X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסכם פשרה בעקבות בקשה לתביעה ייצוגית: הרשת השייכת לש"ס תחזיר את דמי המנוי לעיתון "יום ליום" שניכתה משכר העובדים בתקופה בה היה העיתון מזוהה עם המפלגה
▪  ▪  ▪
40 שקל לחודש

רשת החינוך "מעיין החינוך התורני", השייכת לש"ס, תחזיר מיליוני שקלים לעובדיה - סכומים שניכתה משכרם תמורת מינוי לעיתון "יום ליום" שהיה מזוהה עם המפלגה עד החודשים האחרונים. כך קובע הסכם פשרה שהוצג (יום ב', 29.1.18) לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב.
אבישי גרינצייג, שהיה מורה ברשת, ביקש לאשר תביעה ייצוגית בסך 22 מיליון שקל, בטענה שדמי המנוי החודשיים - בסך 40 שקל - נוכו ממשכורות העובדים בעל כורחם. הוא אמר שמדובר ב-6,500 עובדים וחישב את סכום התביעה מתוך הנחה שכל אחד מהם נאלץ לשלם את דמי המנוי במשך שבע שנים. הרשת טענה, כי העובדים יכלו להימנע מרכישת העיתון וכי רכישתו הייתה מוצדקת לנוכח העובדה שהוא קידם את ערכיה של הרשת.
בהסכם הפשרה נקבע, כי כל עובד שהרשת ניכתה משכרו את דמי המנוי בשנים 2016-2009 יוכל לפנות אליה ולקבל בחזרה את כספו לפי חישוב של 40 שקל לחודש. ההסכם אינו אומר בכמה עובדים מדובר, ומאחר שגם לא ידוע כמה מהם יבקשו בחזרה את הכסף - לא ניתן להעריך מראש מה יהיה הסכום. גרינצייג יקבל גמול של 70,000 שקל, ועוה"ד קובי נפתלי ושירלי רז המייצגים אותו יקבלו 150,000 שקל.
סגנית נשיאת בית הדין, אריאלה גילצר-כץ, טרם אישרה את הסכם הפשרה, מאחר שהצדדים ביקשו 30 יום כדי להגיש בקשה רשמית לאישורו. פרטי ההסכם, ככל שיאושר, צפויים להתפרסם בבטאונה החדש של ש"ס - עיתון "הדרך". את מעיין החינוך מייצג עו"ד עדיאל גלס.

תאריך:  30/01/2018   |   עודכן:  30/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מאמר של עיתונאי יהודי שכותרתו "הגיע הזמן שאבו מאזן ילך", גרם למשרד ההסברה הפלשתיני לפרסם הודעה חריגה: "איננו זקוקים לרוג'ר כהן או לניו-יורק טיימס שילמדו אותו איזה סוג של דמוקרטיה או משטר מתאימים לעם הפלשתיני שנלחם כעת על חופש ועצמאות"
עידן יוסף
בית הדין הרבני באשקלון ביטל בצעד חריג הסכם גירושין של חקלאי ומורה מוכרים מדרום הארץ שקיבל תוקף של פסק דין    הסיבה: ההסכם נעשה למראית עין
עומר כרמון
בעוד מקורביו של אנדרו מקייב טוענים כי פרש מיוזמתו, מקורבי נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, גורסים כי פוטר    טראמפ האשים את מקייב בשחיתות, משום שלא פסל עצמו מחקירת פרשת המיילים של מועמדת המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון
עידן יוסף
כך מציע ראש מקד"צ תבור בעקבות דבריו של מנהל התיכון בזכות הנערה הפלשתינית    "אלתרמן מתהפך בקברו. רם כהן מגשים את נבואת הזעם 'אז אמר השטן'"    ח"כ פורר: "שיתן לעצמו סטירה"
עומר כרמון
ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני): "כל סיעת הליכוד שיקרה לציבור הישראלי, כי אתם אמרתם שאתם מקימים את הוועדה הזאת למען הפריפריה, למען האוכלוסייה החלשה כשאנחנו פה עמדנו בדוכן וטענו שמדובר במינוי פרסונלי"    ח"כ מיקי זוהר (הליכוד): "זו אחת הוועדות הכי חשובות שקמה בכנסת ישראל ויש לה הישגים רבים. ההחלטה לסגור אותה נובעת משיקולים קואליציוניים ואני לא מתערב ליו"ר הקואליציה בהחלטות הקואליציוניות שלו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il