X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך מציע ראש מקד"צ תבור בעקבות דבריו של מנהל התיכון בזכות הנערה הפלשתינית "אלתרמן מתהפך בקברו. רם כהן מגשים את נבואת הזעם 'אז אמר השטן'" ח"כ פורר: "שיתן לעצמו סטירה"
▪  ▪  ▪
רם כהן. פוסט מקומם [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ראש המכינה הקדם-צבאית "תבור", עמיחי שיקלי, תוקף (יום ב', 29.1.18) את מנהל תיכונט בת"א, רם כהן, בעקבות רשומה שפרסם בפייסבוק בעד הנערה הפלשתינית עהד תמימי שהיכתה חייל.
שיקלי מתייחס בדבריו למה שכינה הפרדוקס והאירוניה בדברים שנאמרים דווקא בידי מנהל תיכון ע"ש המשורר והמחזאי נתן אלתרמן: "האירוניה חוגגת. רם כהן צודק. עהד תמימי היא גיבורת תרבות בדיוק כמו לילה חאלד ודלאל מוגרבי. היא גיבורת תרבות של האויב. מנהל בית הספר ע"ש נתן אלתרמן מגשים במו מילותיו את נבואת הזעם שכתב אלתרמן:
"אז אמר השטן:
הנצור הזה איך אוכל לו.
איתו האומץ וכשרון המעשה
וכלי מלחמה ותושיה עצה לו.
ואמר: לא אטול את כוחו...
ולא ידיו ארפה כמיקדם,
רק זאת אעשה: אכהה מוחו
ושכח שאיתו הצדק.
"במילותיו אלו, אלתרמן מתנבא כי הכרעת הציונות תגיע בעקבות אובדן צדקת הדרך. דווקא מילותיו של רם כהן הן הביטוי החריף ביותר לאובדן צדקת הדרך ולאובדן המצפן המוסרי והערכי הבסיסי ביותר. זו הזדהות עם האויב והפניית עורף לציונות. נתן אלתרמן וודאי מתהפך בקיברו וניכר כי כהן כנראה שכח שאלתרמן אף היה ממייסדי "התנועה למען ארץ ישראל השלמה". ייתכן שאולי כעת כדאי להסב את שם התיכון על שמה של 'הגיבורה הגדולה' עהד תמימי".
ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), תקף אף הוא במליאת הכנסת את כהן: "צריך להבין מי זה אותו מנהל בית ספר. זה אותו מנהל שכבר הזמין לבית הספר את שוברים שתיקה להרצות בפני תלמידים, אסר על השמעת ההמנון בטקס לזכר יצחק רבין, סירב להתקין מזוזות בכיתות הלימוד, הוא כבר זומן לשימוע בפני משרד החינוך אחרי שמאמר בעיתון הארץ, או שמא יש לומר אל-ארד, קרא לתמוך במפלגת שמאל בבחירות. בפוסט התמיכה במחבלת הוא כתב שמגיעה לכולנו סטירה.
"אם כן, ברוח ההלקאה העצמית של אותו מנהל, אני מזמין אותו ליישם את ההמלצה שלו על עצמו, גם בעבור האמירה האחרונה שלו וגם בעבור כל אלה שהוא אמר עוד קודם. אסור שהאיש הזה ימשיך לעסוק בחינוך, לעמוד מול תלמידים ולהוביל אותם. אני קורא לשר החינוך נפתלי בנט לפטר את מנהל בית הספר הזה לאלתר, ולעשות זאת כדי שלא ניתקל שוב בעוד מקרים דומים בעתיד".

תאריך:  29/01/2018   |   עודכן:  29/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לקרוא לתיכונט בת"א ע"ש עהד תמימי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא חדש: כבר ב 1936 ברל כצנלסון
דוד מהשרון  |  30/01/18 03:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני): "כל סיעת הליכוד שיקרה לציבור הישראלי, כי אתם אמרתם שאתם מקימים את הוועדה הזאת למען הפריפריה, למען האוכלוסייה החלשה כשאנחנו פה עמדנו בדוכן וטענו שמדובר במינוי פרסונלי"    ח"כ מיקי זוהר (הליכוד): "זו אחת הוועדות הכי חשובות שקמה בכנסת ישראל ויש לה הישגים רבים. ההחלטה לסגור אותה נובעת משיקולים קואליציוניים ואני לא מתערב ליו"ר הקואליציה בהחלטות הקואליציוניות שלו"
עידן יוסף
בכינוס לבנות מדרשה הזהירו רבנים בציונות הדתית כי הנסיונות לגייס בנות לצבא נועד להרס המרקם המשפחתי, פוגע בצניעות ובבריאות הנשית ומביא לטשטוש מגדרי בשם אידיאליזם של פמיניזם
עומר כרמון
השר לביטחון פנים: "הדרישה והציפייה הסבירה צריכה להיות שהמשטרה לא תשמור חומר שנים ארוכות לגבי אנשים, ואם יש בו ממש, שתחקור אותו, ואם לא, שתגנוז אותו"    על דוברת המשטרה: "לא ראוי שעובד ציבור יפסול גוף ממלכתי באופן גורף וידבר בו סרה"    על מח"ש: "לצערי לא תמיד משתפת פעולה איתי כדי לאכוף את הנורמות שאנחנו רוצים לראות"
יצחק דנון
חברת איי.בי 2 אנרגיה מבקשת למנות בורר בסכסוך עם החברה הממשלתית לשירותי איכות הסביבה סביב חברת רילפלסט למחזור אריזות פלסטיק
יצחק דנון
משרד התקשורת קנס את החברה ב-1.18 מיליון שקל בטענה שהפרה את תנאי הרישיון כאשר שינתה את תנאי תוכנית הגלישה; החברה טוענת שהסעיף אינו חל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il