ויקטורי רשת סופרמרקטים, הפועלת בשיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט, מדווחת (יום ג', 21.11.17) על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2017: מכירות החברה ברבעון השלישי של 2017 עלו ב-11% ל-406 מיליון שקל, בהשוואה לכ-365.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. זהו הרבעון שני רצוף עם מכירות של מעל 400 מיליון שקל המשקפים קצב מכירות שנתי של למעלה מ-1.6 מיליארד שקל.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל בכ-1% בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר במהלך הרבעון עמד על כ-7.9 אלפי שקל למ"ר מכירה נטו, לעומת פדיון של כ-7.8 אלפי שקל למ"ר מכירה נטו ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על כ-8 אלפי שקל למ"ר מכירה נטו, לעומת פדיון של כ-7.9 אלפי שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2017 הסתכם ב-97.3 מיליון שקל, בהשוואה 88.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי הסתכם בכ-24%, בהשוואה ל-24.2% בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו מעיתוי חגי תשרי כאשר ראש השנה היה באמצע ספטמבר השנה, העמקת המבצעים לחגים וכן הגדלה ניכרת של מכירות האינטרנט תוך כדי הקטנה של הריווחיות הגולמית.
הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון השלישי של שנת 2017 גדל ב-14.8% ל-10.6 מיליון שקל בהשוואה ל-9.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון השלישי של 2017 עמד על 2.6% בהשוואה ל-2.5% אשתקד. העלייה נובעת מהגידול במכירות החברה וברווח הגולמי של החברה וקיטון בשיעור הוצאות מכירה, שיווק והנהלה וכלליות.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2017 עלה ב-10.7% ל-7.8 מיליון שקל, בהשוואה ל-7.0 מיליון שקל אשתקד. שיעור הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2017 עמד על 1.9%, בדומה לרבעון מקביל אשתקד.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת מתחילת 2017 הסתכם ב-56.3 מיליון שקל.