שופרסל מתחילה לעבוד שירות מול בעלי העסקים ופותחת (יום ג', 16.1.18) ופותחת את חנות Cash & Carry הראשונה אשר תספקלעסקים הקטנים מוצרים במחירים אטרקטיביים.
החנות אשר תיפתח מחר בבאר יעקב תספק לעסקים את כלל המוצרים במקום אחד ותחת חשבונית אחת - מוצרי מזון (יבש, מצונן וקפוא), פירות וירקות, מוצרי פארם וניקיון סיגריות, אלכוהול ועוד.
שוק קמעונאות המזון: בישראל פועלים 13,750 מסעדות, בתי קפה, עסקי מזון מהיר ודוכנים וגודל השוק מוערך בכ-20 מיליארד שקלים. השוק הקמעונאי כולל כ-6,500 נקודת מכירה של מינימרקטים ומכולות (בשטח של עד 300 מ"ר) עם מחזור הכנסות כולל של כ-16 מיליארד שקלים, וכן כ-2,500 קיוסקים ופיצוציות עם מחזור הכנסות כולל של כ-9 מיליארד שקלים.
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל אמר: "פעילותנו תוזיל את מחירי הקנייה לעסקים ואנו מקווים שההוזלה תגיע עד ללקוח הסופי. בנוסף, הפעילות תפשט לעסקים את תהליך הרכש ותאפשר רכישת מגוון רב של מוצרים תחת קורת גג אחת - ONE STOP SHOP אמיתי. פורמט זה מיושם בקרב הקמעונאיות הגדולות בעולם ואנו שמחים להיכנס גם לתחום זה. שופרסל רואה בפורמט חדשני וייחודי זה, מנוע צמיחה נוסף בהפיכתה לקבוצה קמעונאית".