X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קורא לזרז את המו"מ עם נתי סיידוף על מכירת השליטה - אך אומר שיש לרווח את לוח הזמנים שנקבע עימו דחה את הבקשה לממש שעבודים על מידטאון ומניות חלל
▪  ▪  ▪
אורנשטיין. מינה משקיף [צילום: פלאש 90]
בזק: לפרק את יורוקום DBS
איתמר לוין
מבקשת לפרק את החברה, השייכת כמוה לקבוצת יורוקום של שאול אלוביץ, בטענה שאינה יכולה להחזיר לה 110 מיליון שקל - חלק מהתמורה בעד מניות yes שלא עמדה ביעדים שנקבעו לה
לרשימה המלאה

ההכרעה על גורלה של יורוקום תקשורת תתקבל רק לקראת סוף חודש אפריל, ועד אז ניתן יהיה להשלים את המו"מ למכירתה - כנראה לנתי סיידוף, שהצעתו היא המובילה. זוהי משמעות החלטתו של נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין.
אורנשטיין דחה (יום ד', 31.1.18) את בקשת בנק מזרחי-טפחות לאכוף את השעבודים שעשתה לטובתו חברת יורוקום נדל"ן, המשתייכת לקבוצה שבשליטת שאול אלוביץ. השעבודים הם על חלקה של יורוקום נדל"ן בפרויקט מידטאון בתל אביב (כשליש מהפרויקט) ומניות חברת חלל תקשורת, מפעילת לוויני "עמוס". הבנק טען, כי יורוקום נדל"ן חייבת לו 253 מיליון שקל והתמלאו התנאים המצדיקים מינוי כונס שימכור את הנכסים לשם כיסוי החוב.
אורנשטיין הגיע למסקנה, כי מוטב לתת פרק זמן שיאפשר להגיע להסדר נושים ביורוקום תקשורת, ובשלב זה לא למנות כונס למידטאון וחלל. הוא מסביר, כי קיימת היתכנות שיורוקום תקשורת תימכר לסיידוף, ובמקרה כזה תיפתר גם בעיית החוב של יורוקום נדל"ן. מתווה כזה עדיף גם לבנק על פני מימוש מורכב של מניות מיעוט בפרויקט המצוי עדיין בבנייה ושל מניות חלל שמכירתן מצריכים אישורים רגולטוריים סבוכים.
עוד מציין אורנשטיין, כי שווי הבטוחות עומד על 400 מיליון שקל - הרבה יותר מגובה החוב - וגם זו סיבה שלא למהר ולממש אותן. לצד זאת, הוא מקבל את עמדת הבנק לפיה יש להחיש את הליכי הסדר הנושים, ומוסיף שיש לתת למזרחי-טפחות גישה ישירה למתרחש ביורוקום נדל"ן. לצורך כך מינה אורנשטיין את עו"ד חגי אולמן למשקיף מטעם הבנק, אשר יקבל את המידע השוטף על יורוקום נדל"ן, לפקח על פעולותיה, להשתתף בישיבות הדירקטוריון וההנהלה ולהמליץ על פעולות הנראות לו נחוצות.
בסיום ההחלטה אומר אורנשטיין, כי הוא מצפה מיורוקום תקשורת, הבנקים וסיידוף להשלים את המו"מ ולאפשר לכנס אסיפות נושים שיכריעו בגורל החברה. לצד זאת מציע אורנשטיין לרווח את לוח הזמנים הצפוף שנקבע בהצעתו של סיידוף, כך שבית המשפט יכריע - לאחר אסיפות הנושים - לא לפני 22.4.18, המועד שכבר נקבע לדיון הבא.

תאריך:  31/01/2018   |   עודכן:  31/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורנשטיין דוחה לאפריל את ההכרעה ביורוקום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ח"כ חיליק בר לסיו"ר רויטל סויד: "נחצה קן אדום שח"כ כנסת בבית הזה השווה את יו"ר הפרלמנט הישראלי לרוצח המונים. את איפשרת לאפס המנוול הזה להמשיך"
אלעזר לוין
הותמ"ל אישרה להפקדה תוכנית לבניית 9,050 דירות במערב רחובות    רמ"י תיתן מגרש כדי לבנות עליו תחילה דירות לדיירים הוותיקים    אחר כך ייבנו אלפי דירות על המגרש שיתפנה
עידן יוסף
אושר בקריאה ראשונה: העלאת קצבת הנכות    הרצוג: זה צריך להיות דבר נתון וברור שהמדינה מושיטה יד
איתמר לוין
אומר שחלק מן הפרסומים בימים האחרונים, כולל ציטוטים כביכול מדבריהם של עדים, "הם פשוט כוזבים ולא נכונים"    מבהיר שהחקירות נמצאות בישורת האחרונה שלהן, ולאחר מכן יחל השיקול המשפטי
יצחק דנון, עידן יוסף
הארגון מבקש מבית הדין למנוע צעדים חד-צדדיים לאחר שלדבריו מנהלת מחלקת משאבי אנוש אמרה בדרך אגב שיש כוונה לפטר עיתונאים, לפגוע בשכרם ולהקטין את היקפי משרותיהם    עובדי התאגיד הפסיקו את העבודה במודיעין וקיימו אספת הסברה בדסק: "הצעדים יוחרפו בימים הקרובים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il