X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דונלד טראמפ וניקי היילי [צילום: סוזן וולש/AP]
ממשל טראמפ לא מתרגש מהמחאה העולמית:
"השמים לא נפלו -תכירו במציאות"
שגרירת ארה"ב באו"ם: "מה שבאמת חשוב למדינות ערב זה אירן" סגן נשיא ארה"ב: "מצער שהפלשתינים מתחמקים שוב מההזדמנות לדון בעתיד האזור" נתניהו: "לא התבקשתי לתת לאמריקנים שום דבר בתמורה"

שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי, הגיבה באדישות (יום א', 10.12.17) למחאה העולמית בעקבות הכרזתו של הנשיא, דונלד טראמפ, על העברת השגרות מת"א לירושלים.
"השמיים עדיין שם למעלה. הם לא נפלו", אמרה היילי. "יש לנו היום יותר מהמשותף עם הליגה הערבית ממה שהיה לנו אי-פעם. מה שבאמת חשוב למדינות ערב זה אירן. בית הנבחרים הישראלי נמצא בירושלים. הנשיא יושב בירושלים. ראש הממשלה יושב בירושלים. בית המשפט העליון נמצא בירושלים. אז מדוע שהשגרירות לא תהיה שם? אנו חיים במציאות בה ירושלים היא בירת ישראל. כששני הצדדים יכירו במציאות, אז גם יגיע השלום. בכוונה לא דיברנו על גבולות. אם הגבול יעבור במזרח ירושלים או במקום אחר. את זה לא האמריקנים צריכים לקבוע".
סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, תקף (יום א') את החלטת יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) לא להיפגש עמו במהלך ביקורו הקרוב במזה"ת. "מצפה מאוד לפגישה עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו ונשיא מצרים, עבד אלפתח א-סיסי", מסר פנס. "מצער שהפלשתינים מתחמקים שוב מההזדמנות לדון בעתיד האזור".
הנשיא המצרי הזמין את אבו מאזן ומלך ירדן, לפגישה דחופה בקהיר שתתקיים בקהיר מחר (יום ב'). הוא ינסה לשכנע את אבו מאזן להיפגש בכל זאת עם סגן הנשיא האמריקני.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דחה (יום א') את ההערכות ש"אין מתנות חינם", ובתמורה להכרזת טראמפ, תיאלץ ישראל להציע ויתורים לפלשתינים. "טראמפ עשה תיקון עוול היסטורי", אמר נתניהו. "לא היה זה צעד של תן וקח". נתניהו אמר כי עוד לא נחשפה בפניו תוכנית השלום המלאה של טראמפ.

תאריך:  10/12/2017   |   עודכן:  10/12/2017
+לא לסמוך על מוכר הדגים
12:13 11/12/17  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - זעם ונועם, מסרבים, טעים, זה מול זה, מטיילים, תגובה והנרות הללו  ▪  חנוכה שמח!

לנקות לבד [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]
+אליה וקוץ בה
11:49 11/12/17  |  רחלי בן-צור   |   לרשימה המלאה

אבו מאזן בירך את מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און לרגל "חג השחרור"  ▪  יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן בירך את מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און ל״חג השחרור״: ״עמך הקריב קורבנות רבים למען חרותו וכבודו״

לא אמינים [צילום: ג'ף צ'יו/AP]
+ירושלים של זהב, של נחושת ושגרירות
11:28 11/12/17  |  אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה

העובדה שירושלים - עיר דוד, שהיא בירת ישראל מזה 3,000 שנה, צריכה אשרור נשיאותי של נשיא המדינה המובילה בעולם, אומרת דרשני לגבי ההתייחסות של העולם המערבי לעם היהודי  ▪  ההצהרה היא בעיקרה פוליטית, בעלת משמעות והשלכות מדיניות והיא בוודאי אינה הצהרה לגבי העם היהודי בארץ ובתפוצות, שתמיד ראו, ציפו, קיוו, לראות ולהגיע לארץ הקודש ולבירתה ירושלים

ירושלים של זהב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שמחה מוקדמת
09:50 11/12/17  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה

טראמפ לא הזכיר ולו פעם אחת את ירושלים המאוחדת כבירת ישראל. האם זה היה מקרי, שהוא לא אימץ את הנרטיב הישראלי של ירושלים המאוחדת? האם זה היה בלתי מחושב?

טראמפ. משך את ידיו [צילום: אלכס ברנדון, AP]
+צועדים קדימה או אחורה בירושלים
08:20 11/12/17  |  דוד מ' וינברג   |   לרשימה המלאה

שינוי במעמדן המוניציפלי של השכונות הערביות שמחוץ לגדר הביטחון יוביל באופן בלתי נמנע לחלוקה פוליטית כוללת של העיר  ▪  חלוקה כזו תהיה בעלת השלכות אסטרטגיות ודיפלומטיות חמורות לישראל  ▪  או שישראל תשלוט באופן יעיל ורחב-היקף בירושלים רבתי על כל תושביה, או שלא

מדרון חלקלק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+לקראת אינתיפאדה חדשה
08:05 11/12/17  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

ישראל הצליחה להכיל את גל המחאה הראשוני האלים של הפלשתינים בתגובה על הכרזת הנשיא טראמפ כי ירושלים היא בירת ישראל. חמאס מנסה לדחוף את הפלשתינים לאינתיפאדה חדשה אך יו"ר הרש"פ מגלה זהירות, בינתיים הוא הינחה את השטח כי המחאה תהייה עממית ללא שימוש בנשק חם

התפרעויות בבית לחם [צילום: וויסאם האשלמון/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עומר כרמון
השר לביטחון פנים: "יו"ר הרשות הפלשתינית מוכיח שוב ושוב שהוא אינו פרטנר לשלום וכיום הוא גם נושא באחריות להסתה הרצחנית של חמאס שאתו הוא יושב בממשלת האחדות"
עומר כרמון
נשיאת ארגון שורת הדין: "גם היום המחבל בפועל הוא זה שביצע את פיגוע הדקירה, אבל פייסבוק היא זאת שנתנה לו את הסכין. תחילתו של כל פיגוע מתחיל בפייסבוק"
עומר כרמון
גם שגרירת ארה"ב באו"ם רואה קשר: "צפינו שתהיה מתיחות באזור בגלל ההכרזה על ירושלים בירת ישראל, אך זה חלק ממחיר האומץ"    השר לביטחון פנים: "תוצאה ישירה של ההסתה ברשות הפלשתינית. אבו מאזן נושא באחריות"
עידן יוסף
גבר התנפל על מאבטח בעמדת הבידוק ופצע אותו באורח בינוני עד קשה    המחבל נתפס בחיים בידי המשטרה ולא נפצע
עידן יוסף
המנהרה שאותרה באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הייתה משמעותית ביותר וכללה רשתות תקשורת קירות בטון וקשתות    הצבא: לא נשקפה בשום שלב סכנה לשלום האזרחים והחיילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il