X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדוע האישה צריכה לעבור? רנדי צוקרברג
אחות מייסד פייסבוק: הוטרדתי מינית בטיסה
אשת העסקים היהודית-אמריקנית, רנדי צוקרברג, לשעבר מנהלת השיווק ודוברת חברת פייסבוק טוענת כי כשהתלוננה בפני צוות המטוס, השיבו שמדובר בלקוח קבוע בחברת התעופה והוא "תמיד כזה"

אשת העסקים היהודית-אמריקנית, רנדי צוקרברג (35), אחותו של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג ולשעבר מנהלת השיווק ודוברת חברת פייסבוק, פנתה במכתב תלונה לחברת התעופה, אלסקה איירליינס, אותו הפיצה ברשתות החברתיות,.
צוקרברג, נשואה ואם לבן ובת (אשר ושמחה), טוענת כי במהלך שלוש שעות טיסה במחלקה הראשונה מלוס אנג'לס לעיר מזטלן במקסיקו, הוטרדה מינית בידי גבר. המטריד שאל אותה לגבי הפנטזיות המיניות שלה והעיר לגבי איברי גופה.
לטענת צוקברג, כשהתלוננה בפני צוות המטוס, הסבירו לה שמדובר בלקוח קבוע בחברת התעופה והוא "תמיד כזה". הדיילים המשיכו להעניק לנוסע המטריד משקאות אלכוהוליים. בסופו של דבר הציעו אנשי הצוות לצוקרברג לעבור למושב אחר, טוב פחות, אולם היא זעמה וסירבה. "מדוע האישה צריכה לעבור מקום ולא מי שמטריד אותה", שאלה.
חברת אלסקה איירליינס מסרה כי תלונתה של צוקרברג נבדקת: "יש לנו אפס סובלנות כלפי התנהגות מינית שיוצרת אווירה לא נעימה בקרב הנוגסעים ואנשי הצוות".
בטרם עבדה בפייסבוק, צוקרברג הייתה פאנליסטית בתוכנית חדשות כלכליות בערוץ פוקס ניוז. החל ממאי 2014, צוקרברג היא המייסדת והמנכ"לית של צוקרברג מדיה, והעורכת הראשית של Dotאתר אינטרנט העוסק בפנאי וסגנון חיים.

תאריך:  02/12/2017   |   עודכן:  02/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחות מייסד פייסבוק: הוטרדתי מינית בטיסה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נולדה ביפו למימי וליצחק ארצי - ניצולי השואה    אחיה הבכור הוא הזמר שלמה ארצי    פרסמה 16 ספרים וארבעה מחזות    הרבתה לעסוק בנושא הדור השני לשואה
עומר כרמון
גדודי חללי אל-אקצה ברצועת עזה, המצהירים על עצמם כי הם חלק מתנועת הפתח של יו"ר הרשות אבו מאזן, חנכו בסיס אימונים ראשון ברצועת עזה    הבסיס נקרא על שמו של מנהיג הפתח, יאסר ערפאת    בהודעת הארגון נמסר כי "בכוונתו להמשיך במאבק המזוין נגד ישראל, עד שישוחררו בכוח כל שטחי פלשתין"
עומר כרמון
עברה בסנאט ברוב דחוק: 51:49 - לאחר שנציג המפלגה הרפובליקנית, בוב קורקר התנגד, בטענה שהרפורמה תגדיל בעשר השנים הקרובות את החוב הלאומי של ארה"ב ב-1.4 מיליארד דולרים    בין עיקרי הרפורמה: מס החברות יופחת מ-35 אחוזים ל-20 אחוזים. מספר מדרגות מס הכנסה המוטל על יחידים יצומצם משבע לשלוש    מנהיג הדמוקרטים בסנאט: "יותר כסף יזרום לכיסם של העשירים והתאגידים הגדולים"
עומר כרמון
יאיר לפיד: "אין לי בעיה לעשות ספורט כל עוד זה נעשה במקום סגור שאין בו אבק, אבל כפי שיסביר לך כל מי שסובל מאסטמה, במקומות בהם יש אבק ואובך יש התקפי אסטמה חמורים. את כל זה הסתרתי מהצבא והתגייסתי לטירונות קרבית בנ.מ"
עומר כרמון
ארבעה שבועות לאחר שקיומו נחשף בדיווח ברשת השידור הבריטית, מדווחים כלי תקשורת ערבים, כי מטוסי חיל-האוויר הישראלי הפציצו את הבסיס האירני המרוחק כ-50 ק"מ מגבול ישראל ברמת הגולן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il