X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עסקת ענק לחברה הישראלית-אמריקנית: רכשה 9,050 דירות ב-24 בניינים, בשלוש מדינות בנק בניו-יורק וחברת השקעות יממנו 80% מההשקעה הרבור נמצאת בשליטת משפחת צויבל, משקיעים מארה"ב שלוש חברות ביטוח גדולות וקרן פנסיה מובילה
▪  ▪  ▪

עסקת ענק לחברת הנדל"ן הישראלית-אמריקנית הרבור גרופ: רכשה מקרן לון סטאר (LONE STAR) האמריקנית 24 מקבצי דיור, ובהם 9,050 דירות להשכרה, בשתי מדינות ובבירת ארה"ב, ב-1.8 מיליארד דולר. זוהי ככל הידוע עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר שחברה ישראלית עשתה בארה"ב. לאחר עסקה זו, בבעלות הרבור גרופ 30 אלף דירות להשכרה ו-350 אלף מ"ר מסחרי, בשווי כולל של 7.1 מיליארד דולר.
בנייני המגורים הם במדינות פילדלפיה ובולטימור, וכן בבירה וושינגטון. החברה מממנת 20% מההשקעה, כ-350 מיליון דולר, מהון עצמי. היתרה, 80%, ממומנת משתי הלוואות - הלוואה בת 930 מיליון דולר מקרן השקעות אמריקנית,, ו-510 מיליון דולר מבנק קומיוניטי ניו-יורק.
הריבית הממוצעת על ההלוואות היא 3.7%. הדירות מכניסות בשכר דירה כ-5.65% על ההשקעה. התפוסה היא 94%. אם יגיעו כל הבניינים האמורים לתפוסה מלאה, תעלה התשואה ל-6%.
החברה רוכשת מדי פעם עוד ועוד נכסים, בעיקר דירות להשכרה. לפני שמונה חודשים רכשה בנייני מגורים אחרים בפילדלפיה, בכ-350 מיליון דולר.
הרבור גרופ נמצאת בין היתר בשליטת משפחת צויבל (ג'ו צויבל הישראלי הוא המנכ"ל), קבוצת משקיעים מארה"ב, חברות הביטוח מגדל, כלל ומנורה, קרן הפנסיה עמיתים ובית ההשקעות מיטב-דש.
לעסקה משמעות מיוחדת לגבי קרן עמיתים ומאות אלפי גמלאיה בהווה ובעתיד, שהם עמיתי קופות הפנסיה הוותיקות. התשואה על ההשקעה היא כאמור 5.65%. . עמיתים, כמו קרנות פנסיה אחרות, מתקשה למצוא בישראל השקעות בתשואה סבירה בשוק ההון, ולכן פונה להשקעות בנדל"ן. מדובר ככל הנראה באחת מהשקעות הנדל"ן הגדולות של עמיתים, והיא משפרת את הסיכוי לשמור על תשואה סבירה, כדי לקיים את ההתחיבויות לגמלאים.

תאריך:  10/12/2017   |   עודכן:  10/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרבור רכשה בארה"ב ב-1.8 מיליארד דולר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טעות נוראית
ירושלמי  |  10/12/17 20:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
במכרז לרכישת הכפר הגרמני השתתף מציע אחד בלבד שלקח את כל הקופה    בכפר מתגוררים כיום כעשרים תושבים, רובם בגיל פנסיה. הוא כולל כעשרה בתים ומחסנים ומשתרע על שטח של כ-16 אלף מ"ר
עומר כרמון
בטקס שהתקיים במטה להב 433 החליף תת-ניצב אלי אסייג את תת-ניצב מוטי לוי שכיהן בתפקיד ראש היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) מזה כשנה ושבעה חודשים    יאל"כ מופקדת על מאבק בעבירות פליליות בעלות מאפיינים כלכליים הגורמות לפגיעה בקופה הציבורית.
אלעזר לוין
ירכוש 193 דונם בדיסלדורף ב-133 מיליון אירו    המימון - הון עצמי והלוואה מבנק גרמני
עומר כרמון
גם שגרירת ארה"ב באו"ם רואה קשר: "צפינו שתהיה מתיחות באזור בגלל ההכרזה על ירושלים בירת ישראל, אך זה חלק ממחיר האומץ"    השר לביטחון פנים: "תוצאה ישירה של ההסתה ברשות הפלשתינית. אבו מאזן נושא באחריות"
איתמר לוין
"כאשר הפגיעה בזכות יסוד היא חוקתית, גם הסעד צריך להיות חוקתי"    מותח ביקורת על פסיקת ביהמ"ש העליון בה נוסחאות האיזון ההלכתיות עלולות לסתור את המבנה שיצרו חוקי היסוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il