X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה צופה רווח הון ששל 470 מיליון שקל מאיחוד איידיאו לתוך הדוחות הכספיים שלה,, ורווח הון של 300-250 מיליון שקל ממכירת חלק גדול ממניותיה במנהרות הכרמל ונתיבי הצפון בינתיים, נרשמה השנה ירידה של 30%-55% ברווחים מכירת דירות ירדה בחודשים האחרונים ב-55%
▪  ▪  ▪

חברת שיכון ובינוי, בשליטת שרי אריסון, צופה רווחי הון של 720 עד 770 מיליון שקל מאיחוד חברה-בת ומכירת חלק גדול מאחזקותיה בשתי חברות אחרות - כך מודיעה החברה עם פרסום (יום ד', 29.11.17) הדוחות הכספיים שלה ל-30 בספטמבר 2017.
שיכון ובינוי, כיום בעלת 40% באיידיאו, נמצאת בעיצומו של הליך,, שיביא לאיחוד הדו:חות הכספיים של איידיאו, בעלת אלפי דירות בגרמניה, לתוך הדוחות של שיכון ובינוי. זאת, תוך הסכם לשיתוף פעולה בהפעלת חברה זו עם משה דיין (בעל 22% באיידיאו) וקרן אפולו (בעלת כ-15%). שיכון ובינוי הודיעה, שאיחוד הדוחות יגדיל את נכסי החברה ב-13 מיליארד שקל, יגדיל את ההתחייבויות ב-7 מיליארד ןשקל ויגדיל את ההון העצמי ב-6 מיליארד שקל. המהלך יביא לרווח הון של 470 מיליון שקל לשיכון ובינוי.
המהלך השני הוא מכירת עיקר מניותיה של שיכון ובינוי בחברות מנהרות הכרמל ונתיבי הצפון למנורה-מבטחים וחברת הפנסיה עמיתים, ב-580 מיליון שקל. הדבר יביא לרווח הון של 250 עד 300 מיליון שקל. מנורה ועמיתים זכו במכרז לרכישת המניות, ועתה מתנהל מו"מ על פרטים סופיים בעסקה.
בינתיים, רשמה שיכון ובינוי ירידה ניכרת ברווחיה: הרווח נטו בינואר-ספטמבר הגיע לכ-142 מיליון שקל, ירידה של 30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח נטו ליולי-ספטמבר הגיע לכ-62 מיליון שקל, ירידה של 56% לעומת התקופה המקבילה אשתקד..
אמנם הכנסות החברה מכל המקורות עלו השנה במידה ניכרת. הן הגיעו בינואר-ספטמבר ל-5.27 מיליארד שקל, גידול של 44% לעומת שנה קודמת. אולם עלות העבודות עלתה בשיעור גבוה יותר, 50%, והגיעה ל-4.75 מיליארד שקל.
מכירת דירות בירידה - המחירים בעליה
שיכון ובינוי, חברה מובילה בענף הדירות, מדווחת על ירידה ניכרת במכירות בישראל: בינואר-ספטמבר השנה מכרה 365 דירות, לעומת 696 דירות בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה של 48%. ברבעון האחרון, יולי-ספטמבר, מכרה 108 דירות, ירידה של 55% לעומת הרבעון המקביל אשתקד,
מחירי הדירות, לעומת זאת, נמצאים לכאורה בעליה.. בינואר-ספטמבר השנה היה המחיר הממוצע של דירה 1.78 מיליון שקל (נתוני המכירות אינם כוללים מע"מ), עלייה של כ-3.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ביולי-ספטמבר היה המחיר הממוצע 1.86 מיליון שקל לדירה עליה שךל כ-6% ךלעו לעומת אשתקד.
אולם שיכון ובינוי מבהירה מיד, שלנתון זה אין משמעות רבה, כי הדירות שנמכרו השנה הן בתמהיל שונה לעומת אשתקד. כלומר, השנה נמכרו יותר דירות יקרות יחסית, לעומת אשתקד.

תאריך:  29/11/2017   |   עודכן:  29/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שרי אריסון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רווחי הון ב-770 מיליון בשיכון ובינוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ח"כ שלי יחימוביץ': "הוועדה בראשותי תפנה ליועץ המשפטי לממשלה, ותבקש לקבל חוות דעת שתורה להפסיק לתת לאלתר את הפטורים. מתן הפתורים הוא הפרה חמורה מבחינת מנהל תקין, ועיוות פרשני של רשות המיסים"
עומר כרמון
דיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה    חבר מועצת העיר תל אביב: "מדוע לא נשמע קולו של ח"כ זוהיר בהלול כשמסתננים נכנסו לכפר מנדא וגורשו במכות"? ח"כ בהלול: "יכול להיות שלא הייתי בארץ באותו זמן"
מירב ארד
הלמ"ס פרסם את נתוני המוות ב-2015, כשמחלות הסרטן מובילות בסיבה המרכזית למוות ואחריהן מחלות הלב. שיעור התמותה מסרטן השד בקרב נשים גבוה ביחס למדינות ה-OECD
מירב ארד
ההצעה קובעת כי מדידת המלאי בענף היהלומים לצורכי הוצאת שומות לצורך תשלום מס, תיעשה על-פי עלות המלאי בלבד. במקרים ייחודיים, מוסך שר האוצר באישור ועדת הכספים, לקבוע סוגי יהלומים שלגביהם יימדד המלאי העסקי שלא לפי עלות המלאי, אלא באופן אחר שייקבע ושיאפשר מדידה אוביקטיבית יותר
אלעזר לוין
רכשה מקיבוץ כפר מסריק והיזם גד עשת 50% ממתחם בן 78 דונם בגליל המערבי    היזמים, ישקיעו 120 מיליון שקל בבניית מבני תעשיה ואחסנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il