X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המיזוג יעביר לידי דיסני את אולפני הסרטים פוקס המאה ה-20, חלק מאולפני הטלוויזיה של פוקס וערוצי נשיונל גאוגרפיק העסקה כפופה לאישורו של משרד המשפטים האמריקני
▪  ▪  ▪
עובר לדיסני [צילום: מתוך הסרטון]

חברת וולט דיסני הודיעה (14.12.17), כי הגיעה להסכמה על מיזוג עם חלק ניכר מנכסי רשת פוקס המאה ב-20 בהיקף 52.4 מיליארד דולר. בין הנכסים שיירכשו: האולפן ההיסטורי של הרשת, בו הופקו סרטים כמו "טיטניק", "אוואטר" ו"מלחמת הכוכבים" המקורי.
כחלק מהעסקה, תרכוש דיסני גם את אולפני הטלוויזיה של פוקס בהם מופקת בין היתר הסדרה "משפחת סימפסון" וערוצי נשיונל גאוגרפיק. כמו-כן תרכוש דיסני את Fox Searchlight, בהם הופקו שורה של סרטים מובילים. העסקה מיועדת למצב את מעמדה של דיסני ובמיוחד בשירותים שהיא מתכננת להשיק בשנים הקרובות: מנוי לערוצי הספורט ESPN ושירותי סרטים באינטרנט בשנת 2019 אשר יכללו את אולפני דיסני, פיקסאר, מרוול ומלחמת הכוכבים.
יו"ר דיסני, בוב אייגר, אמר שהעסקה נותנת לחברה יותר תוכן ויותר יכולות הפקה, תוך רצון להתחרות לאורך זמן ברשת נטפליקס. במקביל הודיעה דיסני, כי אייגר יישאר בתפקידו עד סוף 2021, וטרם סימנה את יורשו. יו"ר פוקס, רופרט מרדוק, אמר שהעסקה תיצור את אחת החברות הגדולות ביותר בעולם וששתי החברות ייצאו מחוזקות ממנה. בבעלות פוקס ייאשרו רשת פוקס ניוז וערוצי הטלוויזיה של פוקס בתחום הספורט. בהמשך הדרך עשוי ג'יימס מרדוק, בנו של רופרט, לקבל משרת ניהול בקבוצת דיסני.
העסקה מעניקה לדיסני יותר כוח גם מבחינת צמצום הוצאות תקורה, וככל הנראה היא מסמנת עסקות מיזוג עתידיות דומות. העסקה גם מעניקה לדיסני יותר כוח בתחרות מול אולפנים חדשים כמו נטפליקס ומול חברות הכבלים. העסקה כפופה לאישור משרד המשפטים האמריקני, אשר לאחרונה הפתיע בעמדתו התקיפה נגד המיזוג בין טיים-וורנר לבין AT&T, אשר כולל אמור לאחד את CNN עם אולפני TBS.

תאריך:  14/12/2017   |   עודכן:  14/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
תגובות לפסיקת בג"ץ בנושא החזקת גופות לצורכי מיקוח עם מחבלים    יריב לוין: "פסיקת בג״ץ מבטאת פעם נוספת סולם ערכים מעוות שבו לרוצחים שפלים ולבני משפחותיהם מוענקות זכויות יתר על חשבון חיילי צה״ל והמשפחות השכולות"    איוב קרא: "בג"ץ שוב מתערב בענייני ביטחון המדינה ופוגע בחוסן הלאומי"    נאוה בוקר: " בג״ץ בהחלטתו מאפשר לארגוני הטרור לקיים לאחר כל פיגוע, תהלוכות וטקסי קבורה מפוארים"
עומר כרמון
שווקי חג המולד, הצגות הרחוב ושאר האירועים החגיגיים בוטלו    ראש העירייה: "הכרזתו של הנשיא טראמפ הרסה את אווירת החג. ירושלים היא הדבר היקר ביותר ללבנו. אני מתנצל על הפגיעה הקשה שתיגרם לסוחרים ולאנשי התיירות"
איתמר לוין
דנציגר וקרא בדעת רוב: ישראל אינה רשאית להחזיק בגופות כאמצעי מיקוח להחזרת אזרחים וגופות חיילים    העניקו למדינה חצי שנה לחוקק את החוק לפני שיוחזרו גופות
איתמר לוין
השופט רחמים כהן: קידום תכנים בתשלום לא היווה הפרה יסודית של החוזה ופייסבוק לא הייתה רשאית לנקוט מיידית בצעד הקיצוני של הסרת הדף
איתמר לוין
השופטת שלומית בן-יצחק נענתה בהחלטות קצרצרות ובלתי מנומקות לבקשות לאסור פרסום שמות של יזמי נדל"ן והפרויקט אליו הם קשורים, שנחקרו במסגרת הפרשה אליה קשור דוד ביטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il