X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יהונתן טל תובע 100,000 שקל בעקבות ידיעה בה נאמר שהוא הצדיק את רצח רבין, בטענה שהדברים שאמר היו שונים מאלו שיוחסו לו בעיתון
▪  ▪  ▪
הראל. נתבע [צילום: יוטיוב]

יהונתן טל תובע 100,000 שקל מהעיתון הארץ, מהעיתונאי עמוס הראל ומצה"ל, בטענה ללשון הרע כאשר העיתון ייחס לו - בעקבות תדרוך של דובר צה"ל - אמירה המצדיקה את רצח יצחק רבין.
בתביעה, שהוגשה (16.11.17) לבית משפט השלום בירושלים, נאמר כי מקורו של הפרסום הוא במידע מעוות שהעביר להראל קצין עלום שם המסתתר מאחורי גבו של דובר צה"ל, במסגרת תדרוך בידיעתו ובאישורו של דובר צה"ל. באוקטובר 2015 היה התובע צוער בבה"ד 1, בגדוד "נצח יהודה". באותו מועד התקיים טכס לזכר רבין, ואחריו אמר טל לכמה מחבריו: "למה בטקס לזכר רבין צריך להזכיר את אלטלנה - אם הייתה סיטואציה בהיסטוריה שבה רבין היה צריך לאבד את חייו, זה תוך כדי שהוא אוחז בתותח ויורה על היהודים בספינה".
נגד התובע הוגשה תלונה למפקדיו ונערך עימו בירור. במהלך הבירור הסביר התובע את דבריו ואף הביע נכונות להתנצל בפני מי שלא הבין את דבריו כראוי. מפקדיו של התובע לא קיבלו את הסבריו ומפקד בה"ד 1 החליט להדיח אותו מקורס הקצינים. לטענתו, הראל עיוות את דבריו וכתב כאילו אמר "את רבין אפשר היה להרוג כבר הרבה שנים קודם, כי השתתף בירי התותח שבו נרצחו יהודים על הספינה אלטלנה".
לטענת התובע, באמצעות עו"ד יצחק בם, הוא לא הצדיק בשום אופן את רצח רבין והדבר אף אינו משתמע ממה שאמר. הדברים המיוחסים לו לא נאמרו על ידו, אלא היו שונים באופן מהותי מהציטוט שהביא הארץ. טרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  19/11/2017   |   עודכן:  19/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין: "ערכי צה"ל ובתוכם טוהר הנשק הם יסוד מוסד בעוצמתו של צה"ל ותמיד עמדו לנו במאבק הצודק על זכותנו לבית לאומי ובטוח ובבנייתה של חברה איתנה"
עומר כרמון
חבר הכנסת לשעבר מטעם ש"ס: "חשבתי בזמנו שנוכל אני ושכמותי, שלא צמחו בערוגות הציונות הדתית לראות בה את מקומנו אולם נכזבה תוחלתנו"    ח"כ הרב אלי בן דהן (הבית היהודי) בתגובה: "הרב אמסלם לא המציא את הספרדיות ולא יכול לטעון שהוא הפרזנטור הרשמי שלה"
איתמר לוין
קובע שהאיסור הגורף על הכנסת מזון בידי המסתננים המוחזקים במתקן אינו סביר; מאפשר למדינה להכין רשימה של מוצרים שהכנסתם תיאסר    דחה בקשה להורות על הקמת מטבחונים למסתננים
עומר כרמון
הפר את תנאי החוזה עליו היה חתום מול משטרת ישראל    תקף בבוטות שרים וחברי כנסת    ח"כ דודי אמסלם: "מפכ"ל המשטרה הודה שהתבטאויות חורב אינן תקינות"
אלעזר לוין
מנכ"ל רמ"י מגיב על טענות ראשי תנועת המושבים המתלוננים על הפקעת קרקעות    "נפנה לכנסת ולבג"ץ נגד הותמ"ל"    מקורות הרשות: הקרקע שייכת למדינה, החקלאים חוכרים אותה בתשלום סמלי, עם התחייבות להחזיר אותה במקרה של שינוי יעוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il