X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענת כי ביטול משחקי הכדורגל בשבת יגרום הפסד כלכלי עצום הקליניקות המשפטיות: לפי זה, צריך להפעיל גם את הבורסה, המפעלים, החנויות והתחבורה הציבורית בשבת
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]
הזזת משחקים לימי חול תעלה 25 מיליארד שקל
עידן יוסף
הוועדה לבחינת משחקי הכדורגל בשבת טוענת בדוח שהגישה כי הכשרת תשתיות שיאפשרו משחקים בימי חול תימשך 15-2 שנים * השחקנים העותרים: מצג נתונים מוטעה; כל העלויות שהוצגו אינן קשורות כלל למשחקי ליגת העל והליגה הלאומית
לרשימה המלאה

מחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה הודיעה (יום ג', 21.11.17) לבג"ץ כי תפעל לכנס עד סוף חודש נובמבר את ועדת השרים המיוחדת למתן היתרים כללים, כדי לתת היתר ענפי לענף הכדורגל, שיאפשר לענף קיום משחקים בשבת.
התשובה נמסרת בעקבות עתירה שהגישו שחקני הכדורגל, באמצעות התנועה למדינה יהודית נגד קיום המשחקים.
לצורך כינוס הוועדה ישנם שבעה ימי עבודה. היא תכונס בהרכב חסר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר העבודה חיים כץ, ללא נוכחותו של השר לשירותי דת - דוד אזולאי, לאחר שבמזכירות הממשלה טוענים כי אין כיום שר דתות, והשר לשירותי דת אינו ממלא תפקיד זה. בש"ס לא הביעו כל מחאה בעניין.
לתשובת המדינה צורף דוח ועדת שרעבי אותו הזמינה שרת הספורט מירי רגב. הדוח ממליץ על המשך קיום המשחקים בשבת.
פרופ' אביעד הכהן, נשיא המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט המייצג את הקליניקות המשפטיות של המרכז בעתירה, אמר בתגובה: "אין מחיר לשמירת השבת. למרבה הצער, הדוח הכלכלי שהגישה פרקליטות המדינה לבג"ץ מרמז על כך שיותר מששמרה מדינת ישראל את השבת, מבקשת היא לשמור על קופת האוצר. זאת, גם במחיר ויתור על השבת, אחד הסמלים המקודשים וערכים היסוד הלאומיים, לא רק הדתיים, שקודשו על-ידי התנועה הציונית מראשיתה. בית המשפט העליון קבע יותר מפעם אחת שזכויות אדם עולות כסף. שמירה על זכויותיהם של ספורטאים ואוהדי כדורגל המבקשים לנוח ביום המנוחה השבועי צריכה לגבור על הרצון לעשות הון כלכלי. עמדת מחברי הדוח הכלכלי אבסורדית. לפי ההיגיון שלהם, צריך להפעיל גם את הבורסה, המפעלים, החנויות והתחבורה הציבורית בשבת, שכן השבתתם עולה בהפסד ממוני ניכר".

בג"ץ 7635/15 התנועה למדינה יהודית נ' היועץ המשפטי לממשלה ואח' / הודעת עדכון מטעם המשיבים
הודעת עדכון של המדינה לבג"ץ בעניין כוונתה ליתן היתר כללי (ענפי) להעסקת עובדים בשבת בענף הכדורגל
חוות דעת כלכלית לאמידת הנזק הצפוי הנובע מהאפשרות של מניעת קיום משחקי כדורגל בשבת / חוות דעת כלכלית
הוכנב עבור מנהלת ליגות הכדורגל המקצועניות: משחקי כדורגל משוחקים בישראל מאז ומעולם בימי שבת, על אף חוק שעות עבודה והמנוחה, וללא היתר. לאחרונה הוגשה עתירה לבג"צ המבקשת להפסיק את קיום המשחקים בשבת. נתבקשתי לבחון האם יש היתכנות, לשמירה על חוק שעות העבודה והמנוחה, וקיום כדורגל מקצועני בישראל בו זמנית. כמו כן נתבקשתי לבחון, אילו שינויים יש לערוך, על מנת לקיים באופן מעשי את ענף הכדורגל, תוך כדי שמירה על החוק, וכן לאמוד את עלות השינויים הנדרשים, ואת הנזק הכספי שעלול להיגרם לענף כתוצאה מהחלת אותם שינויים (26 עמ')
חוות דעת כלכלית לאמידת הנזק הצפוי הנובע מהאפשרות של מניעת קיום משחקי כדורגל בשבת / חוות דעת כלכלית
הוכנה עבור ההתאחדות לכדורגל: חוות דעת זו, הינה המשך של חוות דעת נוספת המתרכזת בכדורגל המקצועני בישראל והמצורפת לחוות דעת זו. יש לקרוא את שתי חוות הדעת יחד. בחוות דעת זו, התבקש הכותב להרחיב את הבדיקה, ולבחון גם את ההתכנות של קיום פעילויות הכדורגל של ההתאחדות, ואת האפשרות לקיים את פעילות הילדים והנוער, הליגות החובבניות, ופעילות הנבחרות, תוך כדי הימנעות מקיום פעילות כדורגל כלשהי, בשבת וחג. כמו כן, התבקש לאמוד את הנזק הכלכלי הצפוי, כתוצאה מקיום תנאי זה. (15 עמ')
תאריך:  21/11/2017   |   עודכן:  21/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדינה: בקרוב יינתן היתר לכדורגל בשבת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ממש הפקרות
שאול א.  |  21/11/17 15:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
משה שחל ביום עיון בכנסת: סאדאת ביקש מנשיא סוריה להצטרף אליו לביקור בירושלים והבטיח לו: "הגולן בכיס שלי"    חאפז אסד סירב: "לא מאמין לישראלים"
מירב ארד
יו"ר הפורום ביזי צברי: "החלטנו לשים סוף להשתוללות של העדה החרדית והפלג הירושלמי ולקבוע להם תג מחיר. מעתה הסתה ופגיעה במדינה ובחיילי צה"ל תעלה לעדה החרדית ביוקר. אנחנו קוראים לכל חברות המזון להפסיק לממן את ההסתה ואת הפגיעה בחיילי צה"ל על-ידי ההתקשרות עם בד"ץ העדה החרדית"
עומר כרמון
חאזם ח'ייראת: אחרי 40 שנה מהביקור בישראל נותרנו עם שתי שאלות פתוחות: האם הביקור של סאדאת הצליח להשיג שלום כולל באזור? והאם ההתנהלות בשטחים הכבושים תורמת לבניית השלום ונותנת תקווה לעם הפלשתיני?
עומר כרמון
בשנת 2017 חלה עליה במספר התיקים שנפתחו בחשד לעבירה של שימוש בסמי אונס   הועברה הנחייה לשוטרים שבכל מקרה של חשד לשימוש בסם אונס יש להציע למתלוננת לעבור מיד בדיקות דם ושתן - וכן בדיקת שיער
אלעזר לוין
חלקם באוכלוסייה 21.4 אחוזים    מתקשים לקבל הלוואות בשל קשיים ברישום הבעלות על הנכס שיש לתת כביטחון, קשיים במימוש הנכס ופעילות מועטה של הבנקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il