X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מפגינים קראו קריאות לעבר נתניהו במהלך נאום חגיגי בחידון בבנייני האומה הקהל לא נותר אדיש, נעמד על רגליו והריע לראש הממשלה
▪  ▪  ▪
נתניהו. התגבר על הצעקות [צילום: מן הטלוויזיה]

נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך חידון התנ"ך למבוגרים הופרע (יום ג', 19.12.17) בידי כמה פעילים נגד מכירת נשק למיאנמר. עוד בטרם החל לנאום, קפץ אחד היושבים באולם בבנייני האומה והחל לקרוא לעברו קריאות. אליו הצטרפו נוכחים בודדים נוספים נושאי שלטים.
מדוכן הנואמים לא ניתן היה לשמוע על מה הצעקות, ונתניהו שאל את חבר השופטים בחידון "על מה הם צועקים?". מנחה החידון ד"ר אבשלום קור ניגש לנתניהו ולחש על אוזנו שיתחיל בנאומו משום שבשידור שומעים רק אותו ולא את הקריאות.
הקהל הרב באולם מחה על ההפרעות. הנוכחים נעמדו על רגליהם, החלו במחיאות כפיים קצובות והריעו בקריאות: "ביבי!, ביבי!".
נתניהו לא נותר אדיש, קפץ אגודליו כלפי מעלה, חייך ונופף לקהל האוהד. הנאום הופרע לכל אורכו, אך זה לא מנע מראש הממשלה להתעלם מהמפריעים.
בנאומו אמר: "קולו של התנ"ך מגיע אלינו ממרחקים והוא ממשיך אל הנצח, וכידוע - נצח ישראל לא ישקר. את המילים האלמותיות הללו מספר שמואל א' אימצו כסיסמה אנשי ארגון ניל"י. כדאי להקשיב ולתת כבוד לגיבורי ניל"י כי היום לפני 100 שנים בדיוק הוצאו להורג בדמשק שניים מגיבורי רשת הריגול - נעמן בלקינד ויוסף לישנסקי זיכרונם לברכם. בימים האחרונים לחייהם הם מצאו נחמה בתנ"ך. הידיעה על שחרור ירושלים בידי כוחותיו של הגנרל אלנבי, הפקיע את כותלי בית הסוהר והגיע לאוזניהם. השחר שהתחיל להפציע על בירת מלכות דוד, נסך בהם אמונה בניצחון ישראל.
"יוסף לישנסקי, כך סיפרו חבריו, קרא פרקי תהילים שהיו זכורים לו מילדותו. הוא גם ביקש בצוואתו כפי שעשה יוסף המקראי, להעלות שרידי גופו למולדת ואכן בקשתו זו התמלאה. עצמותיהם של יוסף ונעמן הושבו לארץ ישראל. נזכור לעד את אותם לוחמי חרות אמיצים שיצקו אדנים להתגשמות נבואת ישעיהו: כי הנני בורא שמיים חדשים וארץ חדשה. וזה 70 שנה כברת ארץ תחת רגלינו פיסת שמיים מעל ראשינו והם שלנו בזכות כשם שירושלים שלנו - ארץ ישראל שלנו. הכל מתחיל בעמידה על הזכות, הכל מתחיל בעמידה על האמת ויסודם של אלו בתנ"ך, קו אחד, קו אחד מחבר בין הצהרת כורש, הצהרת בלפור וגם הצהרת הנשיא טראמפ והמסר לכל זה זו הזכות והאמת, העוצמה שאנו יונקים היא העוצמה של התנ"ך", דברי נתניהו.

הקהל מריע לנתניהו
תאריך:  19/12/2017   |   עודכן:  19/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאום רה"מ הופרע במהלך חידון התנ"ך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל שותף לצוררי ישראל. ל"ת
מדמוני אסף  |  20/12/17 08:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ערוץ המורשת טוען לעוינות מצד מועצת הכבלים והלווין: "נערכים באופן מיידי להחזרת רישיון הערוץ"    מנכ"ל הערוץ: "עיוותו לנו את הרישיון וקעקעו את הבשורה של גיוון ופלורליזם אשר עמדה ביסוד הקמתו של הערוץ"
עידן יוסף
יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה אמר את הדברים בדיון על יחס גורמי המשפט לנפגעות עבירות מין    "אפשר לייצג לקוחות נאמנה מבלי להשפיל או לרמוס את הצד שכנגד"
איתמר לוין
הפיצו את תזכיר חוק יסוד החקיקה, ולפיו בג"ץ יוכל לפסול חוקים רק בידי שישה שופטים לפחות ולא משיקולים פרוצדורליים    הכנסת תוכל לאשרר חוק שנפסל ברוב של 61 מחבריה
עומר כרמון
משרד האנרגיה מציע: לחייב את חברות הגז לתת מענה אנושי לאירוע גז תוך דקה בלבד. לחייבן להגיע למקום האירוע ללא דיחוי, לתת טיפול ראשוני, לחדש את אספקת הגז לאחר האירוע, לדווח על האירוע ולשמור תיעוד שלו
אלעזר לוין
ביולי-ספטמבר הוחל בבניית 10,800 דירות, ירידה של 3.5% לעומת רבעון קודם    הירידה בהתחלות הבנייה ב-12 החודשים האחרונים, לעומת שנה קודמת, מגיעה ל-6.3%    עליה חדה בבניית דירות בתמ"א 38\1, ירידה בפעילות בתמ"א 38\2
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il