X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המערכת מבצעית כבר 12 שנים בצה"ל המערכת שנמסרה לאיטליה כוללת מכ"מ מתקדם יותר עם ביצועים משופרים ומערך תקשורת שתואם לנאטו
▪  ▪  ▪
מטוס ה-CAEW. שת"פ בין-מדינתי [צילום: יעקב סער]

משרד הביטחון והתעשיה האוירית מסרו לחיל-האוויר האיטלקי את מטוס ההתראה האווירית השני, במסגרת ההסכם הצבאי שנחתם בין ישראל ואיטליה. משרד הביטחון הישראלי ומשרד ההגנה האיטלקי השלימו את עסקת הגומלין שנחתמה בין המדינות בשנת 2012 עם השלמת אספקת שני מטוסי ההתראה אווירית CAEW למשרד הביטחון האיטלקי על-ידי נציגי משרד הביטחון והתעשיה האוירית.
ה-CAEW Conformal Airborne Early Warning & Control System)) היא מערכת התראה מוקדמת ובקרה אווירית המותקנת על מטוס מנהלים גולפסטרים G-550, שפותחה על-ידי חטיבת אלתא של התעשיה האוירית. ה-CAEW פועלת מבצעית כבר 12 שנים בחיל-האוויר הישראלי. גרסת ה- CAEW שסופקה לאיטליה כוללת מכ"מ מתקדם יותר עם ביצועים משופרים, ומערך תקשורת שתואם לנאטו שפותח במשותף ע"י אלתא והחברה האיטלקית LEONARDO. מטוס ה-CAEW הראשון שנמסר לאיטליה לפני כשנה השתלב היטב בחיל-האוויר האיטלקי וביצע כבר מספר תרגילים משותפים עם חילות האוויר של נאטו וזוכה להערכה רבה מצד הלקוח.
ראש מפא"ת במשרד הביטחון, ד"ר דני גולד אמר "המערכת משקפת את שיתוף הפעולה העמוק והפורה בין משרדי הביטחון של איטליה וישראל. הבנה של כל צד את הצרכים והאתגרים שעומדים בפני האחר. במסגרת ההסכם, שאת אחד מתוצריו אנו רואים כאן לפנינו, חתמה ממשלת איטליה על עסקות רכש גומלין עם התעשיות הביטחוניות הישראליות בהיקף של למעלה מ-4 מיליארד ש"ח. זאת בהמשך לרכש 30 מטוסי אימון לחיל-האוויר, מתוצרת איטליה. שיתוף הפעולה הינו בהיקף גדול מאוד ומשמעותי לתעשיה הישראלית, ומאפשר מיצוי טכנולוגיות מתקדמות שמשמשות את צה"ל, לצד אספקת שני מטוסי התראה אווירית ולווין צילום עם יכולות המתקדמות בעולם".
יוסי וייס, מנכ"ל התעשיה האוירית אמר " אנו גאים שהשלמנו את חלקנו בשיתוף פעולה בין מדינתי זה עם מסירת אחד ממוצרי הדגל הטכנולוגיים המתקדמים ביותר של התעשיה האוירית למשרד הביטחון האיטלקי, תוך עמידה מלאה במפרט הטכנולוגי וההנדסי המורכב ובפרק זמן קצר. מטוס ההתראה המוקדמת CAEW השני שנמסר לאחרונה, מצטרף אל מערכות נוספות מבית התעשיה האוירית הלוקחות חלק פעיל במערך המודיעין האסטרטגי של איטליה, הכוללות בין היתר לווין תצפית מתקדם OPTSAT3000 ששוגר בקיץ האחרון. שיתוף פעולה זה הינו חלק מהידוק היחסים עם איטליה והתעשיה הביטחונית האירופית ואנו מקווים להמשך והעמקת מגמה זו".

תאריך:  21/01/2018   |   עודכן:  21/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דני גולד / Dani Gold
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נמסר מטוס ההתראה האווירית השני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י' לוין
המחקר שנערך בהובלת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מראה כי התחזיות על השפעת המהלך מבחינה חברתית-כלכלית היו אופטימיות מדי    "הפעולות שנעשו מדגישות את העדר תפקוד המדינה בנגב ומהוות טיפה בים לעומת הפערים העצומים"
יפעת גדות
פלישות בלתי חוקיות לאדמות המדינה ומבנים בלתי חוקיים פונו בנגב - מתוכם ב-19 מיקרים הפולשים התפנו עצמאית    מפקחי החטיבה לשמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל, הסיירת הירוקה ומשרד האוצר, בסיוע כוחות משטרה מיחידת יואב, ביצעו מבצע אכיפה מרוכז ברחבי הנגב, במסגרתו נהרסו מבנים בלתי חוקיים
איתמר לוין
נדחתה תביעה בסך 10 מיליון שקל שהגישה צ'רלטון נגד ספקיות האינטרנט בטענה שאינן חוסמות אתרים פיראטיים בתחום הכדורגל    ביהמ"ש: אין מקום לחקיקה שיפוטית בנושא
מירב ארד
מחקר חדש במחלקה לכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת אריאל מצא כי נשים וגברים מרכלים באותה מידה, אך גברים מתנגדים לרכילות יותר מאשר נשים ולעומת זאת נשים מרכלות באופן יותר חיובי
גלית יצחק-אוגנוב
מנתונים שמפרסמים האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות עולה, כי ב-2014 אובחנו 243 ישראליות עם סרטן חודרני של צוואר הרחם, מהן 198 יהודיות, 15 ערביות, 30 נשים "אחרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il