X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ידידות גדולה. מוראלס ונתניהו [צילום: חיים צח/לע"ם]
הולכת בעקבות ארה"ב
גואטמלה מעבירה את השגרירות לירושלים
נשיא גואטמלה נפגש לאחרונה בירושלים עם ראש ממשלת ישראל ושיבח אותו על מנהיגותו: "גואטמלה מכירה במנהיגות החזקה של ישראל בכל העולם ובמנהיגות החזקה של בנימין נתניהו, כמו גם במנהיגות בתחומים רבים כל כך בהיסטוריה המודרנית שלכם"

נשיא גואטמלה, ג'ימי מוראלס, הודיע (יום א', 24.12.17) כי החליט ללכת בעקבות נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, ולהעביר את שגרירות ארצו לירושלים. מוראלס ציין כי קיבל את ההחלטה לאחר ששוחח עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
מוראלס נפגש לאחרונה בירושלים עם נתניהו ושיבח אותו על מנהיגותו: "אני מצדיע לעם ישראל בשם העם בגואטמלה. גואטמלה מכירה במנהיגות החזקה של ישראל בכל העולם ובמנהיגות החזקה של בנימין נתניהו, כמו גם במנהיגות בתחומים רבים כל כך בהיסטוריה המודרנית שלכם".
נתניהו השיב, "אני מעריץ את מאמציך להפוך את גואטמלה למודרנית ולפתח את הכלכלה, התשתיות והחקלאות שלה. ישראל היא ידידתכם. אנו רואים בגואטמלה ידידה. זו ידידות שגם באה לידי ביטוי בפורומים בינלאומיים. אמריקה הלטינית הייתה מאז ומתמיד ידידותית כלפי ישראל אבל אני חושב שאנו נמצאים בעמדה שבה ניתן לקדם משמעותית את היחסים הללו".
גואטמלה הצביעה באו"ם נגד ההצעה הפלשתינית לביטול הכרזת טראמפ על הכרה בירושלים כבירת ישראל.

תאריך:  25/12/2017   |   עודכן:  25/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גבאי / Avi  Gabay  אבי דיכטר / Avi Dicter  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  איוונקה טראמפ / Ivanka  Trump  אלי כהן / Eli Cohen  אנתוני  סקרמוצ'י / Anthony Scaramucci  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'וזף  דנפורד  ג'יימס  מאטיס / James Mattis  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  דוד אזולאי / David Azulai  דוד אמסלם / David Amsalem  דונלד ג'ון טראמפ / Donald John Trump  דייוויד  שולקין  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  הרברט מקמאסטר  חיים כץ / Haim Katz  יואב גלנט / Yoav Galant  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz  מייק  פומפאו  מייק פנס  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלאניה טראמפ  משה כחלון / Moshe Kahlon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סוני פרדו  סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver  סטיב בנון  סילבן שלום / Silvan  Shalom  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קלייאן קונוויי  ראיין זינקי  ריינס פריבוס  רקס טילרסון / Rex W. Tillerson  שון ספייסר  שרה סנדרס-האקבי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גואטמלה מעבירה את השגרירות לירושלים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ברוכים הבאים אספאניולס
מוטי הקרייתי  |  25/12/17 03:50
2
טיולים
duyhn  |  25/12/17 08:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשל טראמפ
עומר כרמון
"חבילה" לחג המולד: באגרת הברכה שנשלחה לסטיבן מנוחין נכתבו שלל נאצות שהופנו לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, וביקורת על רפורמת המס עליה חתם תוך שהוא מכריז כי "מדובר במתנת חג מולד לעם האמריקני"
עומר כרמון
למרות שהאבטלה נמצאת בשיעור הנמוך ביותר מזה 17 שנה ומדד וול סטריט ממריא לגבהים חדשים, ישנו מדד מדאיג אחד שבדרך כלל מבשר על משבר מתקרב: שיפוע עקום התשואות
עומר כרמון
ניקי היילי סברה שהיא משוחחת עם ראש ממשלת פולין    הודתה לחקיין הרוסי בחום על הימנעותה של פולין בהצבעה באו"ם, הרחיבה על מעורבות רוסיה בעולם ודנה בגורלו של אי-שכלל אינו קיים
אריאל י' לוין
הן הימין והן השמאל בארה"ב מוצאים לאורך השנים רמזים פוליטיים בסדרת הסרטים המצליחה ביותר בהיסטוריה. הסרט החדש אינו יוצא מכלל זה
עמי דור-און
הנשיא ה-45 של ארה"ב מעיד על עצמו: "אני אהיה הנשיא הטוב ביותר שאלוהים אי-פעם ברא"    "אני אוהב נשים יפות, ונשים יפות אוהבות אותי"    "אני נמשך ליופי באופן אוטומטי. אני פשוט מתחיל לנשק נשים, כמו מגנט. מנשק בלי לחכות. כשאתה כוכב הן פשוט נותנות לך לעשות את זה. אתה יכול לעשות להן הכול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il