X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אבי גבאי ויאיר לפיד[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
מחריף העימות בין ראשי האופוזיציה
גבאי: לפיד ג'ובניק ואני קצין בלבנון
יאיר לפיד: "אין לי בעיה לעשות ספורט כל עוד זה נעשה במקום סגור שאין בו אבק, אבל כפי שיסביר לך כל מי שסובל מאסטמה, במקומות בהם יש אבק ואובך יש התקפי אסטמה חמורים. את כל זה הסתרתי מהצבא והתגייסתי לטירונות קרבית בנ.מ"

הקרב בין יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, ליו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הולך ומחריף. בערב שבת לעג גבאי לשירותו הצבאי של לפיד ואמר בראיון בערוץ 2: "יאיר לפיד קיבל ג'וב ב"במחנה" כשאני הייתי קצין בלבנון כמעט ארבע שנים ואני ראיתי מה זה חיזבאללה ומה זה פתח וארגונים אחרים. "הוא ישב ב'במחנה' אז שלא ידבר אתנו על פטריוטיות".
דבריו של גבאי הגיעו בתגובה לראיון שהעניק יאיר לפיד לערוץ 2, בה אמר לפיד שהליכוד ויש עתיד הן מפלגות פטריוטיות. "יאיר, למי אתה חושב שאתה מחלק ציונים על פטריוטיות", הגיב המחנה הציוני לדברים. "לעמר בר לב, עמירם לוין, יום טוב סמיה או אייל בן ראובן? שבזמן שאתה חרפת את נפשך במערכת של העיתון במחנה יצאו למבצעים, הובילו חיילים אל מעבר לקווי האויב, סיכנו את חייהם ותרמו לביטחון המדינה מה שאתה לא תתרום גם אם תחיה עוד עשר פעמים? לאיציק שמולי ולסתיו שפיר שבזמן שאתה ישבת להקריא מפרומטר באולפן הממוזג של ערוץ 2 הובילו פה את המחאה האזרחית המרשימה והגדולה ביותר שנראתה בישראל מאז הקמתה? לעמיר פרץ שבזמן שאתה חיית את חייך הנוחים בצפון תל אביב הוא הפריח את שדרות כראש מועצה צעיר ונשאר בה עד היום? לבן גוריון? לרבין? ליגאל אלון? למשה דיין? לפרס? ל-800 אלף ישראליות וישראלים שהצביעו למחנה הציוני שאוהבים את הארץ הזאת, ממלאים את כל חובותיהם לחברה ולמדינה, מגדלים פה ילדים ושולחים אותם לצבא, מתנדבים, מסורים, אכפתיים - להם אתה קורא לא פטריוטים? באמת יאיר? זה המסר הכי חשוב שיש לך להעביר לציבור בישראל בזמן שהממשלה מפרקת פה את שלטון החוק והדמוקרטיה לגורמים? יאיר, מה קרה לך"?
מפלגת יש עתיד הגיבה בפוסט משלה: "תשמעו סיפור מוזר ועצוב. אתמול ראיין אותי עמית סגל לחדשות 2. הוא שאל אותי על המרוץ הצמוד בין יש עתיד לליכוד. עניתי שמדובר בשתי מפלגות פטריוטיות שהציבור מרגיש שאיתן הוא בידיים טובות ובטוחות. הראיון פורסם באתר של חדשות 2 כך שאני מזמין את כולם להכנס ולשמוע. הדבר הבא שקרה הוא שהמחנה הציוני פרסם הודעה ארוכה שהסבירה כמה הם נעלבו מזה שאמרתי שהם לא פטריוטים. מודה שבהיתי בהודעה בלסת שמוטה. הרי בראיון לא הזכרתי אותם בכלל. לא אותם ולא אף מפלגה אחרת. לא הבית היהודי, לא המחנה הציוני, לא ישראל ביתנו, לא מרצ, בקיצור אף מפלגה (אמרתי כבר שהראיון על הרשת וקל לבדוק? אה, כן). אף אחד, באף מפלגה, לא הרגיש לרגע שמאשימים אותו בחוסר פטריוטיות. מה בדיוק הקפיץ אותם? אבל זו הבעיה הקטנה. הבעיה הגדולה היא שבזה הם מתעסקים. זה מה שחשוב עכשיו? המדינה בוערת. הממשלה דורסת את שלטון החוק, את כל מה שקדוש בעינינו, את כל מה שחשוב לאזרחי ישראל, והמחנה הציוני מתעסק רק בעצמו ובמה שאומרים עליו (כשבכלל לא אומרים עליו). יש עתיד במקום זה הוציאה היום את אנשיה לצמתים בכל רחבי הארץ כדי להיאבק בחוק ההמלצות. הסיסמה שאתה יצאנו לרחובות היא ״ישראל חזקה מהפוליטיקה״. זה מה שחשוב עכשיו".
בחודש שעבר הסביר לפיד בתשובה לעיתונאי חרדי, מדוע שירת בצבא בעיתון במחנה: "כל ילדותי סבלתי מאסטמה והסתובבתי עם משאף ונטולין. אין לי בעיה לעשות ספורט כל עוד זה נעשה במקום סגור שאין בו אבק, אבל כפי שיסביר לך כל מי שסובל מאסטמה, במקומות בהם יש אבק ואובך יש התקפי אסטמה חמורים. את כל זה הסתרתי מהצבא והתגייסתי לטירונות קרבית בנ.מ. לקראת סוף הטירונות, שנערכה בפלמחים, קיבלתי התקפת אסטמה ונשלחתי לבית החולים תל השומר, שם הורידו לי לצערי פרופיל צבאי ל-45, והודיעו לי שלא אוכל לשרת בקרבי. אני מצר על כך עד היום, אבל עשיתי כמיטב יכולתי בתפקידים אחרים ומובן ששירתי שלוש שנים מלאות ושוחררתי בדרגת סמל. זו אגב הציפייה שיש לנו מכל אחד - פשוט לתרום ולשרת כמיטב יכולתו, הן בצה"ל והן בשירות הלאומי".

תאריך:  02/12/2017   |   עודכן:  02/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גבאי: לפיד ג'ובניק ואני קצין בלבנון
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
לפיד לוחם גיבור ללא חת ופחד..
יוספוס....  |  2/12/17 15:27
 
- במדינת הגמדים רעש מאומה הצבא י
ששונקי  |  3/12/17 20:03
2
צריך להקשיב לראיון של קרקובסקי
קורןנאוה טבריה   |  2/12/17 15:45
 
- הלו טבריה בגין הלך לעולמו מזמן
יענקלה  |  3/12/17 01:14
3
גבאי יצא אידיוט ל"ת
1 העם  |  2/12/17 15:50
4
שניכם זוג צמד חמד אחד לפחות
חייל  |  2/12/17 16:38
5
זהירות מדובר בשני מתחזים.
7_7_7.  |  2/12/17 17:05
6
גבאי לא פטריוט- פגע בנכי צהל
דן שרון  |  2/12/17 17:05
7
שני כלומניקים מתווכחים
אזרח  |  2/12/17 17:32
8
קץ וקרסו
באום  |  2/12/17 17:32
9
שניים רבים והשלישי לוקח.
7_7_7.  |  2/12/17 17:47
10
שני פוליטיקאים פתטיים.
7_7_7.  |  2/12/17 17:49
11
אבק ואובך - נוסח לפיד.
א.ל. רמת-גן  |  2/12/17 18:32
12
לפיד עם רשימת בעיות
רפואיות כזו  |  2/12/17 18:47
13
מי ממן לך את הנסיעה לארה"ב
חייל  |  2/12/17 19:30
14
שני קונילמל..
הגוי..  |  3/12/17 09:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ארבעה שבועות לאחר שקיומו נחשף בדיווח ברשת השידור הבריטית, מדווחים כלי תקשורת ערבים, כי מטוסי חיל-האוויר הישראלי הפציצו את הבסיס האירני המרוחק כ-50 ק"מ מגבול ישראל ברמת הגולן
יואב יצחק
הצעה קודמת שאותה חשפנו ב-News1 בנובמבר 2015 והפיכתו לעד מדינה, טורפדו ברגע האחרון על-ידי בני משפחתו של סיידוף, בין היתר בשל אמונתם: "למינים ולמלשינים אל תהי תקווה"    ההצעה החדשה הועלתה ערב העברת השלמות החקירה מהמשטרה לפרקליטות בפרשת מעונות ראש הממשלה    ההצעה לסיידוף ניתנה לאחר שמני נפתלי גויס למעמד של עד מדינה וקיבל חסינות מהעמדה לדין בעבירות פליליות שביצע
עומר כרמון
גרמניה סירבה לבקשה ישראלית להעניק חסינות למגילות ים המלח מפני דרישת בעלות של הרשות הפלשתינית או ממשלת ירדן    המגילות הן כתבי היד העבריים הקדומים ביותר שנמצאו
עומר כרמון
נשיא ארה"ב צפוי להכריז בנאום ביום רביעי הקרוב, כי ירושלים היא בירתה של ישראל    יו"ר הרשות הפלשתינית: "המשמעות היא סיום תהליך השלום"
עומר כרמון
מייקל פלין מודה ששיקר: "גורם בכיר מאוד ביקש ממני להתערב אצל הרוסים כדי שידחו הצבעה בגנות ישראל במועצת הביטחון"    בארה"ב מדווחים כי הגורם הבכיר הוא דונלד טראמפ    דיווח אחר: חתנו של הנשיא, ג'ארד קושנר, ביקש מפלין להתערב    לפני פגישת פלין עם השגריר הרוסי, ביקש נתניהו מטראמפ לפעול בעניין    הבקשה לרוסים הופנתה כשהנשיא בפועל היה עדיין ברק אובמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il