X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחזירים את הימה לעם - תיאסר השמעת מוזיקה רועשת בחופי איגוד ערים כינרת בעוד ארבעה חודשים
▪  ▪  ▪
חוף צאלון [צילום: רשות הכינרת]

כחלק מההיערכות לעונת הרחצה 2018, התקבלה הצעה בישיבת איגוד ערים כינרת עם משטרת ישראל, נציגי משרד התיירות והגופים הירוקים, להכרזה על כל 15 חופי איגוד ערים כינרת, סביב האגם הלאומי, כחופים שקטים, בהם תיאסר השמעת מוזיקה.
ההצעה מתבססת על הצלחת הניסוי שהחל לפני כארבע שנים, באיגוד ערים כינרת ורשות הכינרת להכרזת מספר מחופי הכינרת, כחופים שקטים, בהם נאסרת השמעת מוזיקה והכנסת ערכות הגברה וקריוקי לחופים. הניסוי שהחל בחוף צאלון, היה להצלחה והוביל לשינוי מציאות מהותי באווירה ובחווית הנופש בחופים השקטים שהפכו לפופולריים, ומשכו אליהם משפחות רבות. בשנים האחרונות נוספו לרשימת החופים השקטים גם החופים חוקוק צפון, מפרץ אמנון, גופרה וצינברי.
במהלך הישיבה באיגוד ערים כינרת, הצביעו כל חברי הנהלת האיגוד פה אחד, בעד ההכרזה על כל חופי האיגוד כחופים שקטים, החל בעונת הרחצה הקרובה. המהלך ייכנס לפועל בעוד ארבעה חודשים, עם פתיחת עונת הרחצה בחג הפסח ויכלול את כלל 15 חופי איגוד ערים כינרת וביניהם החופים: דוגית, חלוקים, כורסי ולבנון, הנחשבים כיום לחופים רועשים יותר ופופולריים בקרב צעירים, אשר עם השמעת המוזיקה הקולנית והחגיגות שנערכו על החוף, גם צרכו אלכוהול שסיכן את חייהם בעת רחצה בכינרת.
ברשות הכינרת ברכו על החלטת האיגוד וציינו, כי בחופים השקטים נרשמו בעונות הרחצה האחרונות, תפוסות גבוהות במיוחד של משפחות וכי המהלך הוכיח את עצמו, "הציבור פוקד את חופי הכינרת ורוצה ליהנות מפיסת טבע פסטוראלית, נעימה וגם שקטה. ההכרזה על חופים שקטים שינתה את המציאות בחופים שהוכרזו וזה הזמן להכיל את השקט על כל חופי האגם הלאומי". כמו-כן, בחופים השקטים באופן קבוע בשנים האחרונות נשמר גם הניקיון והסדר.
אלי מלכה, יו"ר איגוד ערים כינרת וראש מועצה אזורית גולן: "עם הקמת איגוד ערים כינרת, צוינה מטרת העל לשינוי פני המציאות בחופי הכינרת, הסדרת החופים מבחינת תשתיות ונגישות וטיפול, החלטה נוספת זו המצטרפת לעשייה בכל תשע שנות פעילות איגוד ערים כינרת להפיכת כלל חופי הכינרת ל"שקטים", תסייע בשיפור בחופים, שלא פעלו כחופים שקטים בעונה החולפת. אני סבור, כי ההחלטה תוביל גם לעלייה משמעותית במספר המשפחות שיבואו לנפוש עם ילדיהם, באגם הלאומי ותסייע בפיקוח על התנהגות בני הנוער המגיעים לחופים. החלטה זו מצטרפת לניסוי שהוכיח עצמו בעונה החולפת ויימשך בעונת הרחצה הקרובה בחופי האיגוד סביב הכינרת, במסגרתו הוגדרו שלושה אזורים ספציפיים לכל פעילות בחופי האיגוד, אזור רחצה בסמוך לקו המים, בו נאסר להקים אוהלים ולהבעיר מנגלים, אזורי קמפינג ומנגלים וכן אזורי חנייה", אמר מלכה.

תאריך:  31/12/2017   |   עודכן:  31/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלי  מלכה / ELI Malka
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
החברה לנכסי קיסריה תבנה 10,000 מ"ר משרדים בישוב    יושכרו ב-65-45 שקל למ"ר לחודש
עידן יוסף
אומרת כי אם יש בעיה, היא בחוק ולא באסדרה והצורך בתיקון האסדרה הוא דחוף    נציגי היוצרים הזהירו מפגיעה ביצירה הישראלים וביוצרים    מנכ"ל ערוץ 9: אם הוועדה לא הייתה קמה ביום חמישי בגלל ערוץ 20 היא הייתה קמה בעוד שבועיים שלושה להצלת ערוץ 9
עידן יוסף
הורה כי על חקיקה חדשה לחול גם על השטחים, או להסביר מדוע הוחרג הנושא מאזורים אלו    מרכז הליכוד אישר החלת הריבונות ביו"ש
עידן יוסף
המועצה האזורית זבולון הציגה אירוע שבת תרבות בו תקף יעלון את ראש הממשלה כאילו ניתנה לו חסות מצד משרד התרבות    המשרד: רואים את המקרה בחומרה, לא תומכים באירועים המנוגדים לחוק
עידן יוסף
בדיון מרתוני נוסף של העברות סוף שנה, אישרה ועדת הכספים העברת 6.76 מיליארד ש"ח ולצורך עמידה ביעדים הפיסקאליים, אישרה קיצוץ רוחבי של 1.565 מיליארד ש"ח בתקציב משרדי הממשלה    גפני: "הריטואל של דיונים מרתוניים על העברות סוף שנה בעודנו עם הגב אל הקיר לא יחזור על עצמו. החל בתקציב 2018, העברות תקציביות עד שבועיים לפני סוף השנה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il