X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפרקליטות: אין ראיות מספיקות להאשים בעבירות מין את ראש עיריית אשקלון המושעה, המואשם בעבירות שוחד ומס - בטענה שקיבל את הכסף כדי לשלם לנשים שייחסו לו הטרדה מינית
▪  ▪  ▪
שמעוני. משפטו מתנהל [צילום: פלאש 90]

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) החליטה לסגור את התיק בו יוחסו עבירות מין לראש עיריית אשקלון המושעה, איתמר שמעוני. ההודעה על כך נמסרה (11.12.17) לסניגוריו של שמעוני ולמתלוננות בתיק, וההחלטה מנומקת בהעדר ראיות מספיקות.
בבית המשפט המחוזי בתל אביב מתנהל כעת משפטו של שמעוני, המואשם בקבלת שוחד בסך 466,000 שקל ובקבלת 575,000 שקל נוספים בנסיבות של הפרת אמונים, וכן בעבירות מס בהיקף של למעלה ממיליון שקל. עבירת אלו, טוענת המדינה, נבעה מטענות לעבירות מין שביצע שמעוני - וטענות אלו לא הבשילו לכתב אישום בפני עצמו.
לפי כתב האישום, בשנת 2014 קיבל שמעוני מכתבי דרישה משתי נשים, שהעלו טענות לפגיעה מינית מצידו כאשר שימש כמנכ"ל חברת אתרים. לאחר מו"מ, חתם שמעוני במועדים שונים על שני הסכמי פיצוי עם אותן נשים, לפיהם ישלם להן 925,000 שקל. בתוספת הוצאות שונות, היה על שמעוני לשלם למעלה ממיליון שקל.
שמעוני פנה לאחיו עופר ולנאשם משה פונטה, שהיה יד ימינו, איש סודו ואמונו, וביקש שיסייעו לו בגיוס הכספים כדי להיחלץ ממצוקתו. המדינה אומרת, כי לשניים היה מעמד לא-פורמלי בעירייה, וכי בקשותיהם בדרך כלל נענו בשל קרבתם לשמעוני. פונטה ועופר נענו לבקשתו של איתמר ופעלו בידיעתו לגיוס הכספים ממקורות שונים, ביניהם מיזמים וקבלנים הפועלים באשקלון, אשר נתנו את הכספים בקשר לתפקידו כראש העירייה.

תאריך:  11/12/2017   |   עודכן:  11/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 איתמר שמעוני
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עקאיד אללה פוצץ מטען במרכז ניו-יורק    ארבעה נפצעו קל, כולל המחבל    הטרוריסט יליד בנגלדש. מתגורר בשנים האחרונות בארה"ב    אמר בחקירתו שביצע את הפיגוע "בגלל פעולות ישראל נגד הפלשתינים"
עומר כרמון
נשיא ארה"ב על תחקיר ניו-יורק טיימס: "פייק ניוז. לעתים נדירות אני צופה ב-CNN או ב-MSNBC. אני אף פעם לא צופה בדון למון, לו קראתי בעבר האיש הכי טיפש בטלוויזיה"    "התקשורת היא כתם על אמריקה"
עידן יוסף
משרד המשפטים הודיע כי מנדלבליט מתנגד לנוסח בשל האמירה הגורפת שכל זכויות האדם לעולם יהיו כפופות לאופי היהודי של המדינה    היו"ר אוחנה העלה חשש לפגיעה בקבוצות המיעוט והציע לקבוע את הוראת העליונות על כל חוק היסוד
עידן יוסף
ועדת הפנים דחתה את כל ההסתייגויות על חוק ההמלצות    יו"ר הוועדה, ח"כ אמסלם: החוק לא בא להגן על ראש הממשלה אלא על גנן בעיריית ירושלים שבגלל חקירה מתחילים נגדו בהליך השעיה    מיקי לוי: להחיל את החוק כשביבי יהיה בן 120
עידן יוסף
אומר כי הפיוס עם הטורקים, לאחר אירועי המרמרה, היה טעות מדינית והוא נכשל    קרא להכרת הכנסת ברצח העם הארמני    מייקל אורן: לפיד הוא פוליטיקאי שמחפש אויב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il