X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לא לבריכה. אבל עדיין נוף. תחנת החלל הבינ"ל [צילום: נאס"א]
רוסיה מתכננת: מלון מפואר בחלל
המלון המתוכנן לפתוח את שעריו בעוד כחמש שנים, יציע ארבעה חדרי שינה מפוארים, שבכל אחד מהם חלונות ענק המשקיפים על נופו הכחול של כדור-הארץ. עוד במלון: חדר כושר, שירותים כמו בכדור-הארץ ואפילו חיבור לאינטרנט

תיירות בחלל אינה דבר חדש, אבל אף אחד מהפרויקטים הנמצאים כיום בפיתוח אינו מציע שירות מחלקה ראשונה - אפילו לא למי שמשלם מיליוני דולרים. נתון זה צפוי להשתנות עם השקתו של פרויקט התיירות החדש של סוכנות החלל הרוסית: מלון מפואר על גג תחנת החלל הבינלאומית.
המלון המתוכנן לפתוח את שעריו בעוד כחמש שנים, יציע ארבעה חדרי שינה מפוארים, שבכל אחד מהם חלונות ענק המשקיפים על נופו הכחול של כדור-הארץ. עוד במלון: חדר כושר, שירותים כמו בכדור-הארץ ואפילו חיבור לאינטרנט.
כמה זה יעלה לתייר? 40 מיליון דולרים לאדם לחבילה בת שבועיים הכוללת טיסה הלוך ושוב ואירוח הכל כלול. מי שירצה להוסיף לחבילת הנופש גם הליכת חלל, יצטרך להיפרד מ-20 מיליון דולר נוספים. את הליכות החלל ידריך קוסמונאוט מקצועי המתגורר בתחנת החלל הסמוכה.
העלות הראשונית של בניית הקמת המלון מוערכת בין 279-449 מיליון דולרים. סוכנות החלל הרוסית מתכננת לממן את הפרויקט, בין השאר, במציאת תיירים עתידיים שיסכימו לשלם כבר כעת מקדמה על חשבון חופשתם המתוכננת.

תאריך:  26/12/2017   |   עודכן:  26/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בישיבת עירייה שלא מן המניין המבקשת לסכל את תחולת חוק המרכולים על העיר, אישרה מועצת העיר היתר לפתיחת עסקים בעשרה אזורים ובארבעה רחובות מרכזיים    התיקון טעון אישור שר הפנים
עומר כרמון
ועדת הכנסת דנה במצב לוויני התקשורת בישראל, לאחר שבשנה שעברה התפוצץ עמוס 6    נשיא ומנכ"ל חברת חלל תקשורת: "אין סיכוי שלווין חדש יהיה מוכן בעוד ארבע שנים"    ח"כ יואב קיש: "יש משבר לאומי. זו נקודת כשל שלא הצלחנו לפתור אותה"    ח"כ אורי מקלב: "אנשים מובילים עזבו את המדינה ולא יחזרו"
עומר כרמון
דמוקרטיה בסגנון רוסיה    אלכסיי נבלני שמועמדותו נפסלה קורא לתומכיו לא להצביע: "זה לא בחירות. רק פוטין וכמה אנשים שפוטין בוחר, יכולים להתמודד"
עומר כרמון
ארגון שוברים שתיקה: "הפרקליטות מבטלת למעשה את קביעתה שדין יששכרוף שיקר - צעד חשוב וצודק שעליו יש לברך. בניגוד לחקירה הקודמת שנוהלה ברשלנות, מצופה מהפרקליטות לנהוג במקצועיות וביושר ולשרת את הצדק ולא אינטרסים פוליטיים זרים"
עומר כרמון
דיון בוועדת הכנסת לזכויות הילד    רק 40 פדופילים מורשעים מקבלים זריקות להורדת הדחף המיני    ח"כ איילת נחמיאס ורבין: "המורשעים בעבירות מין אינם מחויבים בטיפול. מי שלא עבר טיפול לא שילם את חובו לחברה"    ח"כ יפעת שאשא ביטון: "מדוע אנחנו כמדינה לא יכולים לחייב אותם בטיפול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il