X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קוטלר. "תביעה מופרכת" [צילום: מן הטלוויזיה]
גלעדי. "מציאות מדומה" [צילום: עידן גרוס]
אלכס גלעדי הגיש הבוקר תביעת לשון הרע נגד אושרת קוטלר ונרי לבנה על סך של שני מיליון ש״ח לאחר שהאשימו אותו בערוץ 10 כי הטרידן מינית גלעדי: עלילה. הן תפסו טרמפ על קמפיין MeToo
▪  ▪  ▪

אשת התקשורת אושרת קוטלר (ערוץ 10) אומרת (יום ד', 10.1.18) כי נדהמה לגלות דרך התקשורת, שאיש הטלוויזיה וחבר הוועד האולימפי, אלכס גלעדי, החליט לתבוע אותה על הוצאת לשון הרע. "מצער מאוד שגלעדי בחר לתבוע במקום להתנצל, כפי שראוי היה לעשות", אמרה קוטלר. "אבל אם ביקש מלחמה הוא יקבל מלחמה ואין לי צל של ספק מי ינצח במאבק הזה".
גלעדי הגיש הבוקר תביעת לשון הרע נגד קוטלר ונגד עיתונאית הארץ נרי ליבנה. את כתב התביעה על סך שני מיליון שקלים הגישו בשם גלעדי עורכי הדין אמיר טיטונוביץ׳ ואפרת אזולאי.
בכתב התביעה טוענים עורכי-דינו של גלעדי, כי במודע או שלא במודע, חברו קוטלר וליבנה יחדיו, ו"בכוחות משותפים" כלשונם, הפכו את חייו של גלעדי מן הקצה אל הקצה והסבו לו נזקים כבדים, חלקם בלתי ניתנים לתיקון.
על-פי הנטען בכתב התביעה, השתיים - תחילה קוטלר ומיד אחריה ליבנה - פרסמו דברי לשון הרע מזעזעים על אודות גלעדי, הטיחו בו בפומבי האשמות שווא, פרסמו השמצות חסרות שחר, לעתים ביצעו מניפולציות של המציאות, ייחסו לו ביצוע עבירות מין והתנהלות מכוערת, והציגו אותו בציבור כעבריין מין סדרתי, כרמאי וכאדם שלילי.
עורכי-דינו של גלעדי טוענים, כי את אלה עשו השתיים בעוד קמפיין MeToo# צובר תאוצה בעולם והאשמות חמורות בדבר עבירות מין, מן העבר הרחוק, שהתבצעו על-פי הטענות על-ידי ידוענים ובעלי כוח ושררה, התפרסמו חדשים לבקרים ברחבי העולם ובישראל.
עוד הם טוענים, כי את אלה עשו קוטלר וליבנה, ככל הנראה, על-מנת "לתפוס טרמפ" על קמפיין MeToo, לטובתן האישית, וכי לגלעדי לא נותר אלא לקוות, שהמציאות המדומה, על אודותיה הן פרסמו, לא הפכה במוחותיהן (ובציבור) למציאות של ממש.
בכתב התביעה מצטטים עוה"ד טיטונוביץ ואזולאי דברים שפרסמו קוטלר וליבנה על גלעדי בערוץ 10, בעיתון הארץ, באתרי אינטרנט שונים וכו'. על-פי הנטען בכתב התביעה, פרסום הדברים המכפישים אכן הסב לגלעדי נזקים משמעותיים, הן נזקים כספיים והן כאלה אשר אינם ניתנים להערכה בכסף.
לצד דרישתו של גלעדי שהנתבעות יפרסמו תיקון של הדברים החמורים, שהן פרסמו עליו, הוא תובע כאמור שני מיליון שקלים, ופרקליטיו תולים את הסכום הנתבע בחומרתם הגדולה של דברי לשון הרע, שכל אחת מן הנתבעות פרסמה על התובע, בעובדה שהן פרסמו את כל הדברים המשמיצים בכוונה לפגוע בגלעדי, בקישור שהן ערכו לקמפיין MeToo, במעמדו הציבורי של גלעדי, הן בישראל והן מחוצה לה, בתפקידיו הציבוריים, בעובדה שעל-פי הנתבעות-עצמן, הדברים החמורים, שהן ייחסו לגלעדי (והמוכחשים על-ידו נמרצות) התרחשו לפני שנים רבות עד מאוד, ובגורמים נוספים.
קוטלר מסרה בתגובה: "המון דברים יש לי לומר בתגובה לתביעה המופרכת הזאת, רובם ייאמרו בבית המשפט כנראה, אבל כבר עכשיו חשוב לי להדגיש: כל מה שאמרתי על אלכס גלעדי אמת הוא. לא הכרתי אישית את נרי ליבנה וודאי שלא חברתי אליה בשום צורה ואופן כדי להכפיש שום אדם. אני קוראת לכל אישה שנפגעה לא להכנע לניסיונות ההשתקה וההפחדה ולספר בגלוי את שעבר עליה. אסור שגברים כוחניים ובעלי שררה ימשיכו לאיים עלינו".
יושב-ראש הוועדה לקידום מעמד האישה, ח"כ עאידה תומא סלימאן, מסרה בתגובה: "כבר כשפרץ קמפיין MeToo המבורך לחיינו, הבענו חשש שהאומץ שמפגינות הנפגעות יעורר מנגד איומים וניסיונות השתקה מצדם של התוקפים. גם עלי איים מר גלעדי בתביעת דיבה, כמי שיורה לכל הכיוונים בניסיון עלוב להסתיר ולכסות את מה שכבר ברור לכל. אני קוראת לכל הנשים שנחשפו או חושבות להיחשף לא להירתע ולא להיכנע לניסיונות הנשנים להלך עליהן אימים. אנחנו מאחוריכן, לא ניתן עוד יד להשתקה!". היא הודיעה כי תקיים בהקדם דיון בוועדה שיעסוק בניסיונות ההפחדה וההשתקה של נפגעות הטרדה ותקיפה מינית.

תאריך:  10/01/2018   |   עודכן:  10/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרת קוטלר: אלכס גלעדי יקבל מלחמה
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
בהצלחה לשני הצדדים
אורי פ  |  10/01/18 17:54
 
- אין אפשרות כזו ל"ת
הלשכה  |  10/01/18 21:21
2
מילת חיזוק לאושרת
מוטי הקרייתי  |  10/01/18 18:07
3
המלחמה הזאת תעלה לה הרבה כסף
אהוד פרלסמן  |  11/01/18 02:03
4
ואם ישבצו שופטת פמיניסטית..?
כצלה  |  11/01/18 03:24
5
גלעדי צודק-הפמיניסטיות השמאלני
קורןנאוה טבריה  |  11/01/18 07:05
 
- קנאית . גם קנאית שבחיים לא
המסכנה מטבריה.  |  11/01/18 10:38
 
- איך את יודעת מה היה שם.
גורליק  |  11/01/18 11:10
 
- הקשבתי לעדותה של קוטלר כמו כול
קורןנאוה טבריה  |  11/01/18 15:43
6
מי שיש לו חמאה על הראש .......
אריוקה  |  11/01/18 08:41
7
אי אפשר להעמיד אדם לדין ללא
L:KJHLIUH  |  11/01/18 11:31
 
- עם כל הכבוד לנשים אבל.....
מייקי מירושלים  |  13/01/18 12:01
8
סוף סוף מישהו יסתום להן הפה ל"ת
בוגריבה  |  14/01/18 06:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הסתיים ללא תוצאות דיון בוועדה לצדק חלוקתי בנושא העסקת עובדים בשבת בתחומי הספורט    ארגון שחקני הכדורגל: מחייבים אותנו לשחק בניגוד לחוק    התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית: אין צורך לבנות מגרשים, די להקדים או לאחר בשעה את משחקי הליגה הלאומית
איתמר לוין
המימון השוטף משמש לכיסוי גרעונות מתקופת הבחירות במקום לפעילות השגרתית ולקשר עם הציבור    קנס של 350,000 שקל לליכוד בשל אי-רישום ה"ליכודיאדה" כתרומה
עידן יוסף
בצעד תקדימי: המבקר יגיש תלונה בגין הפרה של צו הגנה שניתן למבקר פנים ברשות מקומית    הוועדה לביקורת תזרז התקנת תקנות להגנה על עצמאות המבקרים
מירב ארד
180 עובדי מפעל המשאפים יסיימו את עבודתם באתר טבע-ירושלים עם סגירת המפעל בסוף 2019 - ועד 60 עובדים יסיימו עבודתם עד לסוף פברואר 2018    העובדים שהעסקתם תסתיים יזכו לחבילות מיטיבות - המעניקות משקל מוגבר לוותק ולגיל העובד - וכן יזכו למענקי הכשרה בפריפריה ולשירותי השמה
יצחק דנון
החברה תובעת 5.8 מיליון שקל מתמיר יעקב, שהיה מנהל השיווק שלה, בטענה שהעביר קו מוצרים שלה למיזם משותף שהקימו בתו וחברה סינית, ואף מכר את מוצרין בעוד הוא מועסק אצלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il