X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דברי שר האוצר, משה כחלון בתום פגישה עם עם שר הכלכלה אלי כהן, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ונציגי הוועדים של חברת טבע מחר אמור כחלון להיפגש עם מנכ"ל טבע קאר שולץ
▪  ▪  ▪
פגישת שר האוצר, שר הכלכלה ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, עם נציגי הוועדים של חברת טבע [צילום: דוברות משרד האוצר]

"ממשלת ישראל עומדת מאחורי עובדי טבע ולא תפקיר אותם. הממשלה תשתמש בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי לנסות ולהביא לצמצום מספר המפוטרים וסגירת מפעלים" - כך אמר (יום ב', 18.12.17) שר האוצר, משה כחלון בתום פגישה עם עם שר הכלכלה אלי כהן, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ונציגי הוועדים של חברת טבע. מחר אמור שר האוצר להיפגש עם מנכ"ל טבע קאר שולץ.
שר הכלכלה והתעשיה, אלי כהן, מסר כי: "הדרישה מהנהלת טבע ומהמנכ"ל היא לממש את מחויבותה למדינת ישראל שעליה הצהירו לפני כשבוע, למנוע את סגירת המפעל בירושלים ולצמצם את מספר המפוטרים״.
יו״ר ההסתדרות ניסנקורן אמר בתום הפגישה כי "חייבים להשאיר את טבע חזקה בישראל ולהציל את מפעלי טבע בירושלים. מטה טבע חייב להישאר בארץ ולא בשום מקום אחר. אנו מתמודדים כאן עם מגה אירוע שהכלכלה הישראלית לא ראתה שנים ועל הממשלה, ההסתדרות והעובדים לשלב ידיים במאבק הזה למען עתיד טבע והבטחת מעמדה של התעשיה בישראל".
לקראת הפגישה עם שר האוצר, חסמו מאות עובדי טבע חוסמים את הכניסה למשרד האוצר ואת כביש הגישה למקום. העובדים הניפו שלטים וקוראים להצלת מקום עבודתם ומקור פרנסתם. באשדוד חסמו עובדי מפעל טבע מדיקל את הכניסה הצפונית לעיר (שדרות בני ברית-פינת האורגים). בתוך כך נמשכת ההשבתה של הפעילות באתרי החברה במטה החברה הגלובלי בפתח תקוה; מפעל טבע מדיקל באשדוד; מפעל טבע פלנטקס בנתניה; מפעלי החברה בירושלים שהעובדים מתבצרים בהם החל מאתמול.
אספות הסברה של העובדים ייערכו בסמוך לאתרי החברה בטבע מיגדה בקריית שמונה, אביק בנתניה וטבע טק TAPI במועצה האזורית רמת חובב.

תאריך:  18/12/2017   |   עודכן:  18/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ממשלת ישראל לא תפקיר את עובדי טבע"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עומר כרמון
נשיא ארה"ב צפוי לשנות את המדיניות האמריקנית כלפי סעודיה, כדי לאפשר לחברות אמריקניות להתמודד במכרז להקמת כור גרעיני בשטחה    חברי קונגרס בוושינגטון מודאגים: "טראמפ פועל מהר מדי ובחוסר זהירות"    חוששים שטראמפ יתיר לריאד להעשיר אורניום
עומר כרמון
שר האוצר, משה כחלון, מגיב: "אני כואב את כאבם של כל עובדת ועובד ביום הקשה הזה. כל אחד מהם הוא כל עולם ומלואו. ממשלת ישראל תשתמש בכל הכלים העומדים לרשותה על-מנת לסייע לכל עובד שימצא את עצמו מחוץ לשוק התעסוקה"
עומר כרמון
תגובות לפסיקת בג"ץ בנושא החזקת גופות לצורכי מיקוח עם מחבלים    יריב לוין: "פסיקת בג״ץ מבטאת פעם נוספת סולם ערכים מעוות שבו לרוצחים שפלים ולבני משפחותיהם מוענקות זכויות יתר על חשבון חיילי צה״ל והמשפחות השכולות"    איוב קרא: "בג"ץ שוב מתערב בענייני ביטחון המדינה ופוגע בחוסן הלאומי"    נאוה בוקר: " בג״ץ בהחלטתו מאפשר לארגוני הטרור לקיים לאחר כל פיגוע, תהלוכות וטקסי קבורה מפוארים"
עומר כרמון
שר החקלאות, אורי אריאל: "משוכנע שמשה כחלון התערב באירוע החמור בפיטורים בטבע    יאיר לפיד: "המדינה העניקה הקלות מבלי להעמיד תנאים"    ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ': "פועלים לקיים פגישות דחופות עם ראש הממשלה, שר האוצר ושר הכלכלה על-מנת שהממשלה תתערב ותמצא פתרון למשבר שנוצר"    יו"ר מרצ, זהבה גלאון: "הכדור בידיים של משה כחלון"
עומר כרמון
אלי בן דהן: "בעקבות מותם של המחבלים בפיצוץ המנהרה בגבול הדרום, נוצרה הזדמנות חשובה מאוד עבור מדינת ישראל"    לאה גולדין: "איבדתם את הערך ואיבדתם את הדרך"    שמחה גולדין: "הממשלה מוליכה שולל את הציבור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il