X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תחת משמר כבד. אייל בוקל ודולב זוארץ
התביעה בתאילנד תדרוש:
גזר דין מוות לשני ישראלים
אייל בוקל ודולב זוארץ יואשמו מחר ברציחתו של מאור מלול התביעה טוענת כי ברשותה הסכין ששימשה לרצח שני שוטרים מישראל הגיעו לבנגקוק ומסייעים בחקירת הרצח

התביעה בתאילנד תדרוש מחר (יום ד', 24.1.18) לגזור עונש מוות על אייל בוקל (26) ודולב זוארץ (23) שיואשמו ברציחתו של מאור מלול מנתניה.
הרצח של מאור מלול תועד במצלמות האבטחה בקוסמוי. ג'יפ פגע בעוצמה בקטנוע עליו רכבו מלול וחברתו. החברה הועפה לכביש ומלול ניסה לסייע לה. כשנהג הרכב הפוגע הבחין שמלול עדיין בחיים, יצא מהרכב אדם נוסף: לבוש בשחור וחמוש בסכין. הרכב הדורס החל לנסוע במהירות לאחור. הדוקר החל לרוץ לכיוון מלול שניסה להימלט. לבוש השחורים השיג אותו ודקר אותו מספר פעמים בחזה. הדוקר שב לרכב ונמלט מהמקום. מלול הצליח להתרומם ולרוץ מספר מטרים כשהוא מכוסה בדם. זמן קצר לאחר מכן התמוטט ובבית החולים נקבע מותו.
בוקל וזוארץ נעצרו כמה שעות לאחר הרצח בשעה שהמתינו לטיסה לישראל בנמל תעופה בבנגקוק. המשטרה מצאה את הרכב ששימש את הרוצחים מספר ק"מ מהזירה. לפי החשד, בוקל וזוארץ נמלטו מקוסמוי באמצעות סירת מנוע ועלו על טיסה לבנגקוק. לא רחוק מהרכב, נמצא מוחבא בשיחים תיק שחור שהכיל לפי החשד בגדים של הנאשמים וכן סכינים, שאחד מהם שימש לרצח.
שוטרים מישראל הגיעו לבנגקוק ומסייעים למשטרת תאילנד בחקירת הרצח. נגד הנרצח, מאור מלול, הוגש לפני שנתיים בישראל כתב אישום, בו הואשם בניסיון לרצח של ברוך בוקל - אחיו של אחד החשודים ברצח בתאילנד. שיטת ניסיון הרצח דומה: בוקר רכב על קטנוע לביתו בנתניה. מלול ושותף המתינו לו במכונית טויוטה. כשהבחינו בבוקר, מלול האיץ ופגע במתכוון בקטנוע. בוקל נפל ונפגע. שותפו של מלול יצא מהרכב עם אקדח טעון ומסכה והתקרב לבוקל. השניים נאבקו על השליטה באקדח, ירייה נורתה ובוקל נפצע בירך השמאלית. במסגרת הסדר טיעון, מלול הורשע בסיוע לחבלה בנסיבות מחמירות ונידון ל-20 חודשי מאסר.

תאריך:  23/01/2018   |   עודכן:  23/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סדום ועמורה
עומר כרמון
נשיאת בית הדין למשמעת במשטרה: "ראש אגף החקירות והמודיעין לשעבר, ניצב מני יצחקי, איים לבצע בי סיכול ממוקד"    משטרת ישראל: "הדברים המובאים בשמו של מני יצחקי אינם מאפיינים את סגנון הדיבור שלו, את יחסו לפקודיו ובוודאי שלא את פועלו רב השנים במלחמה בארגוני פשיעה"
עומר כרמון
חודש לאחר שנכנס לכלא מבקש שר התיירות לשעבר חנינה - בשל תרומתו למדינת ישראל    נידון בעסקת טיעון ל-15 חודשי מאסר בגין מרמה והפרת אמונים    מסביר: "טעות בשיקול דעת"
איתמר לוין
המדינה: גדי רייבוך, מנהל החטיבה הטכנית במחוז מרכז של המשרד, קיבל שוחד מקבלנים, היווה מסלול להעברת שוחד לעובדים אחרים והלבין הון בשנים 2016-2010
עומר כרמון
משה הראל הואשם כי שכנע אנשים עניים ממזרח אירופה ומרכז אסיה, לתרום כליה תמורת כ-70 אלף שקלים    הכליה נמכרה לאחר מכן לישראלים, תמורת כ-600 אלף שקלים
איתמר לוין
זה לא עניין פוליטי ולא נוגע לאדם זה או אחר. מדובר בסכנה לעצם קיומה של המדינה, שיש להכיר את מניעיה ולדעת כיצד להילחם בכל הגילויים שלה - הן בשירות הציבורי והן ברשויות האכיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il