X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
500 רוכשי דירות במיזם תובעים 20.7 מיליון שקל מחברת דורי ומקבלני משנה בתחום הטיפול במי תהום, בטענה לפריצת מים מסיבית שעיכבה את המיזם בחמישה חודשים וחייבה השקעות משמעותיות בתיקון הנזקים
▪  ▪  ▪
[צילום: קבוצת חג'ג']

500 רוכשי דירות במיזם "מגדל הצעירים" של האחים חג'ג' בדרך מנחם בגין בתל אביב תובעים 20.7 מיליון שקל מחברת דורי בנייה שהקימה את הבניין. כמו-כן נתבעים רשות המים, חברת סמט גראונדווטר טכניקס לביצוע עבודות שאיבה, ומחברת NRD פיתוח משאבי טבע וד"ר יוסף בר-יוסף העוסקים בהידרולוגיה ואשר פיקחו על עבודתה של סמט.
בתביעה, שהוגשה (31.12.17) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי לצורך יציקת יסודות המגדלים (בני 40 ו-46 קומות) והקמתן של קומות המרתף, היה צורך להנמיך את מפלס מי התהום המצויים בתת-הקרקע של המגרש, ולשם כך היה צורך לבצע תהליך של השפלת מי התהום. אולם בחודש מארס 2015 - במהלך ביצוע עבודות אלו - פרצו מים בכמות גדולה מבאר ההחדרה, וחמישה דונמים הוצפו לגובה של 6-5 מטרים.
פריצת המים נבעה ממחדלים של הנתבעים - טוענים התובעים - והיא גרמה להפסקת הבנייה למשך חמישה חודשים. לאחר מכן היה צורך בשינוי שיטת ביסוס המבנה, הוספת מאות כלונסאות וביצוע עבודות עפר וחיזוקים נוספים לביסוס. סמט הגישה בנובמבר 2015 לכלל ביטוח תביעת תגמולי ביטוח בסך 10.3 מיליון שקל, בהסכם פשרה קיבלה 7.8 מיליון שקל ומכאן שכלל ביטוח - הנתבעת גם היא - אינה יכולה לכפור כעת בקיומו של מקרה ביטוח. התובעים מבקשים לקבל פיצוי על העיכוב במסירת הדירות ועל ההוצאות בהן נשאו לשיקום הנזקים. טרם הוגשו כתבי הגנה.

ת.א. 64909-12-17
תאריך:  09/01/2018   |   עודכן:  09/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מנחם בגין / Menachem Begin
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"אנחנו במציאות של בוטות ולינצ'ים, עד כדי כך שהגענו למצב שזוג השנה בטלוויזיה הם אופירה וברקוביץ, שמטרת התוכנית שלהם היא שיימינג אחד גדול שנמצאת בפריים טיים של יום שישי, כאשר כל המשפחה מתאחדת ביחד לצפות בשעה של שיימינג"
עידן יוסף
משרד הביטחון פרסם את תזכיר החוק למניעת תשלום לפעילי טרור ולמשפחותיהם על-ידי הרשות הפלשתינית    שר הביטחון: "אין דבר שממחיש יותר את תמיכת הרשות הפלשתינית בטרור. חובתנו להפסיק את זה"
מירב ארד
תמול הודיעה ההנהלה שתפטר 80 עובדים ולא 100 כפי שתוכנן במקור, מהם 63 יפוטרו מיידית והיתר - במהלך השנה
אלעזר לוין
המומחה מטעם ביהמ"ש למכירת אפריקה: "הצעת בן-משה טובה וראויה, אבל קיימת אי-ודאות מסוימת לגבי גיוס האג"ח באלון"   חלופת הפירוק דומה להצעת בן-משה, ועדינה בשווי כלכלי" יתרונות וחסרונות בכל הצעה       אין "שורה תחתונה" חד-משמעית
עידן יוסף
על-פי ההודעה, מטוסי חיל-האוויר שיגרו כמה טילים משטח לבנון לעיר אל-קוטייפה הסמוכה לבירה    באופוזיציה הסורית טוענים כי יעד התקיפה היה מצבורי טילים ארוכי טווח ואמל"ח של צבא אסד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il