X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"אנחנו זקוקים לכמיליארד דולר, כדי להחזיר את הזרוע לכוננות ראויה", אמר אדמירל פול אף זוּקוּנפט, מפקד משמר החופים כתוצאה מהסופות, לא ביצע משמר החופים את משימותיו הנוספות, וביניהן שיבוש ייבוא סמים לארצות-הברית
▪  ▪  ▪
משמר החופים האמריקני [צילום: ג'ון ל' רוסל/AP]

היחלצות משמר החופים האמריקני לסייע לנפגעי שלושת ההוריקאנים, שפקדו את אזור הים הקאריבי, הותירה גירעון של יותר מ-914 מיליוני דולר בתקציבו - דיווח אדמירל פול אף זוּקוּנפט, מפקד הזרוע, לתת-ועדת הסנאט למסחר, למדע ולתחבורה.
כתוצאה מהפעלת החרום של כל עוצבות משמר החופים, נוצר צורך דחוף בתחזוקה של כל מטוסי הזרוע ושל כל כלי-השיט שלה ובתיקון הנזקים, שנגרמו למוסכי הזרוע ולמתקניה עקב הפעלת החרום. "לשיקום התשתית, שנפגעה עקב ההיענות להוריקאנים הארווי, אירמה ומאריה, אנחנו זקוקים לכמיליארד דולר, כדי להחזיר את הזרוע לכוננות ראויה", אמר האדמירל.
משמר החופים הציל כ-11 אלף אנשים, שהוכו על-ידי ההוריקאנים, תוך שימוש בכל אמצעיו. מבצעי ההצלה החלו כשההוריקאן הארווי היכה בטקסס בסוף אוגוסט, ונמשכו עד שההוריקאן מאריה היכה באיי הבתולה ובפוארטו ריקו. צוותים של משמר החופים פתחו מחדש נמלים, שנפגעו בסופות, ומשמר החופים הציב מחדש אלפי עזרי ניווט, שנפגעו, וחילץ 3,600 כלי-שיט שנפגעו בסופה, או טבעו.
כתוצאה מהסופות, לא ביצע משמר החופים את משימותיו הנוספות, וביניהן שיבוש ייבוא סמים לארצות-הברית. בשנת הכספים 2017 (שהסתיימה בארצות-הברית ב-30 בספטמבר), תפס משמר החופים יותר מ-270 טון קוקאין, שניסו להבריח למדינה. הפניית כל עוצבותיו להצלת נפגעי ההוריקאנים הפסיקה פעילות זו.
עוד בראשית שנת הכספים 2017 נקלע משמר החופים למצוקה תקציבית כיוון שכספים, שנועדו לו, הופנו לבניית החומה בגבול מקסיקו. כתוצאה מכך, הוסכם בקונגרס, שתקציב משמר החופים יקוצץ ל-9.1 מיליארדי דולר (כשני מיליארד דולר פחות מבקשת החיל).
אדמירל זוקונפט סבור, שסדר-כוחות (סד"כ) כלי-השיט של הזרוע מיושן. ואין מקציבים לה כספים להתחדשות. משמר החופים טרם קיבל 90 מיליוני דולר לתקן את הנזקים, שגרם לו ההוריקאן מאתיו בסתיו 2016. הזרוע קיבלה רק 15 מיליוני דולר במימון נוסף, וכמה מעוצבותיו פועלות מתוך מזחים שחוזקו, כדי שלא יקרסו בסופות. לכן, אמר האדמירל, יש להבטיח למשמר החופים מימון קבוע וידוע. האדמירל התלונן, שלמשמר החופים יש רק שוברת-קרח מיושנת אחת. הוא סיפר, שכמה מספנות הציעו לזרוע לבנות שוברות-קרח, שיכולות להיכנס לשירות בשנת 2023 - בעלות של מיליארד דולר לספינה - אך לזרוע אין התקציב הנדרש לרכש.

תאריך:  21/11/2017   |   עודכן:  21/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעקבות מבצעי ההצלה: משמר החופים בגירעון של כמיליארד ד'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המשנה בדימוס לנשיאת בית המשפט העליון אומר שאם החוק יעבור - חייבים להוסיף בו את המילה "שוויון"    "חייבים לבטל חוק אם הוא נוגד עקרונות של חוק יסוד"    תומך בהקמת ערכאת ערעור מעל המחוזי
עומר כרמון
העולם המוסלמי סוער לאחר שאזרח ישראלי, המכנה עצמו בן ציון, תיעד את עצמו בביקור במסגד הנביא בעיר מדינה שבסעודיה    במהלך הצילומים במסגד, תיעד עצמו עם תיק הנושא כיתוב של שמו בעברית וכן צילם בהיחבא סרטון בו הציג לראווה כיפה גדולה
עומר כרמון ואלעזר לוין
שר האוצר, משה כחלון: "המדינה מכניסה את היד עמוק לכיס ולוקחת אחריות על האזרחים שלה. אין כסף יותר טוב ויותר נכון מהכסף שאנחנו משקיעים היום בקשישים שלנו. התוכנית הזאת מעניקה רשת ביטחון ממלכתית להורים שלנו, לילדים שלנו ולחלשים בחברה"
עידן יוסף
השר ליצמן התעמת עם נצי האיחוד האירופי, שאמר כי המחירים עלולים לעלות ולצרכן הישראלי יהיה פחות מבחר: "נפקח גם על הג'אנק פוד"
מירב ארד
17 נשים נרצחו השנה על-רקע אלימות במשפחה    למעלה מ-12,000 נשים נפגעות אלימות טופלו ברשויות ובמקלטים    מתוך 103 מרכזים לטיפול ולמניעת אלימות במשפחה רק ב-20 מטפלים בילדים    רק רבע מהמטופלים במרכזים לטיפול באלימות במשפחה הם גברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il