X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שיעור הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2017 עמד על 1.9%, בדומה לרבעון מקביל אשתקד הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל בכ-1% בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד
▪  ▪  ▪
רשת ויקטורי [צילום: איתמר לוין]

ויקטורי רשת סופרמרקטים, הפועלת בשיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט, מדווחת (יום ג', 21.11.17) על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2017: מכירות החברה ברבעון השלישי של 2017 עלו ב-11% ל-406 מיליון שקל, בהשוואה לכ-365.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. זהו הרבעון שני רצוף עם מכירות של מעל 400 מיליון שקל המשקפים קצב מכירות שנתי של למעלה מ-1.6 מיליארד שקל.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל בכ-1% בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר במהלך הרבעון עמד על כ-7.9 אלפי שקל למ"ר מכירה נטו, לעומת פדיון של כ-7.8 אלפי שקל למ"ר מכירה נטו ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על כ-8 אלפי שקל למ"ר מכירה נטו, לעומת פדיון של כ-7.9 אלפי שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2017 הסתכם ב-97.3 מיליון שקל, בהשוואה 88.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי הסתכם בכ-24%, בהשוואה ל-24.2% בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו מעיתוי חגי תשרי כאשר ראש השנה היה באמצע ספטמבר השנה, העמקת המבצעים לחגים וכן הגדלה ניכרת של מכירות האינטרנט תוך כדי הקטנה של הריווחיות הגולמית.
הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון השלישי של שנת 2017 גדל ב-14.8% ל-10.6 מיליון שקל בהשוואה ל-9.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון השלישי של 2017 עמד על 2.6% בהשוואה ל-2.5% אשתקד. העלייה נובעת מהגידול במכירות החברה וברווח הגולמי של החברה וקיטון בשיעור הוצאות מכירה, שיווק והנהלה וכלליות.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2017 עלה ב-10.7% ל-7.8 מיליון שקל, בהשוואה ל-7.0 מיליון שקל אשתקד. שיעור הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2017 עמד על 1.9%, בדומה לרבעון מקביל אשתקד.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת מתחילת 2017 הסתכם ב-56.3 מיליון שקל.

תאריך:  21/11/2017   |   עודכן:  21/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבעון 3 בויקטורי: ההכנסות ברבעון עלו ב-11%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
טוענת כי ביטול משחקי הכדורגל בשבת יגרום הפסד כלכלי עצום    הקליניקות המשפטיות: לפי זה, צריך להפעיל גם את הבורסה, המפעלים, החנויות והתחבורה הציבורית בשבת
עומר כרמון
משה שחל ביום עיון בכנסת: סאדאת ביקש מנשיא סוריה להצטרף אליו לביקור בירושלים והבטיח לו: "הגולן בכיס שלי"    חאפז אסד סירב: "לא מאמין לישראלים"
מירב ארד
יו"ר הפורום ביזי צברי: "החלטנו לשים סוף להשתוללות של העדה החרדית והפלג הירושלמי ולקבוע להם תג מחיר. מעתה הסתה ופגיעה במדינה ובחיילי צה"ל תעלה לעדה החרדית ביוקר. אנחנו קוראים לכל חברות המזון להפסיק לממן את ההסתה ואת הפגיעה בחיילי צה"ל על-ידי ההתקשרות עם בד"ץ העדה החרדית"
עומר כרמון
חאזם ח'ייראת: אחרי 40 שנה מהביקור בישראל נותרנו עם שתי שאלות פתוחות: האם הביקור של סאדאת הצליח להשיג שלום כולל באזור? והאם ההתנהלות בשטחים הכבושים תורמת לבניית השלום ונותנת תקווה לעם הפלשתיני?
עומר כרמון
בשנת 2017 חלה עליה במספר התיקים שנפתחו בחשד לעבירה של שימוש בסמי אונס   הועברה הנחייה לשוטרים שבכל מקרה של חשד לשימוש בסם אונס יש להציע למתלוננת לעבור מיד בדיקות דם ושתן - וכן בדיקת שיער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il