X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לקראת סגירת ערוץ המורשת

ערוץ 20 פורש מוועדת המדרוג

בצל תהליך החזרת הרישיון טוען מנכ"ל הערוץ לחוסר אמינות של הנתונים, חוסר שוויון בין משתתפי הוועדה וחוסר רצון או יכולת להפעיל את הוועדה על-פי ייעודה
▪  ▪  ▪
שידורי ערוץ 20
השר קרא נגד מועצת הכבלים: עליהום על ערוץ 20
עידן יוסף
ערוץ המורשת טוען לעוינות מצד מועצת הכבלים והלווין: "נערכים באופן מיידי להחזרת רישיון הערוץ" * מנכ"ל הערוץ: "עיוותו לנו את הרישיון וקעקעו את הבשורה של גיוון ופלורליזם אשר עמדה ביסוד הקמתו של הערוץ"
לרשימה המלאה

שכי פרנץ, מנכ"ל ערוץ 20, הודיע (יום ד', 20.12.17) על סיום ההתקשרות עם הוועדה למדרוג. במכתבו למנכ"ל הוועדה שמואל שם-טוב, הסביר כי מאחורי ההחלטה עומדות טענות חוזרות של הערוץ על עיוותים במדידת הרייטינג ותת ייצוג חמור של מיעוטים, לרבות דתיים. "התנהלות זו פוגעת בהמשך קיומו של הערוץ ומהווה חלק משמעותי בהחלטה על סגירתו".
המכתב נשלח על-רקע הודעת הערוץ כי לנוכח עוינות כלפיו מצד המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, יחל בהליכים להחזרת הרישיון שניתן לו, ועל-רקע כוונת שר התקשורת איוב קרא לקדם במסגרת חוק ההסדרים הקלת אסדרה על הערוצים הייעודיים עליהם נמנה ערוץ 20.
לדברי פרנץ, "ערוץ 20 הלין לא אחת בפניך ובפני גורמים רלוונטיים נוספים, על כי הוועדה הישראלית למדרוג בראשותך, אינה עומדת בדרישת הממונה על ההגבלים העסקיים, וחוטאת למטרתה, לקיים מדידה של צריכת אמצעי התקשורת בישראל, באופן יעיל, מדויק, אמין ואוביקטיבי, כתב פרנץ".
עוד פורטו במכתב טענות רבות שהעלה ערוץ 20 בפני הוועדה לאורך שלוש השנים האחרונות, כאשר בראשן העובדה שמדגם הנדגמים מתאפיין בתת-ייצוג של מיעוטים, לרבות דתיים, "באופן הפוגע במדידת שיעורי הצפייה של הערוץ ובכך פוגע פגיעה בלתי מידתית בהיתכנותו הכלכלית. מציאות מתמשכת זו, שבה שיעורי הצפייה המתפרסמים - על פיהם נמכרים זמני הפרסום - אינם משקפים את המצב בפועל, פגעה בהפעלתו של הערוץ".
עוד צוין במכתב: "כערוץ ייעודי, ערוץ 20 סובל מהיותו מיעוט בוועדה, הנשלטת על-ידי גופי השידור הגדולים, ואין באפשרותו להעלות כל הצעה, שכן היא מיד נפסלת על-ידי הרוב החזק. כראיה לכך, ניסיונותיו של הערוץ לשנות ולהשפיע על המכרז למפעיל החדש של הפאנל, ובעיקר לעניין שינוי שיטת הטכנולוגיה באמצעות המפעיל במכרז החדש, עלו בתוהו".
לסיכום נכתב: "קיים חוסר אמינות של הנתונים, חוסר שוויון בין משתתפי הוועדה וחוסר רצון או יכולת של מנהליה להביא לשינוי אמיתי ולהפעיל את הוועדה על-פי ייעודה. התנהלות זו פוגעת בהמשך קיומו של הערוץ, ומהווה חלק משמעותי בהחלטה על סגירתו. לפיכך אנו מפסיקים את חברותנו בוועדה".

תאריך:  20/12/2017   |   עודכן:  20/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 איוב קרא / Ayoob Kara
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ביטן שנחקר מספר פעמים במשטרה הסביר: "המצב הקיים מקשה על תפקודי ואינני רוצה לפגוע בעבודתה ובתפקודה של הקואליציה"
מירב ארד
מחומר החקירה עולה חשד כי חברה למיחזור בקבוקים דיווחה והמציאה למכס והמע"מ, לתאגיד אל"ה ולמשרד להגנת הסביבה, מסמכים כוזבים באמצעותם שלשלו רווחים של כ-6 מיליון ש"ח לכיסיהם
איתמר לוין
הבקשה הוגשה בידי בנק הפועלים, בנק דיסקונט והבנק הבינלאומי הטוענים לחובות של 961 מיליון שקל    אומרים שהחברה אינה פורעת את חובותיה מאז 2015
מירב ארד
בניגוד לעמדת הממשלה: הוועדה אישרה את הצעת החוק כהוראת קבע ולא כהוראת שעה    היו"ר ה"כ סלומינסקי: "יש לנו חובה מוסרית לדאוג לניצולי השואה ולוודא שלא יהיו רגע אחד בסימן שאלה"
איתמר לוין
הפרקליטות טוענת שיהודה בן-חמו נפגש, חודש לאחר שזומן לשימוע על עבירות שחיתות, עם אחד העדים בתיק ושוחח איתו על עדותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il