X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר השלמת העסקה, סקייליין מחזיקה 19 נכסים מניבים הכוללים כ-3,200 חדרי מלון מנוהלים בפריסה על פני 18 ערים שונות בקנדה וארה"ב
▪  ▪  ▪
בלייק ליון, מנכ"ל סקייליין

חברת סקייליין השקעות, המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בקנדה ובארה"ב, דיווחה (יום ד', 15.11.17) על השלמת עסקת רכישה של 13 בתי מלון עסקיים בארה"ב בתמורה לכ-135 מיליון דולר ארה"ב. בתוך כך, חתמה החברה עם רשת Marriott העולמית על הסכם זיכיון חדש לפיו כל בתי המלון ימשיכו להתנהל תחת המותג Courtyard by Marriot לתקופה של 20 שנה. בנוסף, סקייליין חתמה על הסכם ניהול עם חברת Aimbridge Hospitality שתנהל את 13 בתי המלון הנרכשים.
במקביל להשלמת העסקה, חתמה סקייליין עם אחד הבנקים הגדולים בעולם, על נטילת הלוואה בנקאית למימון 65% מהיקף העסקה בסכום כספי של כ-89.5 מיליון דולר ארה"ב. הלוואה הינה בתנאיNon-Recourse (ללא זכות חזרה ללווה) בריבית שנתית בשיעור ליבור + 3.25% למשך תקופה של עד 5 שנים (שנתיים עם 3 אופציות הארכה בנות 12 חודשים כל אחת, בכפוף לעמידה בתנאים מסוימים). לאורך כל תקופת ההלוואה סקייליין נדרשת לשלם תשלומי ריבית בלבד כאשר כל הקרן של ההלוואה תשולם בתשלום אחד בסוף תקופת ההלוואה. בנוסף, הבנק יעמיד לרשות החברה מסגרת אשראי בסך של עד כ-31 מיליון דולר ארה"ב, בתנאים זהים לתנאים של הלוואת הרכישה. מסגרת האשראי תהיה זמינה לניצול במהלך ארבע שנים הראשונות ממועד הרכישה לצורך ביצוע השקעות הוניות בבתי המלון הנרכשים.
ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2017 הסתכמו בכ-115.8 מיליון דולר קנדי, בהשוואה לכ-116 מיליון דולר קנדי בתקופה המקבילה אשתקד. אתרי הנופש בקנדה הציגו עלייה מצרפית בהכנסות בסך של כ-3.8 מיליון דולר קנדי שקוזזה כתוצאה מהשבתת חדרים בשל שיפוץ במלון Hyatt וירידה במספר כנסים ואירועים בעיר קליבלנד, כך שסך ההכנסות מנכסים זהים נותרו כמעט ללא שינוי. כמו-כן, ההכנסות במהלך התקופה הושפעו כתוצאה ממכירת מלון Pantages באוגוסט 2016 שהניב הכנסות במהלך התקופה המקבילה אשתקד בסך של כ-4 מיליון דולר קנדי. במהלך התקופה הכירה החברה בהכנסות מתחום הייזום בסך של כ-24.4 מיליון דולר קנדי (כ-23 מיליון דולר קנדי בגין מכירת מלאי קרקעות בפרויקט Port McNicoll), כאשר בתקופה המקבילה אשתקד סקייליין רשמה הכנסות בסך של כ-19,600 אלפי דולר קנדי.

תאריך:  15/11/2017   |   עודכן:  15/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקייליין רכשה 13 בתי מלון עסקיים בארה"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ועדת הכספים אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק פרטית שנועדה לעודד חברות ציבוריות להנפיק בבורסה בת"א ולא בחו"ל    משרד האוצר מתכוון לסכל: "אובדן הכנסות למדינה של 80 מיליונים שקלים"
עומר כרמון
הצבא לא ישחרר משירות את מי שהיה בטיפולי פוריות או הפריה, גם אם נעדר מהשירות בתקופה זאת    ההגנה תינתן למשך שנתיים מתחילת הטיפולים, ותתאפשר לשתי לידות מכל בן זוג    ח"כ אלי אלאלוף: "נגן על הנשים הנפלאות האלה"
עומר כרמון
קבלן רכש דירות לבני משפחה בפרויקט שבנה, בהנחות מפליגות    אישה מכרה משק חקלאי כדירת מגורים    בעל חברה המבצעת פרויקטים של תמ"א 38 מכר תחת "כובעו" הפרטי תשע דירות    בעל חברת בנייה שמכר שטח לקבוצת רכישה: "מדובר בכסף השייך לאלוהים"
יפעת גדות
שר החינוך השיק את התוכנית "חוג לכל ילדה וילד" הרישום עלה על הצפוי: נרשמו 33,000 תלמידים, כשהצפי עמד על 25,000    כל היישובים הרלוונטיים בצפון נרשמו: 93 יישובים    החוגים המועדפים: ספורט, אמנות, מדעים, מוזיקה ושפות    עלות התוכנית: 44 מיליון שקל
אלעזר לוין
הצעת החוק לחיוב קק"ל במס שבח הוקפאה, וכך גם הפיקוח של רשות המיסים    רמ"י תמשיך לנהל את מגרשי קק"ל    פשרה בין הצעת קק"ל ל-1 מיליארד, לדרישת האוצר ל-2 מיליארד    אפשרות לפריסת תשלומים    האוצר יקבל כסף חופשי מחוץ לתקציב    קק"ל תשפיע על השימוש בכספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il