X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת המוליכים-למחצה Kla Tencor חויבה בהוצאות גבוהות במיוחד בשל הליך נגד עובד בכיר לשעבר - אך עדיין מדובר בפחות משליש מהסכום שנאלץ העובד להוציא להגנתו
▪  ▪  ▪
הטענות לא הוכחו

חברת המוליכים-למחצה Kla Tencor חויבה בהוצאות בסכום כולל של 100,000 שקל - סכום גבוה במיוחד בבתי הדין לעבודה - בשל "הליך פולשני ודורסני" שניהלה נגד עובד בכיר לשעבר. עם זאת, הסכום שנפסק הוא שליש בלבד מזה שנאלץ העובד להוציא להגנתו.
החברה הגישה תביעה נגד ד"ר ברק ברינגולץ, שעבד אצל כמנהל מחלקת האלגוריתם, בטענה שהוא גנב סודות מסחריים שלה כאשר עבר לחברת נובה מכשירי מדידה. בשלב הראשון ביקשה וקיבלה החברה צו "אנטון פילר" לתפיסת נכסים בביתו של ברינגולץ, אשר בוצע בשעת בוקר מוקדמת בידי המשטרה לעיני אשתו וילדיו. רק לאחר מכן נמחקו הבקשה לצו זה וחלק מסעיפי כתב התביעה לבקשתה של החברה. בשלב זה היא חויבה לשלם לברינגולץ הוצאות בסך 30,000 שקל, 12,000 שקל לחברת נובה ו-8,000 שקל לכונס שמונה לביצוע הצו.
בסוף החודש שעבר ביקשה Kla Tencor למחוק את התביעה ללא צו להוצאות, ואילו ברינגולץ ביקש לדחות אותה כך שלא ניתן יהיה להגיש אותה שוב. בנושא זה קיבל (16.12.17) שופט בית הדין האיזורי לעבודה בנצרת, טל גולן, את עמדתה של החברה. לדבריו, המחיקה לא תגרום נזק כלשהו לברינגולץ, ומאחר שלא נוהל הליך מלא - הרי שלא ניתן לדחות את התביעה, למרות שברור שטענותיה של החברה לא הוכחו.
בנוגע להוצאות קיבל גולן חלקית את עמדתו של ברינגולץ, אשר ביקש כיסוי מלא של הוצאותיו. ברינגולץ נאלץ לוותר במהלך הדיון על עורך דין חיצוני ולהעסיק את חותנו, משום שלא יכול היה לעמוד בתשלום, ובנוסף לכך היו לו הוצאות של מומחים שונים. הוא הגיש קבלות שהוכיחו, כי הוצאותיו הסתכמו ב-254,300 שקל ולכן ביקש - בניכוי הסכום שכבר קיבל - לפסוק לו 224,300 שקל.
גולן אומר כי Kla Tencor לא סתרה את ההנחה שהגשת התביעה לא הייתה מוצדקת מלכתחילה. "הנתבע נחשף למצב שבו חייו וחיי משפחתו טולטלו מהקצה אל הקצה, כך שמעסיקתו לשעבר פתחה נגדו בהליך פולשני ודורסני, שאיים בצורה ניכרת על עתידו המקצועי, הפיננסי והאישי, ותוך כדי שהועלו כנגדו טענות קשות ביותר", מוסיף גולן. החברה לא סתרה את הקבלות שהגיש ברינגולץ ולא הוכיחה שמדובר בהוצאות בלתי סבירות, אך לנוכח המדיניות המקובלת בבתי הדין לעבודה - הסתפק גולן בהחזר של פחות משליש מכלל ההוצאות.
לבסוף דחה גולן את בקשתו של ברינגולץ לאסור על פרסום ההליך ופסק הדין וקבע, שאין עילה לחרוג מן הכלל של פומביות הדיון. את החברה ייצגו עוה"ד נטע גושן-ברמי ואופיר דגן, ואת ברינגולץ - עו"ד אליעזר גורן.

תאריך:  27/12/2017   |   עודכן:  27/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השוטר שהוא גם עורך דין ביצע מעשה מגונה בנערה בת 16 שנעצרה בחשד לגניבה    בית משפט השלום הסתפק בעבודות שירות והערעורים נדחו    איסור פרסום על שמו של השוטר
מחלקה ראשונה
וחות צה"ל על תחנת מכ"ם מצרית בראס ע'אריב, והביאו את המתקן לישראל
עומר כרמון
תביעה: הורים שביקשו לרכוש לבתם דירה להשקעה בת"א טוענים שצמד עורכי הדין עופר אלמוג ואסף שרעף - שייצג אותם וגם את בעלת הנכס עקץ אותם    ה"דירה" ברחוב פרישמן התגלתה כמחסן עם חריגות בנייה    חלק מהכסף ששילמו ההורים נעלם מחשבון הנאמנות    "הנתבעים הקפידו בכל הפרטים הקטנים של הסתרת האמת"
אלה לוי-וינריב
נפתלי, אב הבית לשעבר במעון רה"מ, העיד במסגרת תביעת הדיבה שהגיש נגד מקורבי נתניהו    טען: "שרה נתניהו דרשה שף ספציפי בכל מחיר"    סמנכ"ל הנכסים במשרד רה"מ, עזרא סיידוף, סתר בעדותו את דברי נפתלי: "על-פי מני יישק דבר, והוא מנהל הבית"
עומר כרמון
צוות מד"א שטיפל באשר אלמליח שנדקר בפיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בירושלים, בפגישה מרגשת עם בני המשפחה    מנהל יחידת הטראומה בבי"ח שערי צדק: "מהמעמקים שבהם הוא היה אנחנו בהחלט רואים שיפור, וכולנו מקרינים מזה אופטימיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il