X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחקר בינלאומי מגלה באיזה מדינות נשים מרוויחות יותר מגברים ומצביע על ירידה כלל עולמית של כ-10% בשכר הפרילאנסרים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

פערי השכר בין פרילאנסרים נשים וגברים מגיעים ל-20%, כך עולה ממחקר בינלאומי רחב על-פי נתונים של העברות כספים שערכה חברת ההייטק Payoneer, מהחברות הגדולות בעולם בתחום העברת תשלומים המשרתת 4 מיליון משתמשים ביותר מ-200 מדינות.
המחקר מגלה שבשנתיים האחרונות חלה ירידה עולמית של 10% בשכר השעתי הממוצע לפרילאנסרים מ-21 דולר בממוצע לשעה ל-19 דולר בלבד. לפי פילוח גלובלי של מיקום הפרילנסרים 35.4% עובדים מאירופה, באסיה עובדים 28%, אמריקה לטינית 21.2%, אפריקה 10.1%, צפון אמריקה 4.1%, מזרח התיכון 1%.
לפי חלוקה מגדרית גלובלית, 23% מספקי הפרילנס הן נשים ו-77% גברים. בצפון אמריקה החלוקה המגדרית כמעט שווה, אולם בחלקים אחרים בעולם הדומיננטיות הגברית כמעט מוחלטת.
לדברי ג'וני סטיל, סמנכ"ל שיווק ב-Payoneer: "במעבר על נתוני עסקות הבחנו שהעבודה במודל פרילנס מאפשרת לנשים לצמצם פערי שכר. גבר המועסק כפרילנס יתוגמל בממוצע ב-20 דולר בעוד שאישה תתוגמל ב-16 דולר. זה פער שכר שאינו הוגן וראוי שיעלם, אך הוא קטן ביחס לפערי שכר של נשים העובדות במודל של העסקה ישירה בארגונים, המגיעים לרוב ל-30%. מדינות יוצאות דופן ביחס למגמה העולמית הן ונצואלה, רומניה ומקסיקו בהן השכר הממוצע זהה בין המינים. בבוליביה ואינדונזיה נשים מרוויחות אף יותר בפער של עד 4 דולר יותר לשעת עבודה."
בבדיקה של ניהול הפרויקטים, 83% מהפרילנסרים יעבדו בריבוי משימות על 1-3 פרויקטים במקביל, 12% יעבדו על 4-6 פרויקטים, ו-5% על יותר מ-7 פרויקטים.
23% מהפרילנסרים יעבדו בין 31-40 שעות בשבוע, ו-11% יעבדו בין 1-10 שעות שבועיות.
ספקי השרותים בתחומי הפיננסים, ניהול וכוח אדם עובדים בהיקף הגדול ביותר סביב 39 שעות בשבוע. העוסקים בתחום המשפט עובדים בהיקף הנמוך ביותר עם 33.3 שעות שבועיות.
ב-Payoneer הבחינו שחסם להתפתחות המודל של קבלת ומתן שרותי פרילנס גלובליים הוא חוסר אמון בנוגע להעברת תשלומים בין זרים הנמצאים בקצוות שונים בעולם. כיום מי שמזמין שרותי פרילנס ממדינה זרה מסתכן בכך שספק השרות יגבה ממנו כסף לפני תחילת העבודה ויברח. החשש קיים גם בכיוון השני שספק השירות לא בטוח שישלמו לו בסיום העבדה את מלוא הסכום לאחר המסירה למזמין. לכן Payoneer הישראלית פיתחה תשתית לביצוע עסקות דרך חשבון נאמנות גלובלי המשלב צד שלישי בעסקה. כך התשלום מעוכב בסטארטאפ הישראלי עד לסיום העבודה, הצדדים בעסקה מקבלים ערבות של Payoneer שהכסף אכן שולם במלואו על-ידי מזמין השרות, אך אינו מועבר לספק עד לסיום הפרויקט.

תאריך:  18/12/2017   |   עודכן:  18/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פערי שכר בין פריאלנסרים נשים וגברים מגיעים ל-20%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מציעה להפוך למזומן "במהלך מהיר" את האג"ח בסך 1.45 מיליארד שקל, שתנפיק לבעלי האג"ח    אם לא תמיר - תוסיף 58 מיליון ליתרת החוב    שיימה: הצעתנו עדיפה על זו של בן-משה    אספות מכריעות - היום
אביתר בן-צדף
אחרי שהורגלו שנים ללוחמה בשטחים מדבריים, בשטחים הרריים בושטחים עירוניים, מכשירים את אנשי דיוויזיית החי"ר 25 בג'ונגלים מצפון-מערב להונולולו בלחימה בג'ונגלים של האוקיינוס השקט    דאעש, אל-קאעידה וארגונים קיצוניים נוספים מנסים להיאחז באזור האוקיינוס השקט, ומהווים איום - בעיקר, בפיליפינים, באינדונזיה ובמאלזיה
אביתר בן-צדף
מפציץ בי-1 ירה שני טילים אוויר-ים ארוכי-טווח על כמה מטרות ימיות, ופגע בהן    התקנת הטילים על המפציץ תהיה בשנה הבאה, והוא יישא יותר מעשרים טילים ארוכי-טווח
עומר כרמון
הצעת החוק תקבע כי בית דין צבאי בשטחים יוכל לגזור עונש מוות גם ברוב רגיל ולא פה אחד כנדרש כיום    אבי גבאי תוקף את אביגדור ליברמן: "את ההרתעה מול החמאס איבדנו במאי 2016. זוכרים מה קרה במאי 2016? ליברמן מונה לשר ביטחון"
עומר כרמון
ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת החוק של ח"כ בצלאל סמוטריץ': חקלאים יורשו לבנות להם ולמשפחתם בית מגורים בשטח המרעה: "מאז קום המדינה מהווה המרעה אחד הכלים האפקטיביים ביותר לשמירה על הקרקע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il