X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על רקע המשבר הפוקד את ענקית התרופות, הודיעה טבע על פרישת שלושה בכירים: ד"ר מייקל היידן, ד"ר רוב קורמנס, ודיפנקר בהאטארג'י פרטיהם אינם מופיעים עוד באתר האינטרנט של החברה
▪  ▪  ▪
ד"ר מייקל היידן [צילום: אתר האינטרנט חברת טבע]

על רקע המשבר הפוקד את החברה, הודיעה ענקית התרופות טבע (יום ב', 27.11.17) על פרישת שלושה בכירים: ד"ר מייקל היידן, ד"ר רוב קורמנס, ודיפנקר בהאטארג'י.
פרטי הבכירים שיפסיקו לעבוד בחברה, אינם מופיעים עוד באתר האינטרנט של חברת טבע. אולם בעותק השמור במטמון גוגל, נכתב: "ד"ר מייקל היידן הצטרף לטבע כנשיא המחקר והפיתוח הגלובלי וכמדען ראשי בשנת 2012. בנוסף הוא מכהן כעת כפרופסור לגנטיקה רפואית באוניברסיטת בריטיש קולומביה וראש מכון המחקר הקנדי לגנטיקה ורפואה מולקולרית. כמו כן הוא המייסד והמדען הראשי של המרכז לרפואה ולתרופות מולקולריות באוניברסיטת בריטיש קולומביה".
"טרם הצטרפותו לטבע, הקים שלוש חברות ביוטכנולוגיה (NeuroVir‏, Aspreva Pharmaceuticals ו-.Xenon Pharmaceutical Inc) וכיהן כמדען הראשי של Xenon בין השנים 2000 ל-2012. כמו כן היה דירקטור בחברת .Med Biogene Inc בין השנים 2010 ל-2011. הוא זכה בפרסים רבים, כולל ב- Canada Gairdner Wightman Award ב-2011, ב- Order of Canada Award ב-2010, עיטור הכבוד הגבוה ביותר לאזרחי קנדה על הישגיהם יוצאי דופן, פרס המדען המצטיין של האגודה הקנדית למחקר קליני ב-1998, ובשנת 2008 קיבל את תואר חוקר הבריאות של קנדה לאותה שנה".
"ד"ר היידן קיבל את התואר הראשון שלו ברפואה וכירורגיה (MB ChB) בשנת 1975, דוקטורט בגנטיקה (Ph.D.) בשנת 1979 ותעודה בתחום רפואת ילדים בשנת 1979 מאוניברסיטת קייפ טאון (DCH Diploma in Child Health). הוא קיבל את ההסמכה האמריקנית שלו ברפואה פנימית ובגנטיקה קלינית (American Board Certification) מבית הספר לרפואה של הרווארד בשנת 1982 ותואר עמית המכללה המלכותית לרפואה בקנדה בנושאי רפואה פנימית (FRCPC) מאוניברסיטת בריטיש קולומביה בשנת 1984".
על ד"ר רוב קורמנס, נכתב: "התמנה לנשיא ומנכ"ל תחום התרופות הייחודיות הגלובלי בשנת 2013. בין השנים 2012 ל-2013 כיהן ד"ר קורמנס כנשיא ומנכ"ל טבע תעשיות פרמצבטיות אירופה. טרם הצטרפותו לטבע, בין השנים 2009 ל-2012, ד"ר קורמנס היה חבר צוות ההנהלה הגלובלית של חברת Sanofi וכיהן כמנכ"ל Zentiva וכסגן נשיא בכיר בתחומי התרופות הגנריות, אסטרטגיה ופיתוח ב-Sanofi. לפני שהצטרף ל-Sanofi, כיהן ד"ר קורמנס כמנכ"ל של Cryo-Save, כחבר בוועד המנהלים האחראי על תפעול מסחרי גלובלי עבור Grunenthal GmbH וכסגן-נשיא Serono באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. ד"ר קורמנס קיבל תואר ברפואה מאוניברסיטת ארסמוס ברוטרדם בשנת 1988".

תאריך:  27/11/2017   |   עודכן:  27/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשבר בטבע: הופסקה התקשרות עם שלושה בכירים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
חברת הכנסת מהבית היהודי: "כבר זכיתי שיקשרו לשמי כתרים כמי שמובילה את זה ש'אירן זה כאן', אבל בכוונתי לפעול לכך שאתרי פורנו יהיו סגורים כברירת מחדל ויפתחו למי שמבקש"    ח"כ שרן השכל (הליכוד): "נבחרי הציבור לא צריכים לכפות את הערכים שלהם על אנשים אחרים"
מירב ארד
הוסיפה: היעדר השקיפות והאיפול שמוטל על היקפי הטבות המס של טבע החל ב-2014, כמו גם הסתרת המידע האם במסגרת התיקון האחרון לחוק עידוד השקעות הון, ב-2016, שיוחד ל"מפעל טכנולוגי מועדף מיוחד" זכתה טבע להטבת מס נוספת - הם חמורים ובלתי מקובלים    קראה להתערבות של רה"מ ושר האוצר במה שהיא מכנה אירוע טראומטי וקשה
עידן יוסף
יו"ר העבודה גבאי אומר כי משבר השבת היה מדומה ונועד לשנות את הסטטוס-קוו תוך כדי הסטת תשומת הלב מ"חוקי השחיתות של נתניהו"    התחייב לבטל חוקים אלה אם ייבחר
עידן יוסף
דרעי: ליברמן מחויב להסכמים הקואליציוניים ושני החוקים יובאו להצבעה בשבוע הבא    "עם גבאי ולפיד לא היינו נלחמים על עבודות בשבת אלא על רכבת ואוטובוסים שנוסעים בשבת"
מירב ארד
כך יתאפשר המשך פעילות התעופה האזרחית משדה דב בהתאם להוראות הקבועות בחוק    על-פי הערכות עלות הקמת הטרמינל הזמני עומדת על 50 מיליון שקלים והוא יפעל כחצי שנה בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il