X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דוד ומיכל סימנא ישלמו 4 מיליון שקל לעוזר ופאני אלפרוביץ, שהיו שותפיהם במבנה תעשייתי בקרית גת; אלפרוביץ תבעו 18 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
המבנה הושכר לאינטל [צילום: ארכיון קרית גת]

דוד סימנא ורעייתו מיכל סימנא ישלמו 4 מיליון שקל לשותפיהם לשעבר, עוזר אלפרוביץ ופאני אלפרוביץ - כך קבע השופט בדימוס עדי זרנקין בפסק בוררות. אלפרוביץ תבעו 18 מיליון שקל.
סימנא ואלפרוביץ היו שותפים בשנים 2008-1995 במבנה בן 4,700 מ"ר באזור התעשיה בקרית גת, אשר ברובו המכריע הושכר לחברת אינטל וביתרתו פעלה תחנת דלק בבעלות סימנא. בשנת 2008 נמכר המגרש לאפלייד מטריאלס ב-12.7 מיליון שקל והחברה המשותפת פורקה. בשנת 2014 ביקשו אלפרוביץ מספר מסמכים לצורך הגשת הצהרת הון, והמסמכים עוררו את חשדם שלא קיבלו את מלוא חלקם ברווחי החברה ובנכסיה.
אלפרוביץ הגישו תביעה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ובשנה שעברה הועבר הסכסוך להכרעתו של זרנקין. הסכומים העיקריים שתבעו אלפרוביץ התבססו על טענות למשיכה עודפת בסך 8 מיליון שקל בידי סימנא, רכישת ניירות ערך בסך 10 מיליון שקל שהועברו לחברה שבבעלות סימנא, אי-תשלום דמי שכירות בידי תחנת הדלק של סימנא, גביית יתר של דמי ניהול בידי סימנא והסתרת חלק משמעותי מהסכום בו נמכר המבנה.
זרנקין דחה את טענות הסף של סימנא, ועוד קבע שדוד סימנא לא העיד מסיבות טקטיות ולא בשל מצב בריאותו כפי שטענו הנתבעים. עוד קבע, כי אלפרוביץ היה זכאים למחצית מרווחי החברה. לצד זאת, בחן זרנקין את סעיפי התביעה לגופם וכאמור דחה את רובם. הוא אומר, לאחר התלבטות, כי קיים ספק מטריד סביב מכירת הציוד לאפלייד ולפיכך 1.25 מיליון שקל מן התמורה תועבר לאלפרוביץ כחלק מהתמורה בעד המבנה. עוד נקבע, כי תחנת הדלק לא שילמה דמי שכירות ולכן מגיעים לאלפרוביץ מיליון שקל. סימנא אכן ביצעו משיכות עודפות, ולאחר ניתוח קבע זרנקין שעליהם להעביר לאלפרוביץ 1.4 מיליון שקל. לעומת זאת הגיע זרנקין למסקנה, כי ניירות הערך חזרו לקופתה של החברה המשותפת.
סימנא חויבו לשאת גם בהוצאות הבוררות ולשלם שכר טירחה בסך 80,000 שקל. פסק הבוררות ניתן בחודש מאי, ובחודש שעבר הבהיר זרנקין - על-פי הוראת בית המשפט - את החלטתו בנושא הציוד אך לא שינה אותה. את אלפרוביץ ייצג עו"ד דורון דן, ואת סימנא - עו"ד יניב אלבז.

תאריך:  20/11/2017   |   עודכן:  20/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הכנסות השותפות עמדו על סך של כ-כ-92 מיליון דולר, לעומת סך של כ-125 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד
איתמר לוין
המפלגה הדמוקרטית החופשית פרשה מהמו"מ בנימוק שאין בסיס לאמון בין ארבע השותפות המתוכננות    המוצא האחרון יהיה בחירות מוקדמות, אך הדרך לשם מסובכת
עידן יוסף
תמונת ריבלין בכאפייה הופצה ברשתות החברתיות    תגובות מעורבות במערכת הפוליטית    אדלשטיין: "סטיית סנטימטר היא כבר בגידה?! לאן נגיע ככה?"
עומר כרמון
עד כה מנעה ישראל הנחת תשתית דור שלישי לסלולר משיקולים "ביטחוניים ומדיניים"    דוח של הבנק העולמי: בשלוש השנים האחרונות, הפסיד המשק הפלשתיני למעלה ממיליארד דולרים בשל ההגבלות שהטילה ישראל
אלעזר לוין
חיים נחמן וכדורגלן העבר שמעון גרשון מכרו את עסקי המלון ב-12 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il