X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה [צילום: פלאש 90]
הקלטות יאיר נתניהו
בנו של ראש הממשלה אומר לבנו של טייקון הגז, במהלך לילה של הוללות ברכב שרד, מאבטח ונהג שמממנת המדינה: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר ואתה מתווכח איתי על 400 שקלים לחשפנית"

הכתב המשפטי של ערוץ 2 חשף (יום ב', 8.1.18) את הקלטות יאיר נתניהו: לילה של הוללות, נסיעה ממועדון חשפנות אחד לאחר, תשלומים של אלפי שקלים לחשפניות והכל ברכב שרד עם מאבטח ונהג שמממנת המדינה.
ההקלטות חושפות קשר משמעותי בין בנו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבנו של טייקון הגז, קובי מימון. שני הבנים של מדברים על מתווה הגז ומתווכחים על התשלום לחשפנית ואז אומר נתניהו הבן את המשפט הבא: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר ואתה מתווכח איתי על 400 ש"ח".
מטעמה של משפחת נתניהו נמסר: "יחשוב כל הורה שצפה בכתבה איך היה מגיב לו כל אמירת סרק של ילדיו הייתה הופכת לכותרת ראשית בערוץ 2, כל יציאה מהבית מושא לתחקיר וכל שיחה יעד להקלטת סתר. רדיפה, שפיכות דמים ושיימינג - כל האמצעים כשרים בעיניכם לפגוע בממשלת הליכוד בראשות נתניהו, גם במחיר פגיעה חסרת מעצורים בבני משפחתו. אינכם בוחלים אפילו בשימוש בהקלטת סתר שנערכה באופן מגמתי ושנעשתה באופן מביש ובלתי חוקי ע"י נהג במשרד רה"מ. ברשעות חטטנית כזאת לא סיקרתם אף בן משפחה של שום ראש ממשלה אחר, כולל בני משפחה שהפגינו נגד חיילי צה"ל בזמן מבצע צבאי וזכו כמעט לאפס סיקור. מסע הצייד שלכם הגיע לשפל חדש וחסר תקדים עם פרסום הקלטת סתר של דברים שנאמרו בצחוק לפני שנתיים וחצי בין צעירים בבילוי עם אלכוהול. הדברים אינם ראויים לשידור בתוכנית של רכילות זולה, לא כל שכן במהדורת חדשות מרכזית. גורמי האבטחה הם אלה שמחליטים על סידורי האבטחה וההסעה של בניו של ראש הממשלה. כשאתר אירני מפרסם את תמונותיהם של יאיר ואבנר וקורא לחיסולם, כנראה שיש לגורמי האבטחה סיבה טובה לעשות זאת. לראש הממשלה אין שום קשר עם קובי מימון, אותו פגש רק פעם אחת לפני כעשר שנים. ראש הממשלה נתניהו העביר את מתווה הגז דווקא משום שרצה להציב תחרות לשדה הגז תמר שבבעלותו של קובי מימון. ראש הממשלה כלל לא ידע על הקשר בין בנו יאיר לבנו של קובי מימון. יאיר כלל לא מצוי בנושא מתווה הגז, ואם דיבר בנושא, ברור שעשה זאת בבדיחות הדעת. אין בכוונתנו להתייחס ליתר הרכילות הזולה והמרושעת על קטעי דברים שנאמרו בצחוק לאחר ערב של שתיה, שאינם משקפים כלל את עמדותיו של יאיר, ושהוצאו מהקשרם בהקלטת הסתר המבושלת, המגמתית והלא חוקית. הגיע הזמן שתעזבו את ילדיו של ראש הממשלה ותתמודדו איתו ישירות בקלפי".

תאריך:  08/01/2018   |   עודכן:  14/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקלטות יאיר נתניהו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אז מה יכול לעשות
להיט לתקשורת  |  8/01/18 20:33
2
שטויות במיץ עגבניות
יוספוס...  |  8/01/18 21:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עומר כרמון
בית הדין העליון של הליכוד: "לא ניתן לפסוק לגבי טענות שטרם קרו"    יועמ"ש הליכוד הטיח בחברת הכנסת: "אולי שתתבגרי יותר, ייתנו לך לעשות"
עומר כרמון
ח"כ אלי אלאלוף: "בסיור באתיופיה ראינו את היחס הגזעני שלנו לקהילה"    ח"כ מאיר כהן: "שאלת הגזענות מרחפת מעל החברה הישראלית, חיה ובועטת"    יונתן צ'קול: "לא מקיימים את הזכות הבסיסית שלי לחיות עם משפחתי, אבל רוצים שאני אסע לאירופה לשכנע אנשים לעלות לארץ"
אריאל י' לוין
מדובר במהלך שנועד לקצר את התורים במשרדי הרישוי    משרדי הרישוי ידפיס רשיונות רק במקרים בהם לא ניתן להנפיק את הרישיון בערוצים המהירים
אריאל י' לוין
המתווה החדש יחל כבר משנת הלימודים הקרובה    יציע פעילויות העשרה שונות במחירים מוזלים    עלות התוכנית ליום פעילות: כ-40 מיליון שקל
אריאל י' לוין
חוק העזר יאפשר למועצה לשמור על הסטטוס-קוו תוך כיבוד כל הדתות    הפעילות המסחרית תתקיים בשבת רק ביישובים שירצו בכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il