X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הכלכלה: יעד היצוא לשנת 2020 - 100 מיליארד דולר, כבר נחצה בשנת 2017 ואנו מציבים היום יעד חדש ליצוא הישראלי לשנת 2022 - 120 מיליארד דולר
▪  ▪  ▪
שר הכלכלה, אלי כהן [צילום: גדעון שרון]

בשנת 2018 יוגדל תקציב תוכניות התמיכה של מינהל סחר חוץ ביצואנים, בלמעלה מ-10% ויעמוד על 100 מיליון שקלים, זאת נוכח הביקוש הגבוהים להשתתפות בתוכניות הסיוע - כך הודיע שר הכלכלה, אלי כהן בכינוס כלי הסיוע השנתי של מינהל סחר חוץ,שהתקיים (יום ה', 25..18) בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
בשנת 2017, לצד התוכניות הסיוע הוותיקות שמפעיל המינהל ובהן תוכנית כסף חכם, תוכנית מאגדי תשתית ותוכנית קרן הפרויקטים והמכרזים הבינלאומיים, נוספה תוכנית חדשה למערך כלי הסיוע - תוכנית של"ב. התוכנית מיועדת למבקשי סיוע בעלי היקף יצוא נמוך, המעוניינים להרחיב את פעילותם בשווקים או שלא ייצאו כלל בעבר ומעוניינים לייצא ולשווק מוצרים ו/או שירותים. במסגרת המקצה הראשון של התוכנית הוגשו 125 בקשות ומתוכן אושרו 66 חברות בסכום כולל של כ-11 מיליון שקלים.
מנתוני משרד הכלכלה עולה כי שנת 2017 הייתה שנת שיא הן מבחינת מספר בקשות הסיוע והן מבחינת היקפי התמיכות, של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשיה. בשנה החולפת הוגשו למינהל סחר חוץ 389 בקשות, מתוכן אושרו 247 בקשות בהיקף כולל של כ-88 מיליון שקלים, גידול של כ-50% בהיקף התמיכה ביחס לשנת 2016.
לשם השוואה, בשנת 2016 הוגשו לקרנות כלי הסיוע 240 בקשות, מתוכן התקבלו 129, ונדחו 111, עלייה של כ-62% במספר הבקשות בהשוואה לשנה שעברה. הבקשות שהוגשו לארבע הקרנות התאפיינו במגוון רחב של חברות, תחומי פעילות ושווקי יעד: החל מסקטור התוכנה, תקשורת, ההיי-טק והסייבר ועד לחברות אשר הגיעו מתחום הדפוס, צעצועים והאסתטיקה הרפואית.
מפילוח שווקי היעד של החברות שהגישו בקשה לתמיכה, ארה"ב מובילה עם למעלה ממחצית מהבקשות (147), מיד אחריה נמצאות סין (29), גרמניה (21), אנגליה (16), הודו (15) ויפן (15).
אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ: "בשנת 2018 תועמק נוכחות נספחי מינהל סחר חוץ באפריקה, עם פתיחת שתי ניספחויות חדשות, בקניה ובגאנה ובכך יגיעו מערך הנספחים ל-45 ניספחויות בבירות הסחר המרכזיות בעולם. מינהל סחר חוץ מחזק את הייצוא הישראלי באמצעות מגוון רחב של פעילויות ואני קורא לכל יצואן לפנות אלינו ולהיעזר בכלים השונים שאנו מספקים. המקצים לתוכניות השונות פתוחים להגשה ואנו ממליצים למהר ולהגיש בכדי שתוכלו גם אתם לזכות בכספי הסיוע אשר ייתרמו לכם במאמצי השיווק לייצא לחו"ל".
שר הכלכלה והתעשיה, אלי כהןאמר בכינוס כי "יעד היצוא לשנת 2020 בסך 100 מיליארד דולר, כבר נחצה בשנת 2017 ואנו מציבים היום יעד חדש ליצוא הישראלי לשנת 2022 - 120 מיליארד דולר".

תאריך:  25/01/2018   |   עודכן:  25/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
100 מלש"ח יוקצו ב-2018 לתוכניות הסיוע ליצואנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המפכ"ל התייחס לפרשה, כשברקע הביקורת על השארתו של מפקד להב 433 בתפקיד, למרות הטענות כי הטריד מינית    השר ארדן: "ההחלטה של ריטמן לפרוש - נכונה"    ריטמן ביקש לעמוד לדין משמעתי להוכחת חפותו
אלעזר לוין
תשלם תמורתם לאשטרום 125 מיליון שקל    שווי הקניון בספרים - 532 מיליון שקל    הקניון סגור בשבת - התפוסה מלאה
אלה לוי-וינריב
השלב הדרמטי של ההוכחות היה אמור להתחיל ביום ראשון, עם עדותו של נוחי דנקנר    לעובדה שהשופטת רות רונן קבעה את הדיונים יום אחרי יום והודיעה כי לא יהיו כל דחיות - הייתה השפעה על הדרייב להגיע לפשרה
יצחק דנון
זלמן ורות ענב תובעים את חברת מלונות המזרח התיכון אינטרנשיונל, בטענה שנישלה אותם מהתוכנית להקים מלון בשכונת שייח ג'ראח בירושלים
יצחק דנון
אחד מראשי המתנחלים טוען ללשון הרע, לאחר שתמונתו הוצגה עם הכיתוב "סבא פוגרום" ובצמוד לתיאורים של מעשי אלימות קשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il