X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
למד ולימד בישיבת הרועה ביצהר מחבלים ירו לעברו 22 קליעים ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) נסע על הציר שבו אירע הפיגוע והעניק סיוע רפואי ראשוני ארגון נפגעי הטרור, אלמגור: "הרב רזיאל שקד הי"ד, תלמיד חכם, מוהל, מתנדב מד"א. איש חסד, נרצח על-ידי שותפינו מהרש"פ. רוצחיו לא יועמדו למשפט עם עונש מוות, גם כשייתפסו"
▪  ▪  ▪
הרב רזיאל שבח ז"ל

הרב רזיאל שבח, בן 35, אב לששה, נרצח (יום ג', 9.1.18) בפיגוע ירי מרכב חולף בצומת חוות גלעד שבשומרון. שבח ז"ל למד ולימד בישיבת הרועה ביצהר. המחבלים ירו לעברו 22 כדורים מרכב חולף. כוחות צה"ל סגרו צירים והציבו מחסומים באזור שכם.
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) נסע על הציר שבו אירע הפיגוע והעניק סיוע רפואי ראשוני. "דם יהודי אינו הפקר", הוא מסר. "פיגוע נורא עם תוצאות קשות. מציאות בלתי סבירה של תת-אדם שבא לזרוע הרס. אדוני שר הביטחון זה חייב להיפסק! הנחה את כוחות הביטחון לפעול ביד קשה! הבהר לפלשתינים שעל כל פעולה כזאת הם ישלמו מחיר יקר״.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "מביע צער עמוק ושולח תנחומים למשפחתו של רזיאל שבח, שנרצח הלילה בידי מחבל שפל. כוחות הביטחון יעשו כל שניתן כדי להגיע לרוצח הנתעב ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין".
ארגון נפגעי הטרור אלמגור: "הרב רזיאל שקד הי"ד, תלמיד חכם, מוהל, מתנדב מד"א. איש חסד, נרצח על-ידי שותפינו מהרש"פ. הפקת הרצח נעשתה ברשתות החברתיות שברש"פ ובתחנות הרדיו והטלוויזיה הרשמיות. רוצחיו לא יועמדו למשפט עם עונש מוות, גם כשייתפסו.
הם יקבלו משכורות כל חייהם להם ולבני ביתם - בחסות אביגדור ליברמן וממשלת ישראל".
מועצת יש"ע: "רק היום פורסמה רשימת התשלומים אותם מעניקה הרשות הפלשתינית למחבלים ולמשפחותיהם. בשנה החולפת שילמה הרשות לאסירים ולמשפחות מחבלים מתאבדים מעל למיליארד שקל במטרה לתמוך בטרור ולהגביר אותו. אנו דורשים מראש הממשלה להפסיק את האווילות הזאת שמקדמת את הטרור במדינת ישראל.
אנו סומכים על חיילי צה"ל שיתפסו את המחבלים אשר צריכים לקבל את הדין על מעשיהם".
יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי: "‏משתתף בצער הכבד שנפל הערב בשומרון עם פיגוע ירי מזעזע שהסתיים במשפחה עם ילדים יתומים מאבא. סמוך ובטוח שכוחות הביטחון ישימו ידיהם על המחבלים המתועבים ושולחיהם. בכל מקום שלא יהיה - הטרור לא ישיג את מטרותיו ולא ניכנע לו".
ראש המועצה האזורית, יוסי דגן: "מזעזע שהמחבלים מרגישים בנוח לירות באזרחים חפים מפשע. אני רוצה להעביר מסר ברור לאויבינו: אנחנו לא ניכנע לטרור. אנחנו בוחרים בדרך החיים. אני רוצה להודות לכוחות ההצלה והביטחון העומדים על משמרתם. אני וכל עם ישראל מתפללים לרפואתו של הפצוע".

תאריך:  09/01/2018   |   עודכן:  10/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רזיאל שבח, אב לששה, נרצח בפיגוע ירי בשומרון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
השמחה זורמת בעזה
מוטי הקרייתי  |  10/01/18 04:39
2
כל עוד נכנה אותם "פלסטינים" ול
קורןנאוה טבריה  |  10/01/18 05:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
משרד הביטחון פרסם את תזכיר החוק למניעת תשלום לפעילי טרור ולמשפחותיהם על-ידי הרשות הפלשתינית    שר הביטחון: "אין דבר שממחיש יותר את תמיכת הרשות הפלשתינית בטרור. חובתנו להפסיק את זה"
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס דוחה על הסף את האפשרות כי אבו דיס או רמאללה ישמשו כבירה הפלשתינית בהסדר בין ישראל לפלשתינים למרות שהאפשרות הזו נדונה בעבר בהרחבה והרש"פ אף הקימה את בניין הפרלמנט הפלשתיני באבו דיס. הרש"פ תרמה רבות להחלשת מעמדה במזרח ירושלים וייתכן שברגע שיוחלף מחמוד עבאס כיו"ר הרש"פ ישובו השמות אבו דיס ורמאללה להיות רלוונטים בהסדר בין ישראל לפלשתינים
בעז שפירא
האם יש עדיין בקרבנו יהודים שאינם מודעים לשקר הגדול, לתרמית הגדולה שהייתה כאן מאז קום המדינה? אם כן, יתכבדו נא להיזכר ולהיוודע לעובדות שיובאו
דביר מור
על מה מבוססת המורשת הלאומית של הפלשתינים? על איזה אינטרס לאומי נשענים הפלשתינים? האם לפלשתינים יש חזון לשלום אמיתי במזרח התיכון?
רפאל בוכניק
זכות הקיום של אונרא היא הישרדותה של סוגיית הפליטים, ומכאן מתקיים אינטרס משותף של תלות בין הצדדים, ובמשתמע, פירוק אונרא עשוי לבשר את ראשית הקץ של בעיית הפליטים במתווה הנוכחי    המלצת גורמי ההערכה הישראלים לפעול לשכנוע ממשל טראמפ לחזור בו מהכוונה לעצור את המימון לאונרא מתחוורת כתלושה מן המציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il