X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל הערוץ, שכי פרנץ, כינס את העובדים והודיע להם כי חלקם יקבלו עוד היום זימונים לשימוע לקראת פיטורים "כולי תקווה כי הממשלה ומועצת הכבלים והלווין יפעלו מיידית ונצליח להציל את הבית שלנו"
▪  ▪  ▪
מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ [צילום: יוסי צבקר]

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, כינס לפני זמן קצר את עובדי הערוץ והודיע להם כי כבר היום (יום ג', 26.12.17) יישלחו לחלקם זימונים לשימוע לקראת פיטורים, על-רקע הליך סגירת הערוץ.
"אנו נאלצים, בלב כבד, להמשיך בצעדים המדורגים לסגירת הערוץ, ובהמשך היום יחולקו מכתבי שימוע לעובדים, לקראת השימועים שיערכו בתחילת השבוע הבא", אמר פרנץ לעובדים. "אני רוצה שתדעו שאני אלחם עבורכם עד הרגע האחרון, אך הצעדים הללו לא בשליטתי. כולי תקווה כי הממשלה ומועצת הכבלים והלווין יפעלו מיידית ונצליח להציל את הבית שלנו, את המקום שאנחנו כל-כך מאמינים בזכות הקיום שלו בתקשורת הישראלית, את ערוץ 20".
כזכור, בשבוע שעבר הודיע ערוץ 20 למועצת הכבלים והלווין ולשר התקשורת איוב קרא כי הערוץ נערך להחזיר את רישיונו ולסגור את שידוריו, בעיקר על-רקע התמשכות ההליכים הנוגעים לאישור שהוא מבקש לשידור מהדורת חדשות יומית.
מאז נערכים מאמצים שונים גם מצד הרגולטור - מועצת הכבלים והלווין, שככל הנראה מוכנה להעניק לערוץ רישיון לשידור חדשות למשך שנה - ובעיקר מצד פוליטיקאים, חברי כנסת ושרים בממשלה, להעביר במהירות תיקוני חקיקה שיסייעו לערוץ. כרגע עדיין לא ברור אם הבעלים, יצחק מירילשוילי, מתכוון להמתין להתממשותם של המהלכים הללו, שעשויים לארוך שבועות ארוכים אם לא חודשים.
על הפרק ניצבת כעת הצעת החוק הפרטית של ח"כ שרן השכל (ליכוד), שאומצה על-ידי שר התקשורת איוב קרא ושרת המשפטים אילת שקד, ואף אושרה מחדש ביום ראשון בוועדת השרים לענייני חקיקה. ההצעה אמורה להיות מקודמת במסלול מהיר, כשיש מי שמעריכים שניתן יהיה להעביר אותה תוך שבועות.

תאריך:  26/12/2017   |   עודכן:  26/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערוץ 20: עובדים יזומנו לשימוע לפיטורים על-רקע איומי הסגירה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שמענו הצהרות לוחמניות
צורי  |  26/12/17 16:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עירית אבישר
דוח בנק ישראל על הטיפול בתלונת ההטרדה המינית נגד המנכ"ל לשעבר ציון קינן: התנהלות הבנק לא תואמת את הנחיות הפיקוח    ביקורת על היו"ר לשעבר יאיר סרוסי: "טעות חמורה בשיקול-הדעת"    דורש להדיח את יו"ר ועדת הביקורת, דפנה שוורץ
מירב ארד
לאחר שנפתחה לציבור רצועת חוף בת 300 מטרים שהייתה סגורה בבעלות קצא"א משך 50 שנים, העבירה השבוע חברת קצא"א רצועת חוף סמוכה נוספת בת 200 מטרים, דרומית לריף הדולפינים    בכוונת העירייה להגדיר את החוף כחוף אקולוגי הממוקד בשמירת ערכי הטבע הייחודיים שלו ואף יהווה בסיס לפעילות הסביבתית של קבוצת הנוער "שומרי המפרץ"
יפעת גדות
מבלי שהמעסיקים ידעו שמדובר במכונה    הטכנולוגיה שפותחה בישראל מסוגל "לחשוב" בצורה יצירתית, למתג ולהפיק חומר פרסומי    מטרת הניסוי הייתה לבצע ביקורת של איכות העבודה בתוך ענף הפרסום
מירב ארד
כמעט 2 מתוך 3 ילדים חרדים חיים בעוני    כ-15% מכלל הילדים בישראל מוכרים לשירותי הרווחה    77% מהילדים דיווחו כי נפגעו מעלבון ברשת, ו-34% הודו כי נתקלו שלא במכוון בתוכן פורנוגרפי
מירב ארד
עד היום משקיע בשוק ההון שמחזור עסקותיו בענף היה בגובה של 640,000 שקלים ומעלה היה חייב בהגשת דוח, בעקבות התיקון, עלה רף המחזור המחייב בהגשת דוח ל-2,500,000 שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il