X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"כמעט לא נפגשנו בארבע עיניים". טראמפ ובאנון [צילום: איוואן ווצ'י/AP]
נשיא ארה"ב על יועצו הקרוב: "מאז שפיטרתי אותו - איבד את שפיותו"
דונלד טראמפ על סטיב באנון ששימש כאסטרטג ראשי בבית הלבן וחבר המועצה לביטחון לאומי: "עשה את עצמו כאילו הוא במלחמה עם התקשורת, אבל האמת שהשקיע זמן רב בהדלפת מידע שגוי לתקשורת - שעשתה אותו הרבה יותר חשוב ממה שהוא באמת"

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, השתלח (יום ד', 3.1.18) במי שהיה אחד מהאנשים הקרובים אליו - סטיב באנון. "מאז שפיטרתי אותו, הוא איבד את שפיותו", כתב הנשיא האמריקני.
סטיב באנון כיהן כאסטרטג ראשי בבית הלבן בשבעת החודשים הראשונים של כהונת הנשיא טראמפ. במשך חודשיים גם שימש כחבר המועצה לביטחון לאומי. מאוגוסט 2016, שלושה חודשים לפני הבחירות לנשיאות, שימש כמנכ"ל הקמפיין של טראמפ. לפני חמישה חודשים סולק בידי טראמפ מהבית הלבן, וכעת אנו למדים מדוע.
"סטיב באנון עשה את עצמו כאילו הוא במלחמה עם התקשורת, לה הוא קרא מפלגת אופוזיציה", מסר טראמפ בהודעה לתקשורת. "אבל האמת היא, שהוא השקיע זמן רב בבית הלבן בהדלפת מידע שגוי לתקשורת - שעשתה אותו הרבה יותר חשוב ממה שהוא באמת. זה היה הדבר היחיד שהוא עשה היטב".
טראמפ טען כי מעמדו של באנון בבית הלבן היה שולי. רק לעתים בודדות נפגש עמו בארבע עיניים. "לסטיב באנון הייתה השפעה מועטה על הניצחון שלי בבחירות", מדגיש טראמפ. "אך היה לו השפעה גדולה ביותר על ההפסד של המפלגה הרפובליקנית באלבאמה" (ההפסד הצורב בבחירות לסנאט של המועמד הרפובליקני, רוי מור - שנתמך בידי באנון).
נשיא ארה"ב יצא למתקפה על באנון, לאחר שהיום פורסם כי בספר חדש שייצא לאור בקרוב, מצוטט באנון כאומר שהפגישה שקיים בנו של דונלד טראמפ עם גורמים רוסיים לפני הבחירות, הם "מעשה בגידה".
דבריו של טראמפ על "התקשורת שעשתה את באנון הרבה יותר חשוב ממה שהוא באמת", מתייחסת, בין השאר, לעטיפת השבועון האמריקני, טיים, מחודש פברואר 2017, עליה הופיעה תמונתו של סטיב באנון, תחת הכיתוב "המניפולטור הגדול". כותרת כתבת הנושא של גיליון זה הייתה: "האם סטיב באנון הוא האדם השני בכוחו בעולם?"
באנון משמש מאז שנת 2012 כיו"ר ההנהלה של חדשות ברייטברט - אתר חדשות, דעה ופרשנות המזוהה עם ארגוני האלט-רייט, הימין הקיצוני בארה"ב. לאחר שפוטר מהבית הלבן, שב לעבודתו באתר.

תאריך:  03/01/2018   |   עודכן:  03/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיא ארה"ב על יועצו הקרוב: "מאז שפיטרתי אותו - איבד את שפיותו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשל טראמפ
איתמר לוין
נשיא ארה"ב יצטרך להחליט בשנה הקרובה כיצד לטפל באיום הגרעין מצד קים. אדוארד קאר מציע, ב-The World in 2018 של אקונומיסט, לבחור בהכלה לצד שיתוף פעולה עם סין
אריאל י' לוין
חברת הייעוץ הביטחוני סופאן גרופ מתארת את הסכנות המדאיגות ביותר שאיתן על ארה"ב להתמודד בשנה הקרובה - אך דומה שממשל טראמפ רק מעצים אותן
אריאל י' לוין
פוליטיקו מביא שורה של תחזיות והבטחות שנשמעו במהלך השנה היוצאת בזירה הפוליטית בארה"ב, אך לא התממשו; בדרך כלל מה שקרה היה ההפך הגמור. ניחוש אחד מי טעה יותר מאחרים
עומר כרמון
בברית נאטו הביעו דאגה רבה מרכישת הסוללות מסוג S-400, אך ממשלו של דונלד טראמפ גילה אדישות לנושא    מערכות טילים דומות יימכרו לסעודיה. מו"מ גם עם אירן ומצרים    סמוך לגבול ישראל: הישג נוסף לכוחות הסורים הנתמכים בידי רוסיה ואירן
אריאל י' לוין
דונלד טראמפ "גויס" בידי ולדימיר פוטין, המצליח להשתמש בו לצרכיו תוך ניצול גאוותנותו. נשיא ארה"ב הפך לכלי בידיו של נשיא רוסיה, והביטוי הבולט ביותר לכך היה המידע הסודי שקיבל מישראל ואותו העביר לרוסים. בעלות בריתה של וושינגטון מסרבות כעת לחלוק איתה מידע מודיעיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il