X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גובה העסקה הממוצעת בנובמבר זינק והסתכם בכ-94 דולר
היקף הרכישות בחודש נובמבר זינק בכ-31%, בזמן שמספר הרכישות גדל בכ-15%
▪  ▪  ▪
חבילות מחו"ל [צילום: רשות המיסים]

עם סיומו של חודש נובמבר שבו נרשמו ימי המכירות הגדולים ה-Black Friday וה-Cyber Monday, המהווים ימי שיא לרכישות של מוצרי צריכה ומתנות, מפרסמת (יום ד', 13.12.17) חברת הבלדרות הישראלית GCX, לראשונה, נתונים על היקף הרכישות מאתרים בינלאומיים על-ידי לקוחות פרטיים במהלך חודש נובמבר 2017: בסך-הכל טיפלה GCX במסירת כ-55,000 חבילות בחודש נובמבר, גידול של כ-15% במספר החבילות בהשוואה לחודש הקודם.
יותר עסקות מעל סף המס
מהנתונים עולה כי רק כ-68% מהרכישות ערכן נמוך מ-75 דולר. מדובר בשינוי משמעותי שכן ברבעון השלישי של 2017 דיווחה GCX על שיעור של 72.5% מהעסקות שהיו מתחת לסף המס, מגמה הנמשכת מאז ראשית השנה. כידוע, על-פי תקנות רשות המיסים רכישות מחו"ל בסכומים גבוהים יותר מחויבות במכס ובמע"מ, וכן בעלות דמי טיפול בחברות השילוח השונות. גובה העסקה הממוצעת בחודש נובמבר היה 94 דולר.
עוד עולה מהנתונים כי 47% אחוז מההזמנות נעשות מאתרים בארה"ב ובכלל זה ebay, אמזון ואחרים וזאת בהשוואה לנתון המקביל ברבעון השלישי שהסתכם בכ-55%. עוד עולה מהנתונים כי, 33.5% מההזמנות נעשות מאתרים בריטיים, לרבות מותג האופנה הפופלארי בישראל כ-ASOS (נתון זהה לנתוני הרבעון השלישי) ויתר ההזמנות הן מיעדים במזרח כגון הונג קונג וסין וכדומה. מנתוני GCX עולה עוד כי רק כ-2% מההזמנות הן מאתרי סחר בינלאומיים בטורקיה.
ביגוד, ניידים וחלקי חילוף
פילוח המוצרים שרכשו הישראלים בחודש נובמבר, לפי נתוני GCX, מגלה את ההעדפות שלהם לימי הרכישה הגדולים - כ-65% מהרכישות הן של מוצרי אופנה וביגוד, כ-17% מהרכישות הן של טלפונים סלולריים, עוד כ-7% הם של חלקי חילוף ואביזרים לרכב (שהכנסתם לישראל מחייבת אישור של משרד התחבורה. יצויין שברבעון האחרון הופחת מספר המוצרים המחייבים אישור ל-70 בלבד), כ-5% מהרכישות הן של שואבי אבק וכ-4% מהרכישות הן של מצלמות.
לגבי זמני המסירה של המשלוח ללקוח, נתוני GCX מתייחסים מהגעת המשלוח לנתב"ג ועד למסירה ללקוח בביתו. על-פי נתוני החברה 91% מהרכישות נמסרות ללקוח בתוך השבוע הראשון שלאחר הגעתו לישראל, 8% נמסרות במהלך השבוע השני ופחות מ-1% הן חריגות.
מהנתונים מתברר כי רק כחמישית (19%) מההזמנות באתרים בינלאומיים נעשות מתל אביב, כ-11% נעשות על-ידי תושבי חיפה והסביבה, 8% נעשו על-ידי תושבי ראשון לציון, 7% על-ידי תושבי חולון ורמת גן כל אחת, 5% על-ידי תושבי ירושלים והיתר ממקומות שונים ברחבי הארץ.

תאריך:  13/12/2017   |   עודכן:  13/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון  משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישראלים מגדילים את היקפי רכישות האונליין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
המהלך התאפשר בעקבות הארכת חיי מדף מקסימליים לבשר מצונן בווקום, תוך עמידה בתנאים, מ-45 ימים ל-85 ימים    שר החקלאות: "הארכת תוקף חיי המדף של הבשר המצונן תביא להגברת התחרות בענף ולהורדת מחירי הבשר הטרי"
איתמר לוין
אחרי חמישה חודשים הותר לפרסם שאיש העסקים שרון גינזבורסקי נעצר בחשד להעלמת מיליוני שקלים תוך שימוש בחברות ובחשבונות בנק במקלטי מס
יואב יצחק
נויפרט וחברת לופג זייפו מסמכים וביצעו מניפולציות ורישומים פיקטיביים כדי "לנכס" בעלות על בית בצרפת לנאמנויות שנמסרו כביכול לידיו של נויפרט בנאמנות מטעמו של המנוח ישראל פרי    כפי שחשפנו ב-News1, יעל פרי (בתה של לילי פרי) שעוכבה בעבר על-ידי המשטרה לחקירות פליליות בגין עבירות סמים קשות, ומעורבת בעבירות מס חמורות, מסייעת עתה לנויפרט בנסיונותיו לגזול את אמא, אחותה ואחייניה
מירב ארד
הוועדה סיימה להצביע על הרביזיה על 1281 ההסתייגויות, ולאחר מכן הצביעה על החוק    ל כינוס הוועדה לשמיעת הרביזיה תבוא הודעה
גלית יצחק-אוגנוב
ממחקר שנערך באוניברסיטת אריאל עולה, כי ילדים רבים עלולים לפתח מצוקה נפשית כרונית וחוסר תפקוד לאחר התערבות כירורגית וכתוצאה מכך חוסר ציות למעקב רפואי    קשיי שינה, אי-שקט, חלומות חודרניים, הן חלק קטן מתוצאות של תסמונת זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il