X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ייבנו שני מגדלי משרדים בני 50 קומות, מגדל לשימושים מעורבים בן 60 קומות, בניין נוסף בן שמונה קומות ושטחי ציבור שר האוצר, משה כחלון: "תוכנית המנצלת בצורה המיטבית את השטח באמצעות שילוב מסחר, מגורים, תעסוקה ומעונות סטודנטים בלב אזורי הביקוש"
▪  ▪  ▪
הדמיית המגדלים המתוכננים

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב שבמינהל התכנון החליטה להפקיד היום (ב', 22.1.18) תוכנית למגדלי תעסוקה ומגורים להשכרה ארוכת טווח בחלקו הצפון מערבי של מתחם הבורסה.
התוכנית מתפרסת על שטח של 13 דונם וממוקמת בין רחוב בגין ממזרח ונתיבי איילון ממערב. התוכנית כוללת הקמת שני מגדלי תעסוקה בני 50 קומות ומבנה נוסף בן 8 קומות בשטח של 80,000 מ"ר ועוד 5,000 שטחי מסחר, הפרוסים לאורך נתיבי איילון בהמשך למגדלים הקיימים.
בחלקו המזרחי של המתחם לאורך רחוב בגין ייבנה מגדל בן 60 קומות עם שימושים מעורבים של מסחר, שטחי ציבור, מעונות סטודנטים עם 350 חדרים ומגורים להשכרה עם 400 יח"ד בשטח ממוצע של 65 מ"ר ליחידת דיור לשכירות ארוכת טווח לתקופה של עד 20 שנים.
המתחם המיועד להשכרה ארוכת טווח ישווק לציבור, במודל של דירה להשכיר לפיו יושכרו הדירות לתקופה מקסימלית של 20 שנה, כאשר 25% מהדירות מיועדות להשכרה לזכאי משרד הבינוי והשיכון במחיר הנמוך ב-20% ממחיר השוק. בדומה לכלל הפרויקטים של דירה להשכיר, ייהנו דיירי הפרויקט מיציבות וודאות לגבי תקופת השכירות, דמי שכירות קבועים, דירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך.
בין מבני התעסוקה למגדל עם השימושים המעורבים, תוקם שדרה ציבורית פתוחה שתתחבר לכיכר ואליה יופנו חזיתות מסחריות. התוכנית כוללת מרתפי חנייה עבור 900 מקומות חנייה אשר ינוהלו כחניון ציבורי ויתנו מענה לכלל המשתמשים ועוד חניון ציבורי מתחת לרחוב בגין אליו ניתן יהיה להיכנס דרך מרתפי החנייה של הפרויקט או מרחוב בגין וזאת כדי לתת מענה בחנייה לאותם מבנים אשר יחודשו ויתווספו להם שטחי בנייה ולא ניתן יהיה להוסיף להם חניה.
כמו-כן, בתוכנית נקבעו שטחים לצרכי ציבור בהיקף של כ-10,000 מ"ר מתוך כוונה שאלו יהיו למוסד חינוכי ועל-מנת לאפשר היתכנות של העתקת מכללת שנקר ממקומה ברחוב ידע עם, למקום זה כדי לפנות מקום לבית ספר שישרת את שכונת חרוזים.
בתוכנית הושם דגש רב על שטחי מסחר וחזיתות מסחריות אשר יהיו פעילות לאורך רוב שעות היממה לצד מרחב ציבורי מפותח לרווחת המבקרים והעובדים מתוך כוונה למשוך למקום כמה שיותר אנשים כדי "להחיות" את אזור הבורסה ולהרחיב את משך הפעילות בו מעבר לשעות העבודה.
שר האוצר, משה כחלון: "התוכנית שהופקדה היום היא תוכנית מוצלחת המנצלת בצורה המיטבית את השטח באמצעות שילוב מסחר, מגורים, תעסוקה ומעונות סטודנטים בלב אזורי הביקוש. בכוונתו להמשיך להקצות קרקעות ולקדם פרויקטים נוספים הכוללים עירוב שימושים".
יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב, דניאלה פוסק: "מדובר בתוכנית שהחלה את דרכה בהתנגדות הוועדה המקומית ובזכות הובלה מקצועית ותכנונית של מתכננת המחוז, הבשילה לכדי תוכנית מוסכמת שמעצימה הפוטנציאל הטמון באזור, המוגדר כמרכז עסקים ראשי של המטרופולין ועולה בקנה אחד עם מטרות תוכנית המתאר המחוזית ותוכנית המתאר לבורסה המקודמת בימים אלה, של העצמת שטחים לתעסוקה לצד שטחי מסחר ושטחי ציבור בקרבה למערכת להסעת המונים והרכבת הקלה, זאת בהתאם לעקרונות התכנון של מינהל התכנון".
מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי: "מדובר בתוכנית גדולה ומשמעותית אליה אנו נערכים בדירה להשכיר. התוכנית תאפשר למאות מזכאי משרד הבינוי והשיכון לשכור דירה בתנאי שכירות הוגנים לטווח ארוך, בטבורה של המדינה, בין תל אביב לרמת גן. לראשונה בישראל, תוביל חברה ממשלתית, עירוב שימושים בסדר גודל כזה, שיכלול כ-100,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר ומבני ציבור, 400 יח"ד ו-350 יח' מעונות סטודנטים בשלושה מגדלים, בתנאי תכנון ובנייה איכותיים וחדישים. תוכנית משולש הבורסה עתידה להפיח חיים באזור מתחם הבורסה, ולבנות רצף אורבני באחד מאתרי הנדל"ן המבוקשים בישראל".

[צילום: הדמיה]
[צילום: הדמיה]
[צילום: הדמיה]
תאריך:  22/01/2018   |   עודכן:  22/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרה להפקדה תוכנית לשלושה מגדלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ח"כ יוליה מלינובסקי: "הופתעתי לגלות שנשות קבע פוטרו בזמן שעברו טיפולי פוריות"    "החוק יאפשר לחיילים לקחת חופשת לידה ובכך נעודד גם שוויון ותעסוקת נשים וגם נאפשר לגברים להיות מעורבים יותר בגידול ילדיהם"
עומר כרמון
משרד החינוך מסר בדיון בכנסת: "איסור עישון יהיה בכל שטח בית הספר, כולל פינות עישון"    "מורה יוזהר ואם ייתפס שוב, תהיה פנייה לפיקוח"
עומר כרמון
שני החשודים: אייל בוקל ודולב זוארץ הוצגו לתקשורת כשלצדם הבגדים והסכינים שנמצאו בתיק שחור שהוחבא בג'ונגל    מאור מלול נרצח אמש באי קוסמוי    החשודים טוענים שאינם דוברי אנגלית ולא עונים לשאלות החוקרים
אלעזר לוין
ב-1 באפריל יפרוש מתפקידו רב-השנים כראש עיריית רעננה, ויחליף את אביגדור יצחקי הפורש
עומר כרמון
אושרה הצעת החוק של ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני): "התשלום הקבוע הוא לא איזה סוד צבאי או הנוסחה של קוקה קולה. לא יכול להיות שצרכן לא ידע על מה הוא משלם אם אתם לא יודעים להסביר את התשלום הקבוע אז תבטלו אותו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il