X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עשרות אלפי מבקרים צפויים להשתתף באירועי חג המולד הנוצרי בנצרת שהחלו בשבת בשיאו של היום הראשון לחגיגות יתקיים טקס הדלקת עץ האשוח הענק בשעה 19:00
▪  ▪  ▪
צליינים רבים בעיר [צילום: פאי-סאל בע"מ - פיתוח וייעוץ ארגוני]
[צילום: פאי-סאל בע"מ - פיתוח וייעוץ ארגוני]

שלום ואחווה
דוכני מזון, קרקס, נגני רחוב, מגוון רחב של מופעי רחוב ואטרקציות מחכים למבקרים. "אני מזמין את כל תושבי מדינת ישראל היהודים, המוסלמים והנוצרים לבוא לעיר נצרת ולהשתתף בחגיגות חג המולד. נצרת היא עיר השלום והאחווה בין הדתות והעמים". כך אמר ראש העיר עלי סלאם.

אמש (שבת, 16.12.17) החל פסטיבל העיר העתיקה, חודש החגים ופסטיבל האורות בנצרת. עשרות דוכנים מציעים מטעמים למבקרים יחד עם מגוון רחב של מופעי ותיאטרון רחוב, קרקס, מופעי קוסמות, מופעי אש, נגני רחוב, סדנות והמון אטרקציות נוספות יחכו למבוגרים ולילדים.
שיאו של היום הראשון לחגיגות יגיע בשעה 19:00, אז יתקיים טקס הדלקת עץ האשוח הענק בכיכר המעיין בעיר, שיתן את אות הפתיחה לחגיגות חג הכריסטמס המסורתיים שיימשכו לאורך כל ימי השבוע. האירועים יסתיימו ביום ראשון ה-24.12 במיסה השנתית בכנסיית הבזיליקה.
מיום ראשון יפתחו כמו כל שנה כל הדוכנים במסגרת השוק הפתוח, "הכריסמס מארקט" משעות הצהריים ועד הלילה מכיכר המעיין לאורך רחוב הצליינים ועד העיר העתיקה. הדוכנים יציעו למבקרים לטעום אוכל אוטנטי, מזרחי, ים תיכוני, קניית מתנות המסמלות את חג המולד וממתקים ומני מתוקים וכל זאת ברקע מוזיקת החג המסורתית. כל המסעדות ובתי הקפה בכיכר המעיין ובעיר יפעלו כרגיל ויכינו תבשילי חג מיוחדים לכל אורחי העיר.
העיר לבשה חג
ביום שבת (23.12) תתקיים כמדי שנה תהלוכת החג המסורתית משכונת הפועלים דרך רחוב פאולוס ה-6 ועד כנסיית הבזיליקה במרכז העיר וכל זאת בליווי תזמורות נוער הצופים וכרכרות חג מסורתיות. למחרת, ביום ראשון, תתקיים בשעה 19:30 מיסת חג המולד המסורתית בכנסיית הבזיליקה במרכז העיר וכמדי שנה תשודר המיסה למדינות רבות ברחבי העולם.
ראש עיריית נצרת עלי סלאם: "הפרסומים לפיהם בוטלו אירועי חג המולד השנה אינם נכונים. כמדי שנה העיר לבשה חג ואנו נרגשים לקבל את עשרות אלפי המבקרים שיגיעו ולתת להם חווית חגיגית ומיוחדת במינה. יפתחו חניונים ללא עלות בדרום העיר וצפונה וכן שאטלים יסיעו את המבקרים מהחניונים למרכזי הפעילות. אני מזמין את כל תושבי מדינת ישראל היהודים, המוסלמים והנוצרים לבוא לעיר נצרת ולהשתתף בחגיגות חג המולד ובכריסמס מארקט. נצרת היא עיר השלום והאחווה בין הדתות והעמים ואין כמו רוח החג והחוויה המשותפת להוכיח כך".

תאריך:  17/12/2017   |   עודכן:  17/12/2017
+מוסיף והולך
12:53 17/12/17  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה

כאשר קם בית חב"ד ברמת אביב לא רק הפגנות נערכו ולא רק עצומות נחתמו נגדם, אלא על השולחן הקטן שהוצב ברחוב בו מניחים את התפילין, כדי שמי שמעוניין יניח אותם, נזרקו מדי שבוע חתיכות נקניק חזיר!

לא מרימים ידיים [צילום: סרגיי אטאי/פלאש 90]
+חג האור
10:52 17/12/17  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - זעם ונועם, מסרבים, טעים, זה מול זה, מטיילים, תגובה והנרות הללו  ▪  חנוכה שמח!

הנרות הללו [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+מול פני המנורה מבית
10:22 17/12/17  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה

ואני מה אני רואה מול פני המנורה כשאני מדליק אותה? אני רואה כל מי שהדליק אותה לפניי ואיננו, מוסיף והולך, מקרוב קרוב עד רחוק, מהר האפר עד הררי המור

שלהבות שלהבות [צילום: דוד כהן]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עלי סלאם / Ali Salam
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חגיגות חג המולד בנצרת יתקיימו כרגיל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רק לפני שבוע ביטלו את החגיגו..
אורן מהצפון  |  17/12/17 12:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - זעם ונועם, מסרבים, טעים, זה מול זה, מטיילים, תגובה והנרות הללו    חנוכה שמח!
יצחק מאיר
ואני מה אני רואה מול פני המנורה כשאני מדליק אותה? אני רואה כל מי שהדליק אותה לפניי ואיננו, מוסיף והולך, מקרוב קרוב עד רחוק, מהר האפר עד הררי המור
הרצל ובלפור חקק
בנימין זאב הרצל בספרו אלטנוילנד (ארץ ישנה חדשה), חזה את מדינת ישראל כמדינה הקשורה לעברה ההיסטורי, אך צועדת עם הזמן ומחובּרת לתרבּות האירופית ולטכנולוגיה החדשה    אך גם הוא לא שיער, עד כמה הכפר הגלובאלי יהיה דורסני כל-כך ויבלע כל חלקה בחיינו
אברהם פכטר
ויצא המלך לארצות הגויים, להגן על כבוד ישראל ומעשיה ויך את האירופים בשוטים ובעקרבים על התנגדותם, צביעותם שתיקתם ועמדותיהם הפרו-פלשתיניות
אביעד ויסולי
נס פך השמן לא היה נס כלכלי - לכמה זמן הספיק השמן בפך. הוא היה נס אמוני - הנס של ההתגברות על הפחד, סילוק היוונים מההיכל והחזרת העבודה למקדש, אשר התבטאה מיידית בהדלקת המנורה. זה הנס האמיתי. החשמונאים הוכיחו דבר אחד - שאין מה לפחד. שאפשר וחייבים להחזיר את מקום המקדש והעבודה בו לידי היהודים. שהשולט בהר שולט בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il