X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש קיבל את תביעתה האזרחית של עורכת הדין נגד יעקב פליסיאן, אחיו של חגי פליסיאן, שאנס אותה כאשר הציע לה לייצג את אחיו בתיק הברנוער
▪  ▪  ▪
יעקב פליסיאן. מתוחכם [צילום: פלאש 90]

יעקב פליסיאן אנס עורכת דין שביקשה לייצג את אחיו, חגי פליסיאן, בתיק הברנוער - קובע (26.11.17) שופט בית משפט השלום בראשון לציון, רפי ארניה.
פליסיאן הופלל ברצח (אוגוסט 2009) בידי עד המדינה זאור חנקישייב, אך לאחר תשעה חודשים במעצר התברר שהייתה זו עדות שקר והוא שוחרר ואף קיבל פיצוי של 2.2 מיליון שקל. ביוני 2013, מיד לאחר מעצרו של חגי, נפגש יעקב עם עורכת הדין שהייתה אז בת 29 ושאל האם תהיה מוכנה לייצג את אחיו. לאחר מספר ימים נפגשו שוב בשעת לילה מאוחרת, ועורכת הדין טענה שיעקב אנס אותה. גרסתו הייתה שהיחסים התקיימו בהסכמה, והוא אף רמז שהיא שכבה עימו כדי לקבל את התיק שהיה מזניק את הקריירה שלה.
המשטרה סגרה את התיק נגד יעקב פליסיאן, אך ארניה קובע שיש די ראיות כדי לקבוע ברמת הוכחה אזרחית שהוא אכן אנס את עורכת הדין. לדעת ארניה, ייתכן שיעקב פירש את ידידותה של עורכת הדין כנכונות לשכב איתו, אך ברגע האמת היא הבהירה לו שאינה מעונינת והוא אנס אותה. ארניה מציין את התרשמותו השלילית מפליסיאן, אשר התנהגותו באולם הצביעה על "תפיסת מציאות מעוותת ויחס מחפיץ לנשים".
עוד אומר ארניה, כי התרשם שפליסיאן הוא אדם מתוחכם, היודע כיצד לנצל את עברו הפלילי כדי לבצע מעשים כך שייווצר ספק סביר ביחס לפלילותם. הוא נותן אמון מוחלט בגרסתה של עורכת הדין, שנותרה אחידה מאז התלוננה במשטרה, ודוחה לחלוטין את זו של פליסיאן. ארניה מצביע גם על ממצאים פורנזיים התומכים בגרסתה של עורכת הדין ואינם מתיישבים עם זו של פליסיאן.
עורכת הדין תבעה פיצוי של 1.7 מיליון שקל, אך ארניה זיכה אותה ב-250,000 שקל. פליסיאן הגיש תביעה שכנגד בסך 800,000 שקל בטענה ללשון הרע, והיא נדחתה מסיבות ברורות. הוא גם חויב בתשלום הוצאות בסך 60,000 שקל. את עורכת הדין ייצגה עו"ד שירי זיידמן, ואת פליסיאן - עוה"ד אבי איטח ושמעון פרנקו.

תאריך:  27/11/2017   |   עודכן:  27/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם 201 מיליון שקל, כולל פיתוח ומסים    המחיר למגרש עצמו גבוה פי ששה ויותר מהערכת שמאי
עומר כרמון
גילה אשרת: "מדובר ביריקה בפרצופן של אותן קורבנות אשר אזרו האומץ לגשת להתלונן"    "פניתנו לשרת המשפטים, מכיוון שפרקליט המדינה, שי ניצן, נוהג פעם אחר פעם לקדם עסקות טיעון עם עברייני מין"
אלעזר לוין
האספות יערכו לכל המוקדם ב-9 בדצמבר    בעלי החוב יצביעו האם לקבל או לא לקבל את העסקה למכירת החברה לחברת שיימה של האחים סיידוף
אלעזר לוין
המגעים ימשכו אך הבלעדיות הסתיימה    כלל עברה מרווח להפסד של 23 מיליון שקלים - בעיקר בגלל ירידת הריבית
עידן יוסף
שר החקלאות פרסם טיוטת תמיכות ממשרדו לבעלי תפקידים בשכר בגרעינים משימתיים    תקרת המשכורות עלתה פי שניים ועשויה להגיע ל-35,000 שקל    הגרעינים מתיישבים ברשויות מקומיות ועוסקים בנושאי חינוך ורווחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il