X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל חברת ברגרואין: "הבנקים מעדיפים לממן מיזמים קטנים" גינדי: "התייקרות - רק בתל אביב" דנוס: "סביר שבחירות מוקדמות יביאו לעליית מחירי הדירות ב-5%" "תמ"א 38 והתחדשות עירונית - נושא מרכזי בבחירות לרשויות המקומיות"
▪  ▪  ▪
[צילום: הדמיה]

"בשנה הבאה לא יבנו מגדלי דירות סופר-יוקרה" - מעריך (יום א', 31.12.17) יגאל צמח, מנכ"ל חברת ברגרואין רזידנשאל, שבנתה מגדל מגורים יוקרתי בשדרות רוטשילד פינת אלנבי בתל אביב. בתחזית ל-2018, מעריך צמח, שהקיפאון הצפוי בענף זה יהיה תוצאה של שתי סיבות: ראשית, מחסור חמור במגרשים מתאימים לבניית מגדלי דירות יוקרה באזורי הביקוש העיקריים. שנית, הבנקים מעדיפים לממן מיזמים קטנים יותר.
עוד אומר צמח, כי התחזקות השקל מול היורו תקשה על רוכשים-בכוח מאירופה לקנות דירות יקרות. לכן, לדעתו, הביקוש העיקרי לדירות מסוג זה יהיה של אנשי היי-טק ישראלים צעירים.
חברת גינדי השקעות, בשליטת מנור וכפיר גינדי ובני משפחתם, מעריכה, שמחירי הדירות בשנה הבאה יהיו יציבים בדרך כלל. רק בתל אביב - מעריכה החברה - ימשיכו המחירים לעלות, בשל מחסור בדירות, בעיקר במרכז העיר. גינדי השקעות היא אחת החברות המובילות בבניה למגורים, בתל אביב ובערים אחרות.
יעקב ערבליך, מתווך מבני ברק, שחברתו מתווכת בעסקות רבות בשוק החרדי, מעריך: "למרות הירידה ברכישת דירות, כפי שמורים נתונים אחרונים, אינני צופה שהדירות יוזלו, כי הביקוש קשיח ואינו יורד. יש לצפות לעליות מחירים מתונות באזורי הביקוש. אולי בפריפריה יהיו הוזלות קלות".
השמאי אוהד דנוס, לשעבר יו"ר לשכת שמאי המקרקעין: "דירות בפריפריה יוזלו. באזורי הביקוש יהיו המחירים יציבים, עם נטייה להתייקרות. מבצעי מחיר למשתכן יימשכו, ובניית הדירות במסלול זה תמשיך להיות איטית. אם יוכרז על בחירות במשך השנה, אזי עלית מחירים ב-5% היא אפשרות סבירה". דנוס מפרסם דוח רבעוני על מחירי הדירות ב-16 ערים נבחרות.
גל אגוזי, שחברת "יחד נדלן" בבעלותו, מתמחה בבניה לפי תמ"א 38 והתחדשות עירונית: "בנובמבר 2018 יערכו בחירות ברשויות המקומיות, בחודש נובמבר. צפוי שבנייה לפי תמ"א 38 והתחדשות עירונית תהפוך לנושא מרכזי במערכת הבחירות".
עמית נשרי, בעליה של חברת א.לאפיס, העוסקת בין היתר בנייהול מיזמים וקידום התרי בניה: "מיזמים של תמ"א 38 נתקעים בביורוקרטיה. חוקים ותקנות חדשים בנושאי מיסוי, המתחדשים כל העת, מביאים לאי-ודאות אצל יזמים. השוק כמעט קפוא, והקשיים ימשכו לצערי בשנה הקרובה".
ניר אמזל, בעליה של חברת היזמות האפ: "קשה לצפות את כדאיות ההשקעה בנדל"ן. מצד שני, ההשקעות בנדל"ן בחו"ל המשיכו וימשיכו לפרוח. החלטת רשות ניירות ערך בהלסדיר תחום זה באמצעות תשקיף, יחזק את האמינות בתחום ההשקעות בחו"ל.

תאריך:  31/12/2017   |   עודכן:  31/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
כמעט כל הפולשים עזבו מרצונם, לאחר שנודע להם שמפקחי רמ"י, המשטרה והסיירת הירוקה מגיעים    בין היתר פונו מפעל בלוקים, עסק מזון וקרקעות בישובים שונים    נציג רמ"י: "פינוי מרצון חוסך לפולשים הוצאות"
ההיקף - עד 300 מיליון שקלים    אשראים ללווים השונים בהתאם להסכם המסגרת יועמדו וינוהלו על-ידי הבנק    ההסכם הינו לתקופה של שנה
יצחק דנון
טוביה טרוניה טוען שבני משפחת פרקש הוליכו אותו שולל בהסכם לשיתוף פעולה בייצור גלידות וקרמבו, ולמעשה הובילו לקריסתו הכלכלית
אלעזר לוין
הוועדה המקומית אישרה לבנות 4,000 מ"ר משרדים ליד המרכז המסחרי "סנטר בי", שדמרי רכשה באחרונה את הבעלות המלאה עליו    המרכז המסחרי מכניס 6.5 מיליון שקל בשנה
מירב ארד
הפלשתינים חייבים כיום למעלה מחצי מיליארד ש"ח בתיקי הוצאה לפועל והרשות לגביית קנסות    שקד: "תם עידן של ניצול ישראלים על-ידי פלשתינים בידיעה שלא ניתן לגבות את חובם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il