X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חשוב לדעת, חיסון נגד שפעת נחשב בטוח עבור חולי סרטן מכיוון שהוא מכיל נגיפי שפעת מומתים אשר אינם יכולים להדביק הוכח מחקרית כי חיסון נגד שפעת לאוכלוסייה בסיכון כגון חולי סרטן, מפחית אשפוזים, סיבוכים ואף תמותה
▪  ▪  ▪
חיסון בטוח [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

האגודה למלחמה בסרטן ממליצה לחולי הסרטן לקבל את החיסון העונתי לשפעת. לדברי האונקולוג פרופ' אליעזר רובינזון, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן: "חיסון לשפעת נחשב לבטוח עבור חולי סרטן. מומלץ לחולים ובמיוחד לחולי הסרטן, והמטופלים בטיפולים אונקולוגיים, לקבל חיסון נגד שפעת ובכך להפחית את הסיכון שלהם לחלות.
כל חולי הסרטן, ובמיוחד מסוג לימפומה או לוקמיה, נמצאים בסיכון גדול יותר לחלות בנגיף, בשל הירידה ביעילות ההגנה הטבעית של הגוף, שנגרמת ממחלת הסרטן ובעקבות הטיפולים הכוללים הקרנות, ניתוחים וכימותרפיה. פרופ' רובינזון הדגיש כי "בכל מקרה, על חולה הסרטן להתייעץ עם הרופא המטפל לפני קבלת החיסון".
חשוב לדעת, חיסון נגד שפעת נחשב בטוח עבור חולי סרטן מכיוון שהוא מכיל נגיפי שפעת מומתים אשר אינם יכולים להדביק. הוכח מחקרית כי חיסון נגד שפעת לאוכלוסייה בסיכון כגון חולי סרטן, מפחית אשפוזים, סיבוכים ואף תמותה. רצוי לקבל את החיסון כאשר ספירות הדם גבוהות יותר, בדרך כלל מספר ימים לפני קבלת הטיפול. חשוב לציין שבאותם מקרים בהם החיסון ניתן בימים אחרים, הדבר אינו מהווה סכנה כלשהי לחולה אלא עלול לפגום ביעילותו של החיסון. חשוב לדעת גם שאם לעתים מורגש כאב קל, נפיחות, אודם או חום ביום החיסון, הם חולפים תוך יום.
פרופ' רובינזון הוסיף כי: "מומלץ גם לצוותים הרפואיים שעובדים מול החולים להתחסן נגד הנגיף, בעקבות המגע הישיר בינם לבין המטופלים".
את החיסון ניתן לקבל בכל קופות החולים ללא תשלום. על כל חולה סרטן לגשת לקופת החולים שלו, כללית, מכבי, מאוחדת או לאומית ולקבל שם את החיסון הניתן לרוב ללא הזמנת תור או המתנה.

תאריך:  19/12/2017   |   עודכן:  19/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מומלץ לחולי הסרטן להתחסן נגד שפעת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ח"כ מיקי לוי: "מי שיצביע נגד החוק נותן ידו לשחיתות שיכולה לעלות בחיי אדם. לא ייתכן שסוכנים ומעאכרים יגזרו קופונים על חשבון מערכת הביטחון ללא ידיעתה וללא כל הגבלה או פיקוח. זהו כתם מוסרי על חברי הקואליציה הזו שהפכו לאדישים לשחיתות שעלולה לעלות בחיי אדם. הגיע הזמן לסגור את הפרצה בחוק"
עומר כרמון
תושבים בריאד מדווחים על קול פיצוץ    סעודיה טוענת כי הטיל יורט. אולם גם בעבר דיווחה על יירוט של טיל ששיגרו החות'ים בתימן לעבר נמל התעופה של ריאד, ובסופו של דבר התברר כי מדובר היה בדיווח שקרי
עומר כרמון
במקום הנוסח המקומם, ייכתב: "נסיבות העניין אינן מצדיקות פתיחה בחקירה/ העמדה לדין"    עם סגירת תיק במשטרה, לא ייכתב עוד: "נסיבות העניין אינן מצדיקות העמדה לדין", אלא - "נסיבות העניין אינן מתאימות להעמדה לדין"
מירב ארד
המס יועלה באופן מדורג בהתאם למחיר הרכב, כך שככל שמחיר הרכב גבוה יותר, שיעור המס יהיה גבוה יותר
יצחק דנון
האגודה תובעת מחברות הסלולר 2.6 מיליון שקל, בטענה שהתנערו מהתחייבותן לבצע עבודות חיפוי לאנטנות שהקימו על גג הבניין שלה בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il