X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארבע שנים לאחר שהחל המכרז לאיוש התפקידים ואחרי ארבעה פסקי דין, התהליך יתחיל מחדש בשל התעלמותן של ועדות האיתור מחוסר הניסיון המספיק של עו"ד ענבר טור-שלום בה בחרו
▪  ▪  ▪
טור-שלום. הניסיון יובא בחשבון [צילום: אבי רוקח]

בית הדין הארצי לעבודה הורה (5.12.17) לחברת נמל אשדוד להתחיל מראשיתו את הליך האיתור לתפקיד היועץ המשפטי שלה - ארבע שנים לאחר שהחל בתהליך זה, שכעת נפסל סופית.
ועדת האיתור בחרה במקור בעו"ד ענבר טור-שלום, אך בית הדין לעבודה קבע שנפלו פגמים בבחינת נסיונה ושהיא לא אמרה את מלוא האמת לוועדה ולבית המשפט. טור-שלום הצהירה שעבדה חמש שנים מול בנקים למשכנתאות, אך התברר שהיה זה בעיקר במימוש משכנתאות ומשכונות - נושא שאין לו כל רלוונטיות לעבודה בנמל אשדוד.
על-פי הוראת בית הדין הארצי לעבודה, התכנסה שוב ועדת האיתור, בהרכב כמעט זהה לקודם - ובחרה שוב את טור-שלום. גם הפעם פנה לבית הדין עו"ד ראובן וולף, שדורג שלישי בידי הוועדה, ודרש לבטל את החלטה ולמנות אותו ליועץ המשפטי של הנמל. בית הדין האיזורי קבע באפריל השנה, כי ועדת האיתור הייתה נעולה על טור-שלום והתעלמה מחוסר נסיונה, והורה לה להתכנס שוב בהרכב שונה.
השופטת חני אופק-גנדלר דחתה את ערעורה של טור-שלום על ההחלטה לכנס שוב את הוועדה, וגם את ערעורו של וולף על שבית הדין האיזורי לא הורה לבחור בו, באומרה שאין מקום להתערב בממצאים העובדתיים של בית הדין האיזורי. היא קיבלה חלקית את ערעורה של חברת הנמל וקבעה כאמור, כי יש להתחיל את התהליך מראשיתו ולא לכנס שוב את ועדת האיתור כדי לדון במועמדים שכבר מונחים בפניה. אופק-גנדלר הסבירה, כי חלוף הזמן מביא לכך שמועמדים צברו ניסיון, אחרים אולי אינם רוצים להתמודד, ובמקביל ייתכן שיוגשו שמות של מועמדים חדשים.
עוד קבעה אופק-גנדלר, כי יש להרכיב ועדת איתור חדשה בה לא יהיה חבר איש מבין חברי הוועדה הקודמת. היא גם מעירה, כי ניתן להביא בחשבון את הניסיון שצברה טור-שלום בארבע השנים האחרונות, כאשר כיהנה כממלאת-מקום היועץ המשפטי של הנמל. השופטות לאה גליקסמן וסיגל דוידוב-מוטולה ונציגות הציבור יעל רון וברכה סמו הסכימו עם אופק-גנדלר. את הנמל ייצגו עוה"ד חיה ארמן וחופית כהנא-רוח, את טור-שלום ייצגו עוה"ד אסתי נדל והדס לב, ואת וולף - עו"ד מרסלה וולף.

תאריך:  05/12/2017   |   עודכן:  05/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בחירת יועמ"ש לנמל אשדוד - מהתחלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הרכש הראשוני שביצעה משלחת הרכש בארה"ב, ועשוי לצמוח עד ל-1,200 כלים בחמש השנים הקרובות, ישדרג את מבצעיות היחידות השונות בצה"ל
עומר כרמון
צעירי מרצ במכתב לנציב תלונות הציבור של הרשות השנייה: "ב-4 בדצמבר, בוצע 'טיול מחאה' של מתנחלים ופעילים קיצוניים בכפר קוסרא, שהוא תוצאה ישירה של ההסתה שאברי גלעד היה שותף לה"    גלעד אינו מתנצל: "עומד מאחורי הדברים"
גלית יצחק-אוגנוב
ניסויים שנעשו באיכילוב עם גישה טיפולית חדשה, באמצעות תרופת gammora, בסרטן ריאות בעכברים, הביאו לירידה של 50% בנפחם של גידולים סרטניים בתקופה של שבועיים
עידן יוסף
השר אריאל אומר כי מתן אישור מנוגד להסכם הקואליציוני עם הבית היהודי המאפשר זכות להטיל וטו    נתניהו מציע לחרדים עסקה לחוק המרכולים תמורת היתר למשחקים
עומר כרמון
צעקות ואלימות בישיבת ועדת העבודה והרווחה של הכנסת    אחד ממובילי המחאה, עופר סופר, צעק על חברי הכנסת: "תסתמו את הפה. אל תדליקו אותי, אני אעיף עליכם משהו"    ח"כ אילן גילאון אמר לנכים המתפרעים: "חבורה של אגואיסטים. אתם רוצים רק פרסום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il