X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוצג כ"חשוך", "מכחיש" ו"מטייח"

חוקר ילדי תימן נגד ערוץ 20

ד"ר דב לויטן תובע 200,000 שקל מהערוץ ומהמגיש אמיר איבגי, בטענה שתקפו אותו אישית בצורה בוטה משום שדעתו שונה מן המקובל בפרשת חטיפתם של ילדי תימן
▪  ▪  ▪
אמיר איבגי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ד"ר דב לויטן, ראש החוג ללימודים רב-תחומיים במכללת אשקלון, הגיש (1.1.18) תביעת דיבה בסך 200,000 שקל נגד ערוץ 20 ונגד אמיר איבגי, אחד המגישים בערוץ. זאת, בטענה לפרסום לשון הרע בתוכנית "היום הזה" שעסקה בפרשת ילדי תימן הנעדרים.
לויטן אומר, כי הוא חוקר מזה 30 שנה את פרשת ילדי תימן הנעדרים והוא מומחה מוביל בתחום. לדבריו, הנתבעים תקפו אותו ואת ירון לונדון במשך למעלה משלוש דקות, משום שהעזו להביע דעה שונה מן המקובל במיתוס בנושא זה. במקום להתמודד עם ממצאיו המחקריים, טוען לויטן, כינו אותו הנתבעים "מכחיש", "מטייח" ו"חשוך", וכן כחוקר ואיש אקדמיה לא ישר ולא אמין כביכול, אשר יודע, כי ילדי תימן נחטפו אך ניסה להסתיר או לטייח "אמת" זו מהציבור הרחב, באמצעות מחקרים פיקטיביים שנועדו לטעת ספק רב.
בתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, נטען, כי הדברים שקרא איבגי ובעיקר האופן וההקשר שבו הוקראו, יצרו את הרושם שלויטן משמש ככלי שרת לטיוח האמת,כי ליבו גס במשפחות שגורל ילדיהן לוט בערפל, וכי הוא מתעלם במתכוון משלל "ראיות" המוכיחות את ההפך, תוך שהוא חוטא למעמדו כאיש אקדמיה. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד גבריאל דיסני וטרם הוגש כתב הגנה.

ת.א. 2308-01-18
תאריך:  10/01/2018   |   עודכן:  10/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חטיפת ילדי תימן
יפעת גדות
ח"כ נאוה קורן: "לאחר עשרות שנים פתחנו ערוץ ישיר מול ויצ"ו, כולל גישה לארכיונים. זה הישג חסר תקדים"    ויצו: "מאז ומתמיד פעלנו בשקיפות והענקנו גישה ע"פ חוק לתיקי ילדים"
אליהו קאופמן
מכל המלחמות לחשיפת ה"נכבות" ברחוב היהודי, כולל אלה של בני עדת יוצאי תימן הרי שרק פרשת גניבת הילדים הצליחה להשיג הכרה ציבורית רחבה ובדרך להכרה ממלכתית    מהו הסוד הטמון בדבר?
עידן יוסף
כך מסרו נציגי המכון לרפואה משפטית בדיון פתיחת חוק הקברים    במכון מזהירים כי "הימצאות זרים בקרבת הקברים בעת הפתיחה תהווה איום מידי על הצורך להצליח"    מחלוק על משך שמירת הדגימות
עידן יוסף
יו"ר הוועדה להיעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן מעוניינת להוריד לחלוטין את הרף שיאפשר פתיחת קברי קטינים ולהרחיבו לעדות אחרות    קורן על התנגדות הרבנות המסתמנת: "מתחילה להצטער שנתתי להם דריסת רגל"    גם גורמי המקצוע הממשלתיים מתנגדים
עומר כרמון
יו"ר הפדרציה העולמית ליהדות תימן: "באו בצהרי היום למשפחת דוד ולוקחים את אשתו בחודש התשיעי להריונה בזמן שהיא מכינה ארוחת צהריים. בעלה בא עם בנה ושמע שעושים באשתו זריקות, הוא והבן ניסו להתפרץ והמשטרה עצרה אותם. כששוחררו ראו אותה מנותחת מכף רגל ועד ראש. האבא והילד באו לקבור את האימא וגילו שאין עיניים, מוציאים את התכריכים וראו שאין חלקים פנימיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il