X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נסראללה מאיים על ישראל:

נשבש את בניית החומה בגבול לבנון

מזכ"ל חיזבאללה: "אני מציע לישראלים לקחת ברצינות רבה מאוד את עמדת לבנון בנושא" "מכירת סמים לישראל אסורה לפי האיסלאם" תוקף את ההחלטה להקרין בלבנון את סרטו החדש של הבמאי היהודי-אמריקני, סטיבן שפילברג ולועג להצהרותיו של דונלד טראמפ, כי כוחות ארה"ב ניצחו את דאעש בסוריה
▪  ▪  ▪
מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה

מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, איים בנאום בטלוויזיה (יום ו', 19.1.18) לשבש את בניית החומה שמקימה ישראל בקטעים שונים על גדר המערכת בגבול לבנון. "ההתנגדות עומדת לצד הצבא ומתנגדת לכל בנייה ישראלית בגבול", אמר נסראללה. "אני מציע לישראלים לקחת ברצינות רבה מאוד את עמדת לבנון בנושא".
החומה שבונה ישראל בגבול לבנון נועדה להגן על ישובים הסמוכים לגבול מפני תוכניות ארגון הטרור להשתלט עליהם במתקפת פתע. במערכת הביטחון מעריכים כי בשלב כזה או אחר, ינסו מחבלי החיזבאללה לשבש את העבודות באמצעות ירי צלפים או ניסיון חטיפה.
ראש ממשלת לבנון, סעד אל-חרירי, כינס היום (ו') את הקבינט הביטחוני במדינה ומסר כי לבנון תנקוט בכל האמצעים כדי למנוע את בניית החומה. בהודעת הקבינט נמסר כי החומה מהווה הפרה של החלטת מועצת הביטחון של האו"ם 1701 (שאושרה במהלך מלחמת לבנון השנייה).
בנאומו דחה חסן נסראללה את טענות הממשל האמריקני על מעורבות חיזבאללה בסחר בסמים. בשבוע שעבר הקים משרד המשפטים האמריקני צוות בדיקה מיוחד שיחקור טענה לפיה נשיא ארה"ב הקודם, ברק אובמה, העלים עין מרשת סמים של החיזבאללה כדי לא לפגוע בהסכם הגרעין עם אירן.
"הטענות האמריקניות חסרות בסיס", אמר נסראללה. "אין לאף אחד היתר מאתנו לעסוק ביוזמות מסחריות. נושא הסמים אינו חלק מהמלחמה שלנו באויבים. אפילו מכירת סמים לישראל אסורה לפי האיסלאם. יש לנו עמדה דתית-מוסרית ברורה".
חסן נסראללה תקף כל ניסיון לנורמליזציה עם ישראל. הוא ביקר את החלטת ממשלת לבנון להתיר להקרין בביירות את סרטו החדש של הבמאי היהודי-אמריקני, סטיבן שפילברג, "העיתון". הוא הזכיר כי שפילברג תרם בעבר מיליון דולרים לשיקום ישראל לאחר מלחמת לבנון השנייה.
"הנורמליזציה עם ישראל בסיסמה של אמנות ותיירות - מפרה את המחויבות הלבנונית", אמר נסראללה. "כשבמאי לבנוני נוסע לישראל מספר פעמים לאחר שקיבל אשרה משגרירות ישראל, זאת נורמליזציה". (נסראללה כיוון בדבריו לבימאי הלבנוני-צרפתי, זיאד דווירי, שצילם בת"א את הסרט "תיק מספר 23" העוסק בסיפורו של מנתח פלשתיני המתגורר בתל אביב ואשתו מבצעת פיגוע התאבדות, ע.כ).
נסראללה לעג בנאומו להצהרות נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, כאילו צבא ארה"ב הוא זה שניצח את דאעש בסוריה. "הניצחון הושג בזכות הדם ששפכו לוחמי ההתנגדות שלנו", אמר נסראללה. "הצהרות ארה"ב בנושא דאעש הם תירוץ להשארת כוחות אמריקנים בסוריה".

תאריך:  19/01/2018   |   עודכן:  19/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשבש את בניית החומה בגבול לבנון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה הוא עדיין חי ? ל"ת
דן ה  |  20/01/18 01:48
2
הוא עוד במקלט ? ל"ת
אני רק שאלה  |  20/01/18 10:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
יוני בן-מנחם
החלטות המועצה המרכזית של אש"ף אינן מספיקות כדי לשנות את עמדת המחנה הסוני המתון בראשות סעודיה כי אירן היא הסכנה העיקרית לערבים ולא ישראל. מחמוד עבאס לא הצליח לאחד את בני עמו והוא צפוי גם להיכשל במאבקו בזירה הבינלאומית נגד ישראל, מדינות ערב לא ילחמו בעבורו נגד הנשיא טראמפ
אריאל י' לוין
הפשיטה החלה לאחר קבלת דיווח מסוכנות למודיעין פנים בגרמניה    בשבוע שעבר ננזף שגריר אירן בגרמניה בשל ריגול אחר גורמים ישראלים
יוני בן-מנחם
פרישתו של ראש ממשלת מצרים לשעבר אחמד שפיק מהמרוץ לנשיאות במצרים מגדילה מאוד את סיכוייו של הנשיא א-סיסי לזכות בקדנציה נוספת. תנועת "האחים המוסלמים" עוסקת באינטנסיביות בהכפשת הנשיא א-סיסי אך נראה שהקרב כבר הוכרע, ישראל תרוויח אם א-סיסי יזכה בתקופת כהונה שנייה
אלעזר לוין
433 דירות באריאל, 196 באורנית, 166 בעמנואל    בניה בהיקף קטן בגבעת זאב, חברון ומעלה אדומים
עידן יוסף
על-פי ההודעה, מטוסי חיל-האוויר שיגרו כמה טילים משטח לבנון לעיר אל-קוטייפה הסמוכה לבירה    באופוזיציה הסורית טוענים כי יעד התקיפה היה מצבורי טילים ארוכי טווח ואמל"ח של צבא אסד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il