X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבניין שנרכש בגבעת שמואל
מגוריט: 58 דירות ב-118.3 מיליון
רכשה דירות בגבעת שמואל, שקבוצת פרטיים קיבלה מחברת רייסדור בעסקת אחוזים מגוריט תשלם 20,000 שקל למ"ר בנוי, 8.5% פחות מהערכת שמאי תשכיר דירות גן ב-6,500 שקל לחודש, 4 חדרים ב-6,000 שקל לחודש

חברת מגוריט ישראל רכשה (יום ב', 29.1.18) מקבוצת משפחות, 58 דירות בגבעת שמואל. היא שילמה 118.3 מיליון שקל. הדירות מיועדות להשכרה, כנכס מניב נוסף של חברת מגוריט, שזה עיקר פעילותה. הדירות מהוות חלק משלושה מגדלים בני 20 קומות, 204 דירות, ברחובות הנשיא-הסיבים, בצפון מזרח גבעת שמואל.
המגרשים היו בעבר בבעלות קבוצת פרטיים. בנובמבר 2012 מכרו הפרטיים את המגרשים לחברת רייסדור, בבעלות יעקב רייסנר, בעסקת אחוזים לפי 40 עד 45 אחוז. בעלי הקרקע קיבלו בין 80 ל-90 דירות. רייסנר קיבלה הלוואה מבנק מזרחי-טפחות, למימון חלקי של המיזם.
עם גמר הבנייה וקבלת טופס 4, החליטו רוב בעליו הקודמים של המגרש - אך לא כולם - למכור את דירותיהם במו"מ עם חברת מגוריט. בין מוכרי הדירות נמצאים עורכי הדין דוד זעירא ושמואל אפל מבני ברק. דירות אחרות שנמכרו נמצאות בבעלות משפחות ברנט וברונר.
25 מהיחידות שנמכרו הן דירות גן בנות 5 חדרים, 17 דירות הן בנות 4 חדרים, 8 דירות בנות 2 חדרים ו-8 דירות בנות 2 חדרים. לכל דירה צמודים מחסן וחניה או שתים. במו"מ נקבע שווי פרטני לכל דירה.
השמאית דברת אולפינר העריכה את שוויין של כל 58 הדירות, לאחר בדיקה פרטנית והשוואה עם מחירי דירות אחרות באזור, ב-129.2 מיליון שקל מכאן עולה לכאורה, שמגוריט רכשה את הדירות בהנחה של 8.5% מתחת לערכן לפי השומה. משמעות העסקה היא שווי של 20,000 שקל למ"ר בנוי בממוצע.
מנכ"ל מגוריט, מתי דב אומר, שהעסקה טובה במיוחד משום שמדובר בדירות חדשות וגמורות, שקיבלו טופס 4. מגוריט תקבל את החזקה על הדירות תוך זמן קצר.
מגוריט מייעדת את כל הדירות להשכרה. 6 דירות הושכרו (עוד לפני העסקה האמורה) בכ-4,500 שקל לחודש. מגוריט מעריכה, שניתן להשכיר את דירות הגן בכ-6,500 שקל לחודש, ודירות 4 חדרים בכ-5,000 שקל לחודש. דירות 3 חדרים יושכרו, על-פי הערכה, בכ-4,000 שקל לחודש.
בגבעת שמואל ביקוש גבוה לדירות בהשכרה, ומגוריט אינה צופה קושי מיוחד באיתור שוכרים. מעריכים שהעסקה תניב לה תשואה של כ-3.5%, כמקובל בשוק הדירות להשכרה.

תאריך:  30/01/2018   |   עודכן:  30/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
עמית: "לעיתים אין מנוס מניהול תקיף של ההליך נוכח 'תרגילים' של בעלי דין; תפקידנו ליתן גיבוי לשופט אשר עושה שימוש מושכל ב'ארגז הכלים' שהמחוקק העמיד לרשותו"
מירב ארד
מחיר כרטיס במחלקת תיירים - החל ב-1,199 דולר    מכירת הכרטיסים תחל מחר
מירב ארד
נשיא התאחדות החקלאים: שחיקת הדולר - אחד הנושאים הבוערים במגזר העסקי    בנק ישראל: להמתין חודש, אז הצעדים שאנחנו נוקטים יקבלו ביטוי. יש לנו יעד להשיג את יעד האינפלציה ואנחנו מתחתיו ורכישות מט"ח זה בידינו"    נציג האוצר: הייבוא הוא לא אויב
מירב ארד
הוסיף: השותפות הקיימת והגדלה בין ארה"ב לישראל, אפשרה לכל צד להתמודד עם איומים בתחום בצורה אפקטיבית יותר    נדב צפריר: התקציבים לאבטחה לא בהכרח גדלים בהתאם
איתמר לוין
המשרד מכחיש בלשון יוצאת דופן בחריפותה את הטענה כאילו מנדלבליט סירב לאשר לגבות את עדותו של נתניהו בפרשה: המשטרה כלל לא ביקשה זאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il