X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדמיית הקו לנשר
ב-2018 יחלו עבודות המטרונית לנשר
הקו שייפתח יחליף את קווי האוטובוס הפועלים כיום לאורך הציר תדירות המטרונית תעמוד על 7.5 דקות בשעות השיא

עבודות ההארכה של רשת קווי המטרונית - קווי אוטובוס רבי-קיבולת הפועלים במרחב חיפה - לכיוון נשר, יחלו בעוד כחודשיים.
קו המטרונית החדש יפעל מצומת יגור דרך ציר בר-יהודה בנשר ועד לשכונת הדר בחיפה. עלות קו נאמדת ב-450 מיליון שקל. הוא צפוי לקצר משמעותית את משך הנסיעה בין חיפה לנשר, באמצעות ציר העדפה בלעדי לאורך 7.2 קילומטרים.
הקו שייפתח יחליף את קווי האוטובוס הפועלים כיום לאורך הציר. תדירות המטרונית תעמוד על 7.5 דקות, בשעות השיא. וצפויים להשתמש בה יותר ממיליון נוסעים בשנה. במסגרת המיזם יוקם חניון חנה וסע בתחנת הקצה השוכנת בצומת יגור וחניונים נוספים לאורך הציר.
חברת יפה נוף פרסמה בסוף השבוע (יום ה') מכרז להקמת הקו ממתחם "ביג" צ'יק פוסט ועד מרכז הספורט ספייס. העבודות בקטע זה של המיזם יחלו בתוך מספר חודשים.
בחיפה ובקריות פועלים כיום שלושה קווים, באורך כולל של כ-40 קילומטרים, המחברים את חיפה לערי המפרץ: הראשון מאזור צפון הקריות (בסמיכות למחנה כורדני לשעבר), דרך כביש 4, שד' ההסתדרות והעיר התחתית של חיפה ועד מרכזית חוף הכרמל. הקו השני יוצא מקרית אתא למסוף בת גלים, דרך שד' ההסתדרות והעיר התחתית של חיפה והשלישי מקרית ים וקרית חיים להדר בחיפה.
מנכ"ל חברת יפה נוף, אבישי כהן: "לכל אורך תקופת העבודות נהיה קשובים לציבור ונפעל כדי לא לשבש את שגרת החיים, עם זאת נעבוד בנחישות, במטרה להביא להפעלה מוקדמת של הקו החדש".

תאריך:  26/11/2017   |   עודכן:  26/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
זאת לאחר שקיבל הוראה מהרבי מגור לדרוש רק עבודות שכרוכות בפיקוח נפש    ברכבת מסרבים לגלות אילו עבודות אושרו    ביטן מעריך: הנושא יתוקן וליצמן ישוב לשולחן הממשלה
ראובן לייב
היא רחוקה מיישובים באיזור, אינה נגישה לתחבורה ציבורית, ולא יוצרת שום נגישות למרכז הארץ. כך או אחרת ברור מאליו שהיחס שבין עלותו של הקו, המשתרע בין בית שאן לחיפה, לבין תועלתו - מתגלה לעין כל כבלתי-כדאי
רועי אורן
זה לא סוד שלמדינת ישראל אין תוכנית תחבורה לאומית אשר תיתן עדיפות ראויה לתחבורה ציבורית יעילה ואיכותית אשר תפחית ולו במעט את העומס שיש היום בכבישי ישראל
עידן יוסף
יהדות התורה עולה שלב: הודיעה לראש הממשלה כי אם בשבת הקרובה יבוצעו עבודות רכבת בדרום יצביעו כרצונם    נתניהו: משבר השבת - המשבר היחיד    בבית היהודי טרם גיבשו עמדה
עידן יוסף
הצעת החוק מבקשת לתת לשר העבודה סמכות להגביל את מתן אישורי העבודה בשבת תוך התחשבות ככל הניתן במסורת ישראל, זאת בדומה לסמכות שר התחבורה להגביל תחבורה ציבורית בשבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il