X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תאונת דרכים קשה בשומרון:

הילדים ההרוגים: אורי ורואי ליפניק

ההרוגים: אורי ליפניק בת 12 משבי שומרון, אחיה - רואי ליפניק בן ה-8 ונהג הרכב הפלשתיני - פתחי עבד אל-כרים אבו שנב, בן 21 הרכב הפלשתיני נסע ככל הנראה במהירות מופרזת
▪  ▪  ▪
אורי ורואי ליפניק ז"ל

תאונת דרכים מחרידה בכביש 557 סמוך לצומת שבי שומרון. שלושה הרוגים ושמונה פצועים - ישראלים ופלשתינים. נערה ישראלית בת 12 נהרגה. אחיה בן השמונה נהרג. גבר פלשתיני בן 21 הרוג.
ברכב הישראלי נסעו ששה בני משפחה משבי שומרון: זוג הורים וארבעת ילדיהם. אורי ליפניק בת ה-12 נהרגה. אחיה, רואי ליפניק בן ה-8 פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ומותו נקבע מאוחר יותר. האח בן 13 פונה עם חבלת בטן. פעוט כבן חמישה חודשים - פונה במצב קל. האם - שירלי ליפניק -, בת 35, במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. האב, אוהד ליפניק -בן 37, עם חבלת בטן.
ברכב הפלשתיני היו חמישה נוסעים. הנהג - פתחי עבד אל-כרים אב שנב, בן 21, חולץ במצב אנוש ומותו נקבע בבית חולים בטולכרם. שלושה פונו במצב בינוני לבתי חולים ברשות הפלשתינית. פצוע נוסף שנלכד ברכב, חולץ והוטס במטוס צבאי לבי"ח בלינסון.
מחקירת ראשונית של בוחני התנועה של המשטרה עולה כי הרכב הפלשתיני נסע ככל הנראה במהירות מופרזת, פגע במעקה בטיחות, נזרק למרכז הכביש וחסם את נתיב הנסיעה של הרכב שבו נסעה משפחת ליפניק שנסעה מכיוון כפר יונה אל ביתם בשבי שומרון.
פאראמדיקים של מד"א ענת גילגל ותומר פיין סיפרו: "כשהגענו המראה היה מזעזע, ראינו על הכביש שני כלי רכב מעוכים לחלוטין. המקום היה חשוך, גשום ובוצי. כוח רפואה של צה"ל שהגיע התחיל לטפל בנפגעים ובסיוע אמבולנסים שלנו שהגיעו מהישובים הענקנו טיפול ראשוני לנפגעים וסייענו לחלץ אותם מהרכבים. מסוקים של צה"ל נחתו במקום. לאחר מיון הנפגעים בשטח טיפלנו ב 11 נפגעים, נערה כבת 13 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, בסיוע פאראמדיקים ורופא צבאי הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ולאחר מאמצים נאלצנו לקבוע את מותה במקום, ילד כבן 10 היה גם הוא מחוסר הכרה, הוא קיבל טיפול רפואי מהיר ופונה תוך כדי פעולות החייאה בניידת טיפול נמרץ צבאית לבי"ח. אישה כבת 35 פונתה בהכרה כשהיא סובלת מפציעות קשות והשאר במצב בינוני. הנפגעים מהרכב הפלשתיני קיבלו טיפול ראשוני מכוחות רפואה של צה"ל שסייעו לנו ופונו באמבולנסים של הסהר האדום שהגיעו למקום למעט אחד מהם שנפגע באורח קשה ופונה במסוק של צה"ל".

תאריך:  24/01/2018   |   עודכן:  24/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הילדים ההרוגים: אורי ורואי ליפניק
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עד מתי השלטון יאפשר להם
ישע .  |  24/01/18 12:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
עידן יוסף
שוטרי תנועה תפסו את נשיא בית משפט המחוזי בתל אביב משוחח בטלפון הנייד במהלך נסיעה בנתיבי איילון    השופט מכחיש את המיוחס לו ולכן יועמד לדין
רפי לאופרט
בישראל, הטיפול בתאונות הדרכים הוא במקרים רבים הקצאת-קשב זמנית לסוגיה והורדתה מסדר-היום באמצעות צעדי-נראות, שהיעד הסופי שלהם אינו פתרון, אלא "שקט תעשייתי"; כלומר: העברת מוקד תשומת הלב התקשורתית ממנו לנושאים אחרים
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה להאריך בחצי שנה את תוקף חוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים    היו"ר כבל: לא נאפשר הקמת רשות שהיא איבר מדולדל
איתמר לוין
אורי גפן נהג ללא רישיון במיכלית שמן, כאשר בגופו אלכוהול פי שלושה מהמותר; לחובתו 37 הרשעות קודמות, כולל בנהיגה בשכרות
איתמר לוין
נצ"מ שרית פיליפסון: מי שהביא את כל העדים ואז רוצה הסדר - לא יקבל את ההסדר שהוצע לו קודם לכן    "התיק הוא מבוסס ראיות, ואני לא אשנה עבירות בגלל העבריין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il