X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההשבתה המלאה - על-רקע אישור מתווה מיזוג בנק אגוד לבנק מזרחי
▪  ▪  ▪
הפגנת עובדי בנק איגוד [צילום ארכיון: ועד עובדי הבנק]

על-רקע אישור מתווה מיזוג בנק אגוד לבנק מזרחי, החליטו ועדי העובדים בבנק אגוד על השבתה מלאה של הבנק החל מהבוקר (ג')בשעה 10:00.
בשעה 11:00 הפגינו מאות עובדי הבנק מול משרדי חברת מליסרון בשליטת קבוצת עופר שמחזיקה גם בבנק מזרחי. בהפגנה השתתף גם פרופ׳ ירון זליכה המלווה את עובדי הבנק במאבקם.
זליכה: ״לא ניתן למשפחת עופר להפוך את חוק הריכוזיות והחוק לגברת התחרותיות בבנקים ללעג לרש. המיזוג המתוכנן מעביר מסר מסוכן למשקיעים הבוחנים הקמה של בנקים ועסקי אשראי חדשים בעקבות ועדת שטרום, לפיו בנק ישראל לא יניח לבנקים ושחקנים קטנים לפעול במערכת הבנקאות הישראלית. אם בנק גדול כמו בנק אגוד שלו הון של 2.5 מיליארד שקלים ייבלע, במצוות בנק ישראל, אזי אף בנק חדש לא יוקם בישראל. אני קורא לרשות להגבלים עסקיים לעצור את המיזוג הפסול הזה אשר אם יאושר, לא יוקם בישראל עוד אף בנק חדש לעולם״.
״המיזוג הזה הוא רע לעובדים, רע לציבור הרחב ומשרת רק את האינטרסים של קבוצות הטייקונים הכי חזקות במשק ששולטות בכסף של הציבור. אנחנו נבהיר היום לקבוצת עופר ולבנק ישראל: אנחנו לא ניתן ל 1,200 עובדים ללכת הביתה״, נמסר מוועדי העובדים בבנק.
עובדי בנק אגוד יצאו למאבק על-רקע הכוונה של בנק מזרחי הנמצא בשליטת משפחות עופר וורטהיים למזג לתוכו את בנק אגוד ולפטר כ-70% מעובדי אגוד.

תאריך:  28/11/2017   |   עודכן:  28/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ירון זליכה
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מדעני מכון ויצמן למדע גילו כי אנשים עם אוטיזם מגיבים באופן שונה מאחרים לריחות גוף    מחקר הראה כי אוטיסטים בתיפקוד גבוה מסוגלים לקרוא רמזים חברתיים המבוססים על ריח, אך פרשנותם לרמזים אלה שגויה
איתמר לוין
PIC Plast תבעה 3.9 מיליון שקל מאלון נהיר - אך ביה"ד קבע שלא היה כל יסוד לטענותיה נגדו    החברה תשלם לנהיר הפרשי שכר וזכויות בסך 780,000 שקל
עומר כרמון
המינהל למחקר, פיתוח אמל"ח ותשתית טכנולוגית: ההערכה היא שרוב הלכודים מצויים עם טלפון עליהם או לידם, כך ניתן לדעת כמה והיכן הם    נעשו מספר ניסויים מוצלחים    המערכת אינה תלויה ברשת הסלולרית    בתחילת 2018 אמור פיקוד העורף לקבל את המערכת הראשונה
עומר כרמון
אדם נוסף נפצע באורח אנוש    הגורם לאסון: פיצוץ בלוני גז    כוח של יחידת החילוץ וההצלה הארצית פעל לזירה    טרקטור סייע בפינוי הקירות שקרסו, כדי לבדוק אם יש לכודים
עומר כרמון
ראש רשות המים: הייתה הזנחה רבת שנים. הטיפול במים ובביוב זה עסק מסוכן שצריך להתנהל באופן מקצועי    יו"ר איגוד תאגידי המים והביוב: הצעת החוק רוצה להפוך את המצב מ-56 תאגידים ל-256 מחלקות מים ברשויות המקומיות    יו"ר פורום מנכ"לי התאגידים: חלק מהתדמית הגרועה שלנו נובעת מאמירות בתוכנית הטלוויזיה "הכל כלול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il