X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מייקל פלין מודה ששיקר: "גורם בכיר מאוד ביקש ממני להתערב אצל הרוסים כדי שידחו הצבעה בגנות ישראל במועצת הביטחון" בארה"ב מדווחים כי הגורם הבכיר הוא דונלד טראמפ דיווח אחר: חתנו של הנשיא, ג'ארד קושנר, ביקש מפלין להתערב לפני פגישת פלין עם השגריר הרוסי, ביקש נתניהו מטראמפ לפעול בעניין הבקשה לרוסים הופנתה כשהנשיא בפועל היה עדיין ברק אובמה
▪  ▪  ▪
מסובכים. דונלד טראמפ ומייקל פלין [צילום: אנדרו הרניק/AP]

מייקל פלין, לשעבר יועצו לביטחון לאומי של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, הודה שמסר הצהרה שקרית ללשכת החקירות הפדרלית במשרד המשפטים האמריקני (FBI).
בשלהי חודש דצמבר 2016, לאחר שהנשיא טראמפ כבר ניצח בבחירות, אך לפני שנכנס רשמית לשמש כנשיא ארה"ב, קיבל ממשל ברק אובמה שתי החלטות: הטלת סנקציות על רוסיה בשל התערבותה בבחירות בארה"ב, ואי הטלת וטו אמריקני על החלטה במועצת הביטחון - המגנה את ישראל בשל הבנייה בהתנחלויות.
מייקל פלין נשאל בידי חוקרי ה-FBI, האם ביקש מהשגריר הרוסי כי מוסקבה לא תגיב לסנקציות שהטיל אובמה, וכן שתפעל כדי לדחות את ההצבעה במועצת הביטחון בנוגע ההתנחלויות הישראליות.
פלין טען בחקירתו ב-24 בדצמבר 2016, כי לא ביקש מהשגריר הרוסי דבר. כעת הוא מודה ששיקר ואכן ביקש מרוסיה לפעול בשני הנושאים. לטענתו, הפנייה בנושא הישראלי הגיעה "מגורם בכיר מאוד בקמפיין".
יממה לפני פגישתו של פלין עם השגריר הרוסי, מסר גורם ישראלי ל-CNN, כי ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, התקשר לדונלד טראמפ, וביקש ממנו לפעול לסיכול ההצבעה במועצת הביטחון.
לפי דיווחים בארה"ב, הודאת מייקל פלין היא חלק מעסקה עם התובע המיוחד החוקר את המעורבות הרוסית בבחירות. לפי הדיווח, פלין מוכן כעת להעיד שדונלד טראמפ הוא זה שהנחה אותו ליצור קשר עם הרוסים. אם אכן כך יתברר, עלול הנשיא המכהן למצוא עצמו בבעיה משפטית חמורה. מכיוון שטרם כניסתו לבית הלבן, לא יכול היה ליצור קשר מדינות זרות בנוגע למדיניות החוץ של ארה"ב.
לפי דיווח אחר, מי שביקש מפלין לשוחח עם הרוסים, הוא חתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר. לפי אותו דיווח, קושנר אמר לפלין כי הוא פועל בהנחיית טראמפ.
בסופו של דבר, רוסיה לא הגיבה לסנקציות של אובמה, אך בנושא הישראלי לא נענתה לבקשת פלין: לא פעלה לדחיית ההצבעה במועצת הביטחון והצביעה בעד הגינוי לישראל.
פלין שימש כיועץ לביטחון לאומי של ממשל טראמפ שבועיים בלבד, לאחר שהתברר כי שיקר גם לסגן הנשיא, מייק פנס, בנוגע לפגישותיו עם השגריר הרוסי.

תאריך:  01/12/2017   |   עודכן:  01/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חקירת טראמפ - בשל התערבות לטובת ישראל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מרוב שקרים שם,זה גם פייק ניוז ל"ת
סבך שקרים  |  1/12/17 21:23
2
שום דבר לא ייצא מזה-לנשיא נבחר
סערה בכוס תה  |  1/12/17 21:23
3
לא יהיה כלום כי אין כלום
רון ה.  |  2/12/17 13:06
4
נתניהו ביקש מפלין לדבר עם
הגוי..  |  3/12/17 08:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשל טראמפ
עומר כרמון
ואניטי פייר: שני מסוקי יסעור ישראלים נחתו בצפון סוריה    מהמסוקים יצאו שני ג'יפים מוסווים בצבעי הצבא הסורי    חיילים ישראלים ואנשי המוסד הטמינו מתקן האזנה שהביא לחשיפת מזימה של דאעש
איתמר לוין
בשנים האחרונות הופיעו בפומבי 13 נשים שהתלוננו על הטרדה מינית ומעשים מגונים מצידו של טראמפ במשך שלושה עשורים. טראמפ הכחיש, אמר שיתבע אותן - אך לא עשה זאת
איתמר לוין
מי שהיה מבכירי ממשלי קלינטון ואובמה מצביע על חוסר האחריות של הקונגרס, המגדיל את הגרעון לממדים המאיימים על יציבות הכלכלית של ארה"ב
עומר כרמון
השחקנית לואיס לינטון, אשתו של שר האוצר האמריקני, אחזה עם בן זוגה בגיליון שטרות חדש, כשעל ידיה כפפות עור שחורות וארוכות    מנוחין: "התרגשתי מאוד באירוע"
עומר כרמון
ארבע נשים טוענות כי נשיא ארה"ב לשעבר פגע בהן בעת שטס במטוסו הפרטי של מיליארדר פלייבוי    הילרי קלינטון, רעייתו של ביל בן ה-71, זועמת על הסתבכותו החדשה של בעלה. היא ביקשה גם הפעם לנקוט בטקטיקה שהצליחה לה בעבר: לשכור בלשים פרטיים שיאספו חומר מכפיש על המתלוננות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il