X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אסירים ביטחוניים הכלואים בבתי הסוהר מגידו ושקמה, פנו לרשות הפלשתינית בדרישה שתנקוט בצעדים נגד ישראל בשל תנאיהם האסירים טוענים כי הם מוותרים על קבלת טיפול רפואי, גם כשמצבם קשה, מכיוון שהתנאים בפוסטה "גיהינום"
▪  ▪  ▪
קשה בפוסטה? [צילום: פלאש 90]

אסירים ביטחוניים הכלואים בבתי הסוהר מגידו ושקמה, פנו לרשות הפלשתינית בדרישה שתנקוט בצעדים נגד ישראל בשל תנאיהם. האסירים טוענים כי הם מוותרים על קבלת טיפול רפואי, גם כשמצבם קשה, מכיוון שהתנאים בפוסטה (המשאית הגדולה שבה מובילים עצירים ואסירים) הם "גיהינום. אנו מוחזקים בתאים צרים ללא מים או מזון. יושבים במשך שעות ארוכות על ספסלי מתכת, כשאנו אזוקים ברגליים ומבלי שניתנת לנו אפשרות לגשת לשירותים".
בדוחות הסניגוריה הציבורית מהשנים האחרונות חוזרות ועולות תלונות בנוגע לתנאי ההובלה של הכלואים. כלואים רבים הלינו על כך שהם מובלים לבתי המשפט ובחזרה בתנאים בלתי סבירים. במשך שעות רבות הם אזוקים בידיהם וברגליהם, ברכב קטן ממדים שיוצר תחושת מחנק, ללא אספקת מזון ושתיה נאותה.
בתגובה לטענות מסרה גנ"מ עליזה יעקבי: "העצורים מחולקים בתאי הכליאה ברכבי הליווי לפי כמות המושבים הקיימים ברכב הליווי. כל עצור יושב במושב, בהתאם ובכפוף לכללי התעבורה, כך שלא יימצא עצור בתא הכליאה ברכב הליווי ללא מקום ישיבה. אנשי יחידת נחשון אינם מבצעים כבילת עצורים אחד לשני, העצורים כבולים ידיים ורגליים, בהתאם להנחיות הביטחון. ארוחת הבוקר נלקחת מבית סוהר שקמה בבוקר, צוות הליווי מחלק אותה לעצורים עם עלייתם לרכב הליווי. לקראת הצהריים נמשך מזון ממטבח בית סוהר אשל, וארוחת הצהריים מחולקת לכל העצורים המצויים ברכבי הליווי. בכל בוקר צוות הליווי מצטייד במים וקרח, והאסירים רשאים לשתות מים לכל אורך הנסיעה, באמצעות מילוי בקבוקי העצורים במים. צוותי הליווי מתודרכים ומבוקרים כל העת, בכל הקשור לתנאי מחיית העצורים והאסירים, הן במהלך הליוויים והן בבתי המשפט".

תאריך:  03/12/2017   |   עודכן:  03/12/2017
+התקדמות במו"מ לשלום בין ישראל לפלשתינים
21:37 03/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

ג'ארד קושניר, חתנו של נשיא ארה"ב: "בהתחלה נתקלנו בהיסוס בקרב הצדדים. אבל כשהם גילו ששום דבר לא דולף, יכולנו להמשיך בדיאלוג כנה ופתוח"  ▪  "למדנו את הקווים האדומים של שני הצדדים ומצאנו דברים רבים בהם יכולנו להתקדם באופן חלק"

ג'ארד קושניר בריאיון בפורום סבן [צילום: ראלף אלסוואנג, פורום סבן]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסירים מתלוננים: מונעים מאתנו לגשת לשירותים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ב ארצות ערב מונעים מי אסירים
ישע .  |  4/12/17 10:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
בעז שפירא
יום לאחר ניסיון לינץ' בנערים בטיול בר מצווה במהלכו נשדדו באיומים אקדח, ארנקים וטלפונים ניידים    כמה נערים בחרדה, מלווה מבוגר פצוע והגזרה כולה סוערת    ומה עושה המשטרה? חוקרת באזהרה את המתגוננים    ככה מחסלים את ההרתעה ומזמינים את הפיגוע הבא!
צבי גבאי
אמנם בשנים האחרונות מספר אינטלקטואלים ערביים אמיצים מביעים חרטה על גירוש היהודים והחרמת רכושם, פעולות שפגעו, לדעתם, כלכלית וחברתית במדינותיהם    אך לנוכח התוהו ובוהו השורר במרבית מדינות ערב, סיכויי דעות אלה להתקבל בציבור הם קלושים
עומר כרמון
גדודי חללי אל-אקצה ברצועת עזה, המצהירים על עצמם כי הם חלק מתנועת הפתח של יו"ר הרשות אבו מאזן, חנכו בסיס אימונים ראשון ברצועת עזה    הבסיס נקרא על שמו של מנהיג הפתח, יאסר ערפאת    בהודעת הארגון נמסר כי "בכוונתו להמשיך במאבק המזוין נגד ישראל, עד שישוחררו בכוח כל שטחי פלשתין"
עמי דור-און
כל מי שחושב שהבעיה היחידה המפרידה בין ישראל לבין הפלשתינים היא המחלוקת העמוקה על אודות "זכות השיבה" - אינו מבין את המציאות. אחרי שיממשו את "זכות השיבה", אם נסכים לכך, ידרשו הפלשתינים לקבל לרשותם את כל נכסיהם הנטושים ואחר כך יגרשו אותנו. לאן? הם יאפשרו לנו לממש את "זכות הבחירה"
עומר כרמון
נשיא ארה"ב צפוי להכריז בנאום ביום רביעי הקרוב, כי ירושלים היא בירתה של ישראל    יו"ר הרשות הפלשתינית: "המשמעות היא סיום תהליך השלום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il